Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ne. Noben 8v motor nima nikjer več navora od 16v, ne glede na obrate. So to ljudje preverili na dinamometrih. Sploh pri motorjih, ki so bili na voljo v obeh različicah.
Dokaz, da človek zgoraj nima pojma:
Star 1.6 TDCi s 16 ventili
90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)
Nov 1.6 TDCi z 8 ventili
95 hp and 230 Nm
115 hp and 270 Nm
S tem, da se starim TDCi pelje neprimerno bolje (tudi v tretji pri 20km/h - potegne). Novi je do 40km/h na uro (prva!) MRTEV!
In btw motor je ISTI, le da so mu odvzeli ventile + predelali elektroniko.
Zakaj? Trpežnost ali šparanje?
Skratka, ko bom menjal (zdaj) prejšno generacijo focusa bo naslednja zihr 2.0 TDCi, ker me je, kot sem rekel (testna vožnja) novi 1.6 TDCi razočaral.
Motor ni čisto isti, ker je prilagojen osmim ventilom. Nižje kompresijsko razmerje, širša izgorevalna komora (zelo pomembno) ter manjše vrtinčenje zraka oz. mešanice, kar v tem primeru pomeni manj toplotnih izgub. Ravno tako ima nove injektorje s sedmimi luknjicami (prej 6), ki so pri močnejši verziji v piezo varianti, pri šibkejši pa so klasični s tuljavo.
Kako se pelje ne vem, vsekakor pa je ekonomičnejši od 16V starejšega brata, ki je imel več izgub ... ima pa tudi višjo moč ter več navora, kot je razvidno iz podatkov zgoraj.