Ali je Renault 1.6 dci 130 KM v redu motor?

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.270
113
Pri našem 1.5 dCi 110 so bili pri 130000 km praktično izrabljeni, servisi delani na 15 do 20k KM, tako da ne priporočam varčevanja pri menjavi le teh.
 

mk20

Pripravnik
10. okt 2007
102
5
18
Scenic III, letnik 2015- 1.6dci motor dela brez problemov, treba pa je res speljevati z malo več gasa kot ostali avti, sicer bo speljal ampak ga bo takoj nato zamorilo. Pa poraba je šla pri meni gor po posodobitvi na software s popravki za izpuste.

Ima pa že tretji akumulator- zaenkrat so jih menjali v garanciji, ampak upam, da ne bo to vsako leto treba menjati. Prvega so menjali, ker ga je spraznilo, ker je zablokiral rele, ki krmili el. grelce kabine. Novega je že prvi dan spraznilo, ker do takrat niso še ugotovili kaj porablja elektriko. Ta ponovno napolnjen je delal cca eno leto. Zdaj upam, da bo tretji deloval kaj več časa. A imate ostali tudi probleme z akumulatorji? Gre pa za "start stop" akumulator in je dražji kot navaden. A mogoče ta motor porabi preveč toka ob zagonu?- vem, da so nekateri 1.6dci v meganih 4 in scenicih 4 imeli probleme z vžiganjem in kurjenjem varovalk ob zagonu- pa je kaj s tem povezano?
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Jaz pa se nisem odločil za posodobitev softwara, tako da je poraba kar uredu.
Tudi jaz imam tretji akumulator v Scenic III, letnik 2016 (1.6 dci). Niso pa še ugotovili zakaj to dela. Akumulator ima 3 leta garancije, tako da predivdevam, da s tem tempom ne bom nikoli kupil nov amumulator, mi ga bodo servisu redno menjavali.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ni ravno povezano, prejšnji teden sem se tu gor hvalil, da v GS 3 bencinarju iz leta 2009 (brez start-stop) prvovgradni akumulator še vedno opravlja svoje delo. No, predvčerajšnjim sem ga moral zamenjati, a je 10 let in 2 meseca kar spodobna življenjska doba. :)

maurice in mk2: ali so na servisu izmerili, če avto morda v mirovanju kak porabnik vleče tok? Če se ne motim, sem nekje enkrat zasledil, da so nekateri scenici 3 imeli težavo s tem. Vsako leto nov akumulator je malo huda, v predprejšnji mazdi s start-stop je bil 7 let star prvovgradni akumulator in je počasi začel pešati...
 
Nazadnje urejeno:

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Ne , niso oziroma mi niso nič omenili. Ko bom šel spet na servis, jim bom omenil, da mi bood tudi izmerili akumulator, da vidimo, kaj pokaže.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.015
837
113
nimam težav z akumulatorjem (2014)..

problemi dosedaj (večina rešena garancijsko):
- obe ledici z notranje strani rosita (večkrat tudi menjano)
- radio občasno ugasne
- steklo na šoferjevih vratih ne gre vedno do konca gor (se ustavi na 1/3)
- prezračevanje - avtomatika me ne prepriča vedno (občasno mal "preračunava")
- ležaj kolesa
- zmečkan sedež
- start stop tipka.. naknadno neko stikalo sklopke

ampak motor pa dela :p
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.689
1.048
113
Potem jih je menjal 2x (ojnicne). Ker avto dela bp. Tale 1.5 (105 konjev, 6 prestav) dCi je res zakon masina, tok tok. Servisni interval 20K, cesar se drzis in je to kar se servisa tice.

Akumulator je delal bp, v osmem letu menjan. Ta drugi zaenkrat se dela bp.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
to je ono ko 10 let star avto z 200k km ki je kot nov al kak? Ker motor kjer moreš ojnične menjavat je daleč od zakon mašine.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Realno gledano je strošek 100 EUR na 120.000 km praktično nič. In če vse ostalo dela, si lahko v današnjem času ekstremno zadovoljen, da je to vse.
Lahko si pa seveda načelen in se voziš z avtom, kjer ti ne bo treba ojničnih menjavat, boš pa potem par 100 EUR vrgel v EGR, pa kakšen injektor in še kaj drugega.
Ali je to smiselno, je pa potem vprašanje. Si pa načelen.

Seveda, hibridarji ste iz tega izvzeti, tam itak nič ne crkne. Škoda le, da vsem na tem svetu hibridar ne ustreza.
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
685
51
28
Pri našem 1.5 dCi 110 so bili pri 130000 km praktično izrabljeni, servisi delani na 15 do 20k KM, tako da ne priporočam varčevanja pri menjavi le teh.

na podlagi cesa sklepas, da so bili lezaji prakticno izrabljeni? so bili spraskani do naslednje plasti (kot je nekdo ze nekoc tukaj objavil fotko)?
ko sem jih jaz menjal (1.5 dci, 106 KM, 2007) - predvsem zaradi prebranega na alterju - je bilo komaj kaj sledov obrabe.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
kaj ma veze hibrid s tem da se pač za motor, ki rabi nove ojnične vsak velik servis, nekak ne more rečt da je zakon.
Veš kaj je zakon motor 1.9 jtd, 1.9 PD TDI. To je zakon motor ne pa 1.5 dci. In verjemi, da ima še druge probleme in ne samo ojnične. Če pa pogledamo celo zgodovino od začetka pa tak ni niti zgornja črtica z-ja od zakon motorja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.676
3.270
113

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
sledovi obrabe (oz. uporabe) v smislu, da lezaje lahko locis od novih iz trgovine, ampak dalec od tega, da bi klicalo po kaksni menjavi (skozi oci laika)
In kaki so ti sledovi v očeh laika? Temnejša barva? Pikice? Črte?
Itak pa v vsakem primeru če so bli na oko vidne razlike med novim je to že preveč
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
685
51
28
In kaki so ti sledovi v očeh laika? Temnejša barva? Pikice? Črte?
Itak pa v vsakem primeru če so bli na oko vidne razlike med novim je to že preveč
izgedali si tako nekako kot Danielove (glej link zgoraj) dobre polovičke. meni se je menjava zdela nepotrebna, ampak ziher je ziher.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Bi rad videl pooblaščeni servis, ki za samo 100 EUR z DDV naredi remont prej navedenega motorja. Prej rang 300 do 600 EUR. Ni sicer kritično, vendar stroški se seštevajo ...