Mah saj bmw-ji bencinarji niso nevemkako požrešni. Doma bil 523i iz leta 99 in se je dalo brez problema priti pod 10. Glede na to moč in velikost avta, mislim da ni pretirana poraba. Kolega s 320d iz podobnega obdobja pravi, da redkokdaj pride pod 8l. Tako, da so razlike iz generacije v generacijo manjše.
Doma je recimo nov nissanov suv 1.6 bencinski motor, ki po bc rabi 6.6l, dejansko pa do 7l. Tako, da so res zanimive porabe nekaterih novejših bencinskih motorjev.
Poznam primere, ko folk proda (dober) avto z bencinskim motorjem in kupi dizla, da bi tako privarčeval $$. Za moje pojme je to precej nesmiselno, saj skupna letna bilanca kaže drugačne podatke kot trenutni izdatki za gorivo. Kolega je tako prodal svojega 1 leto starega megana 1.6 16v in kupil novega golfa tdi. Izgubil je cca 5k eur, ampak živi v prepričanju, da sedaj ful prišpara... Ko sva šla preračunavat, se hitro pokaže, da pri njegovih 15k/leto rabi več kot 5 let, da je spoh na nuli... Ampak, to je že druga zgodba, ki je marsikdo noče slišati.
Prav tako je zanimivo gledati forume z okvarami na vozilih, kjer vidiš, da ima folk dejansko kar precej problemov z dizli. Če se ti zalomi pri turbini, rabiš že več kot 1 leto, da si sploh na nuli, v primerjavi z bencinskim motorjem.
Edina pametna stvar se mi zdi dokaj ugoden tuning dizla s turbino, ker kakih 20% pri bencinarju dobit za 500eur praktično ni mogoče. In pa navor seveda