Ali je Renault 1.6 dci 130 KM v redu motor?

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Po mojih informacijah je motor cel predelan po MBjevih zahtevah...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Vsaj 5 let nazaj smo jih v istem skladišču nalagal za vse.
To ne moreš 100% vedt ker tudi znotraj VAG koncerna naprimer se identična 1.6TDI mašina kvari v vseh ostalih subznamkah samo v Audijih se pa čudežno ne :)

Vprašaj kogarkol ki upravlja floto pri kakem rent-a carju ;)
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Če so samo ojnični izreden strošek, ki jih lastnik avta menja enkrat ali ničkrat v času lastništva avta, je to zame super motor. Kot da bi trdil, da jw bmw M3 e92 motor zanič, ker je imel tudi podobne težave... motorji so namreč ribali zaradi ojničnih po ca. 100k km. Ampak vsakemu svoje.
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
685
51
28
kaksno mnenje, je treba lezaje redno menjat (npr ob vsakem velikem servisu), ali je "treba" samo originalne zamenjat?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.657
113
Če so samo ojnični izreden strošek, ki jih lastnik avta menja enkrat ali ničkrat v času lastništva avta, je to zame super motor. Kot da bi trdil, da jw bmw M3 e92 motor zanič, ker je imel tudi podobne težave... motorji so namreč ribali zaradi ojničnih po ca. 100k km. Ampak vsakemu svoje.
Tudi z xW50 ali xW60 olji?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.779
113
Aha aha... zaradi litraže olja v povezavi s prostornino motorja sprašujem ja. Za 2.0 191hp verzijo motorja sem dal jaz pri Šumiju se mi zdi da okoli 140€. Res pa je, da mi ni nujno peljat avta na pooblaščenca, saj je že leto dni iz garancije in morda bi na pooblaščencu tudi meni vzeli 400€, kaj pa vem.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.689
1.048
113
On vozi striktno na uraden servis. Sicer pa ok, ce je pripravljen placat kdo sem jaz. Vazno da picoke opazijo, hehe.
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Zadnjič sem srečal gospoda, ki je še nedolgo nazaj prisegal na X5, imel je 3.0 motor, in je na pooblaščenem (zaradi garancije) dal malce čez 600 eur za menjavo olja in filtra. Če bi ga peljal ''pod kozolec'', bi bilo najbrž občutno ceneje.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Glej, nehaj bluzit. Zraven velike servisa narediš še menjavo ležajev in si ob 100 dodatnih EUR. To je to.
In v trenutnih časih, je to izreden dosežek, če je to edini izredni strošek pri sodobnem turbodizlu.
In kot rečeno: vi bodite načelni, nekateri se pa vozijo BP in z veseljem plačajo tistih dodatnih 100 EUR enkrat na 5 let.

Da moras prakticno "redno" menjat ojnicne(!!!) lezaje na 100k km?
Ta kasta priseglih na renaultove kripe je neverjetna.
To je bilo normalno na avtomobilih v 70ih letih in to kaksnih na bazi Fiata 127/128.

Nekaterim se zmeraj ni jasno da ko enkrat razstavis dno motorja avto nikoli ni enak. Ampak to je za Renaultove fanboye normalno. Olje, filtri...in ojnicni lezaji.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Loool. A zato je toliko Renault in ostalih vozil naredilo luknjo v blok po menjavi ojničnih ležajev.
Hvala za informacijo.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Loool. A zato je toliko Renault in ostalih vozil naredilo luknjo v blok po menjavi ojničnih ležajev.
Hvala za informacijo.

Pojdi menjat lezaje, pa se valje podrejaj, da nebo kripa prevec kadila ko bo nazaj sestavljena. In obvezno noter ELF, da bo dobro dihtalo. Longlife seveda!
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Zakaj nastane? Ker bat začne onico prehitevat :)
Drugač pa ponavadi ko ojnico zlomi in jo zabije čez blok ven. Zakaj jo zlomi je več vzrokov.