Ali je kdo lastnik 1.2 TSI v:

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Glede cene bencina:
100 oktanski 1,333 EUR/l
95 oktanski 1,320 EUR/l

To niti en procent razlike ni. (pa zna en procent več km prevoziti, odvisno od avta)

Točno to. Pri meni pri polnem rezervoarju to predstavlja celih (1,333-1,32)*50 = 65 centov razlike. Dokler je razlika tako majhna sploh ne razmišljam o 95 oktancu. V tujini je zgodba seveda popolnoma drugačna, razlika na rezervoar lahko znaša tudi 15 EUR.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Hecno, napišeš isto kot on, a pri njemu so to neumnosti.
wink-1.gif

(razen pumpe)

Kaj točno tebi ni jasno?
confused-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.713
10.977
113
Da sta oba enako napisala, le da si ti razložil, zakaj je tako. Ok, razen pumpe.
 

B81

22. jul 2007
37.713
10.977
113
Ta stavek je čisto ok, ker povprečni uporabnik ve le, da je DPF filter bolj kot ne brezveze na avtu in če ga ni, je to ena stvar manj, ki jo je treba vzdrževat in to je ok.
Pa vsi se ne razumemo toliko na avte, ti morš to tudi razumet.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne, ne razumem. Če nekdo kupuje avto, ponavadi pretehta dobre in slabe strani. In to, da 1.2TSI nima DPF filtra nikakor ne more bit dobra stran, ker noben bencinski motor nima DPF filtra. To je podobno, kot če bi rekel, da je dobra stran to, da nima ogrevalnih svečk (ki so dražje od vžigalnih).
 

B81

22. jul 2007
37.713
10.977
113
Povprečen kupec ne razmišlja o tem, če ima dpf filter ali vžigalne svečke, če pa mu nekdo pove, kaj ta filter je in mu še omeni, da ta avto pa tega nima, bo zadovoljen. Drugo so seveda avto znalci na forumih.
 

moonrush

Pripravnik
13. nov 2009
41
1
8
Zakaj to, da 1.2TSI nima DPF filtra nikakor ne more biti dobra stran? Seveda je dobra stran za nekoga, ki dela kratke relacije in odpadejo zajebancije v zvezi z "mašenjem" DPF filtra pri dizlu naprimer. Je pa to lastnost vsakega bencinarja in ne dotično 1.2TSI....vrjetno je bilo tudi tako mišljeno.
nahrung002.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.017
6.197
113
Da se nebite stepli. Mene je zanimalo samo, ce bi mi na Tsi, motorju riknila kaka turbina ze pri 80 k, kot pri dizel renoju, ali pri 130k, kot pri 19tdiju, ali mi pri 150k grejo sobe, ali karkoli drugeg ki je povezano z ogromnim stroskom popravila.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik moonrush pravi:
Zakaj to, da 1.2TSI nima DPF filtra nikakor ne more biti dobra stran? Seveda je dobra stran za nekoga, ki dela kratke relacije in odpadejo zajebancije v zvezi z "mašenjem" DPF filtra pri dizlu naprimer. Je pa to lastnost vsakega bencinarja in ne dotično 1.2TSI....vrjetno je bilo tudi tako mišljeno.
nahrung002.gif

Zato ker noben bencinec nima DPFa?

To je tako, kot da bi napisal, da je prednost, da ne tankaš dizla pri tem motorju.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Težavni so bili predvsem 160 konjski 1.4 TSIji.. z njimi je bilo največ težav. 1.2 TSI je pa soliden motorček, bolj zmogljiv od 105 konjskega CR 1.6 dizla. Za 15.000 km jev letno sploh ne bi razmišljal. TSI ja pa gas. 5 prestav ima v A1 in fabiji ker ima 86 konjev, polo, A3, golf, jetta imajo 6 prestav in pa 105 konjev.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
To so neke čudne fore VAG-a. Golf 1.6 TDI 105hp ima tudi 6 prestav, Polo z enakim motorjem pa 5.
bonk.gif
 

moonrush

Pripravnik
13. nov 2009
41
1
8
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik moonrush pravi:
Zakaj to, da 1.2TSI nima DPF filtra nikakor ne more biti dobra stran? Seveda je dobra stran za nekoga, ki dela kratke relacije in odpadejo zajebancije v zvezi z "mašenjem" DPF filtra pri dizlu naprimer. Je pa to lastnost vsakega bencinarja in ne dotično 1.2TSI....vrjetno je bilo tudi tako mišljeno.
nahrung002.gif

Zato ker noben bencinec nima DPFa?

To je tako, kot da bi napisal, da je prednost, da ne tankaš dizla pri tem motorju.

Res je. Bravo! Noben bencinec nima DPFa. In točno to je napisal...da nima DPFa! In to vam gre v nos zakaj? Ker je navedel določeno prednost bencinarja pred dizlom? Ali ker mogoče prehitro in preveč površno berete in potem mislite, da navaja prednost točno določenega 1.2 TSI pred ostalimi bencinci?
hysterical-1.gif

Tako, da o tvoji primerjavi potem sploh ne bi izgubljal besed
bonk.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Tukaj si pa napisal par neumnosti:

- če ima motor 2 ventila na valj, je logično, da ima 1 odmično gred

Ti pa tudi pišeš neumnosti. Niti ni logično, niti ni res. Pa si baje strokovnjak za motorje.
sprasujem se.gif
Ogromno štirivaljnih motorjev je še danes v avtomobilih, ki imajo dve odmični gredi in samo dva ventila na valj.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Tukaj si pa napisal par neumnosti:

- če ima motor 2 ventila na valj, je logično, da ima 1 odmično gred

Ti pa tudi pišeš neumnosti. Niti ni logično, niti ni res.

Logično, predvsem za leto 2011. Nihče ni tako nor, da bi dodajal balast praktično brez učinka. Če pa hočeš to povedat - da, obstajajo tudi taki motorji.

Citat:

Pa si baje strokovnjak za motorje.
sprasujem se.gif
Ogromno štirivaljnih motorjev je še danes v avtomobilih, ki imajo dve odmični gredi in samo dva ventila na valj.

Ogromno? Naštej jih 5 prosim.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Težavni so bili predvsem 160 konjski 1.4 TSIji.. z njimi je bilo največ težav. 1.2 TSI je pa soliden motorček, bolj zmogljiv od 105 konjskega CR 1.6 dizla. Za 15.000 km jev letno sploh ne bi razmišljal. TSI ja pa gas. 5 prestav ima v A1 in fabiji ker ima 86 konjev, polo, A3, golf, jetta imajo 6 prestav in pa 105 konjev.

Mitja ali je 1.2 v Fabiji s 86KM je tudi TSI? S turbino? Gre za isti motor?