Drugi avto, za po mestu, mali bencinar do 4-5k

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Swift je men za po mest super. Lahek in super okreten. Za na avtocesto pa ni za vskodnevno uporabo. Tale Sport je pomoje kar overkill za drugi družinski avto, po drugi strani se bo pa tudi fotr z njim z veseljem kam zapeljal. Drugače za po mestu je meni 1.2 atmosferc z 90 konji čisto ok. Vidim pa da je cena novih v zadnjih parih letih kar poskočila in ni več prav ugoden nakup.
Moje izkušnje so drugačne: tale avto ima 7,4 sekunde do 100 in ne vem kaj bi mu manjkalo za na AC.

Seveda ni najbolj udoben avto na svetu, ampak to se precej bolj čuti v mestu, kjer preveč športno nastavljeno podvozje grdo pobira luknje in zabija sprednji konec v ene 30% grbin po Lj. Poleg tega zvočna izolacija (hrup s tal in okolice, iz prometa) ni prav dobro zadušen.

Za na AC pa ima glede na maso čez glavo dovolj konjev (slabih 1000 kil in 140 konjev) in turbino, poleg tega je, zanimivo, izolacija proti hrupu vetra presenetljivo solidna, in vožnja po AC nikakor ni utrjujajoča. Pa še lukenj je na AC manj, in te športno vzmetenje ne moti.
 
2. jul 2020
5.065
6.612
113
Verjetno govori o svojem običnem swiftu.

Tony, kako se ti obnaša druga brzina? Na 4x4 vitari z istim motorjem izgledata 1 in 2 brzina, kot da sta omejeni. 3. brzina bolj popešuje. Sta različni prestavni razmerji mejalnika - 2. brzina pri 6000 obratih je okoli 90km/h pri swiftu?

Sicer pa je kar poskočen avto, je verjetno marsikdo ugotovil, da njihov dizel svete trojice ni taka raketa v Vrhniški klanec, kot so si mislili da je :fredi:
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.934
2.636
113
Ja za navadnega Swifta sem jaz govoril. Pa na ac niso problem konji ampak nizka teža, se pozna vsak bočni veter, itd. Po mestu je pa ravno ta nizka teža prednost, ki ga naredi zelo okretnega.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Vadim: ne znam povedati, ker sem vzel avtomatika.

Bojan: Glede bočnega vetra pa nimam pametnih izkušenj, ker nisem iz takih koncev...
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
684
238
43
Res da za v mesto neke konjušnice ne rabiš, ampak teh 83 konjev v citoenu je verjetno najbolj anemičnih med vsemi.
To je res. Imel v 208. Drugo še nekako gre, ko pa s klimo v klanec speljuješ te je pa sram. Uglavnem menjal za mazdo2 s 75 konji in ni primerjave
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
684
238
43
A še to. Pri m2 te je pa prvo minuto po mrzlem vžigu sram. Ropota ko traktor, kao čok... pa vidim da je pri osralih modelih isto
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.934
2.636
113
Ni kao čok ampak ima zamaknjen užig da zaradi 4-2-1 kolektorja dovolj hitro ogreje katalizator da ta dela. Pa prav dober zvok je in ne kot traktor.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Verjetno prav tako. Drago je, ker ko kaj crkne, je veliko zaje6anega dela, da kaj konkretnega narediš.

Nabasan motorni prostor do amena, prečno postavljen motor in pogon spredaj, potem pa še kombinacija novodobne BMW (ne)zanesljivosti in uporaba plastike - ki enkrat začne razpadati in ti deli razpadajo v rokah (deli iz aluminija bi bili pa večni) - povsod samo še na polgredeh ne (no, pa tudi te se lomijo na Xih).

Če kupiš novega verjetno še gre...
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Zdele se nas bo veliko zacelo voziti z zimskimi gumami cez celo leto. Se ze drazijo zimske gume, dobro, da sem jih kupil poleti. Se jesen ni pa so cene 10% visje. Kupite cimprej.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Zdele se nas bo veliko zacelo voziti z zimskimi gumami cez celo leto. Se ze drazijo zimske gume, dobro, da sem jih kupil poleti. Se jesen ni pa so cene 10% visje. Kupite cimprej.
Ze od spomladi nove cakajo na feltnah ;)
Cakajo na sneg.
Bi bilo zanimivo, d abinsla cena gumam tako gor kot osb. x3!
Jaz sem dal 50 evrov za 215/55 16 xl savo
Isti prodajalec sedajle 72, nekateri tudi 80+.
 
Nazadnje urejeno: