Ali bi kupili testni avto od avtohiše?

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kupil takega, 3 km, ni bil niti registriran, 12% skonto za avto ki je ravno prišel ven. Oprema top. Leta 2003. Bil prvi lastnik, AH ga je morala naročiti (promocija in to), vsak dan so ga zapeljali na prostor pred ograjo.
Na tak način kupim takoj naslednji voz...
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
Kot zanimivost.

Sodelovec je imel Opel Astro, kupljeno kot testno pri avtohiši. Kupil jo je njegov dedek, nato jo je dobil on od dedka. Vse lepo in prav, avto je lepo delal, nobenih težav. Ko se je pa odločil,da bo avto prodal je peljal avto ocenit, nakar dvignejo avto in ob pregledu ugotovijo da je bil avto kar dobro zdelan. Tako,da zgleda da je bil avto skoraj nov kar konkretno razbit. Ga je vzela avtohiša noter, poštimala in prodala naprej kot malo rabljeno testno vozilo.
Sicer je res,da je imel on kar srečo in jim je avto veliko let lepo služil,sam vseeno
smile-1.gif
Je treba bit kar pazljiv zgleda.
 

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Zadnjič je šel oče sprobati testno fiesto z enim starejšim možakarjem. Naredili so kakšen kilometer po industrijski coni. Vmes se je ata parkrat grdo zašaltal, na koncu testne vožnje pa še priletel v robnik. Prodajalec se ni pretirano sekiral... Je rekel oče, da testnega ne kupi nikoli... No ampak kar ne veš ne boli:) Sodelavec je kupil testnega in ni imel nobenih problemov...
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Za eno leto starega testnega bi dal ene 15% manj kot bi me prišel novi s tako opremo, kot bi jo jaz izbral.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik disc pravi:
Sodelovec je imel Opel Astro, kupljeno kot testno pri avtohiši. Kupil jo je njegov dedek, nato jo je dobil on od dedka. Vse lepo in prav, avto je lepo delal, nobenih težav. Ko se je pa odločil,da bo avto prodal je peljal avto ocenit, nakar dvignejo avto in ob pregledu ugotovijo da je bil avto kar dobro zdelan.

Je bilo kar precej avtov od "dedkov", ki so jih kar "dedki" zdelali. Z avtom v hosto, pa na njivo, pa še kam. Pa tudi takih, ki so imeli še original tovarniško motorno olje in filter 7 let po nakupu.
tongue-1.gif
 

gustav

Pripravnik
17. mar 2011
478
2
18
Zg. Gorenjska
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Bi če bi imeli neko normalno ceno. Kolega kupil Partnerja starega pol leta za cca 800€ manj kot je nov. Je seveda letnik 2014.
Jaz gledam Hyundaie pa ni neke računice. Primer:
ime spletne strani
ime spletne strani

Nisem bral vsega, odgovarjam na tole. Tudi jaz sem kupil Partnerja pol leta starega z 8000 km. Za 3000 manj kot je nov. Mislim, 800 evrov sem dobil ceneje na licu mesta ko sem rekel toliko ali grem.. (pa še bi lahko kakšnih 200-300 manj, nisem optimalno prišel skozi). Poleg sem se zmenil še za popust pri kljuki. Mi ga je pa prodal kolega (ki dela v avtohiši normalno) kateremu verjamem in je rekel, da je ta samo za vzeti.. Od pol leta je bil večino časa pri eni družini kot nadomestno vozilo, ker so jim urejali garancijo pri njihovem..

Sedaj imam 36.000 (9 mes. od nakupa) in sem zaenkrat super zadovoljen. Ne vem kaj bo ampak mislim, da sem dobro kupil. Je pa kot je rekel en predhodnik totalno odvisno od posameznega primera..
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
Odvisno od primera do primera. Sam imam "testnega". Bil je star 4 mesece, manj kot 10.000 km, konkretno naložen z opremo in kakšnih 20% cenejši od cene po ceniku. Sem zadovoljen, problemov nimam.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik disc pravi:
Sodelovec je imel Opel Astro, kupljeno kot testno pri avtohiši. Kupil jo je njegov dedek, nato jo je dobil on od dedka. Vse lepo in prav, avto je lepo delal, nobenih težav. Ko se je pa odločil,da bo avto prodal je peljal avto ocenit, nakar dvignejo avto in ob pregledu ugotovijo da je bil avto kar dobro zdelan.

Je bilo kar precej avtov od "dedkov", ki so jih kar "dedki" zdelali. Z avtom v hosto, pa na njivo, pa še kam. Pa tudi takih, ki so imeli še original tovarniško motorno olje in filter 7 let po nakupu.
tongue-1.gif

Tole me pa spomni na to reklamo
evil.gif


KLIK
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Treba je razlikovati med:

-salonski avto - tak, kot ga je kupil Roberto, v bistvu nevožen, ponavadi dajo popust zato ker so ti avti tako naloženiz opremo da bi ga težko prodali po redni ceni (enako velja tudi za Mazdo 3 za 27 jurjev, omenjeno nekje zgoraj)

-službeni avto uslužbenca pri uvozniku. PS ima tega dosti, pa ostali morda tudi. Gre za avte, ki jih celo obdobje vozi ena oseba in s katerimi se (razen v primeru kakšnih športnih avtomobilov) večinoma lepo dela. Včasih je težko ločiti take avte od "pravih" testnih avtomobilov, a morda se še najlažjevidi po tem da to niso ravno neki posebno "opedenani" avtomobili-

-testni avto. Gre za avto, ki stoji zunaj pred salonom, z njim pa se gre peljat vsak, ki ga zanima nakup avtomobila (ali pa tudi ne, kot smo videli z določenih videov). Nekje hodijo prodajalci zraven in je malo bolje, drugje pa dobi kupec v roko ključe in lahko dela kar mu paše. Eni zanalašč, drugi pa zato, ker ne znajo (ali ne zmorejo več) vozit. V določenih primerih prodajalci uporabljajo te avtomible kot svoje osebne, kar ni nič narobe, razen seveda (spet) v primeru kakšnih bolj športnih izvedenk.

In ravno glede testni oziroma službenih imam osebno izkušnjo. S kolegom sva znotraj enega leta kupil podobne avtomobile (Leon in Altea) z enakim tipom motorja. Moj je bil od tajnice, pač bolj osnovni model, njegov pa od šefice salona, z katerim so hodili vsi na testne vožnje (avto sicer dosti bolje opremjlen za podobno ceno). Moj je delal brez problema 4 leta in 180 k km, njemu pa je par mesecev po poteku garancije šla turbina. To se je zgodilo ponoči, na prelazu v Italijanskih dolomitih, z celo familijo v avtu in polnim prtljažnikom robe. Skupaj z avtovleko, nov turbino in stroški menjave ga je prišlo cca 3500eur (in še nedefiniran znesek, ki bi ga lagko zatheval za odškodnino, ker mu je baba to metala naprej še mnogo let).

Ko sem kupoval zadanjšnji avto je bil testni sicer jurja do jurja in pol cenejši od novega, a to samo na račun dodatne opreme, saj je bil kak kos tistega, kar nisem potreboval, končni znesek pa tako enako, kot pri avto sestavljenem po naročilu.
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Kako so ga oni lahko prodajali kot testno vozilo, če je bil kolega že tretji lastnik?

Ta astra je bila okol letnika 2000 (tist model). Takrat ne vem če je bilo že kaj dosti aktualno preverjanje lastnikov. Ali so pa enostavno zaupali prodajalcu oz avtohiši, ne vem, bom vprašal
smile-1.gif
Hočem rečt,da je bil avto skoz v familiji (ker so živeli pod isto streho) in se je vedelo, kaj se je z njim počelo.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Odvisno od primera do primera. Sam imam "testnega". Bil je star 4 mesece, manj kot 10.000 km, konkretno naložen z opremo in kakšnih 20% cenejši od cene po ceniku. Sem zadovoljen, problemov nimam.
Jaz sem kupil avto z zelo podobnimi parametri, s tem da je imel 10.500km
wink-1.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Treba je razlikovati med:

-salonski avto - tak, kot ga je kupil Roberto, v bistvu nevožen, ponavadi dajo popust zato ker so ti avti tako naloženiz opremo da bi ga težko prodali po redni ceni (enako velja tudi za Mazdo 3 za 27 jurjev, omenjeno nekje zgoraj)
Salonski avti niso naloženi - nekaj srednjega

Citat:
-službeni avto uslužbenca pri uvozniku. PS ima tega dosti, pa ostali morda tudi. Gre za avte, ki jih celo obdobje vozi ena oseba in s katerimi se (razen v primeru kakšnih športnih avtomobilov) večinoma lepo dela. Včasih je težko ločiti take avte od "pravih" testnih avtomobilov, a morda se še najlažjevidi po tem da to niso ravno neki posebno "opedenani" avtomobili-
Službeni avtomobili pri uvozniku služijo tudi kot testni avtomobili za medije. Torej tvoja teorija velja, če je model star vsaj pol leta (raje eno leto). Če gre za novejši oz. praktično nov model, to pomeni, da so ga dobili v roke novinarji...
Takega avtomobila se s palico ne dotaknem.
Poleg tega imajo uvozniki različno politiko menjave - nekateri se omejijo na 10.000 km, drugi jih menjajo na 2 leti...

Citat:
-testni avto. Gre za avto, ki stoji zunaj pred salonom, z njim pa se gre peljat vsak, ki ga zanima nakup avtomobila (ali pa tudi ne, kot smo videli z določenih videov). Nekje hodijo prodajalci zraven in je malo bolje, drugje pa dobi kupec v roko ključe in lahko dela kar mu paše. Eni zanalašč, drugi pa zato, ker ne znajo (ali ne zmorejo več) vozit. V določenih primerih prodajalci uporabljajo te avtomible kot svoje osebne, kar ni nič narobe, razen seveda (spet) v primeru kakšnih bolj športnih izvedenk.
Zna biti problematično prve pol leta po predstavitvi novega modela, ko je delež "poznavalcev in ljubiteljskih voznikov" izjemno visok. Potem tak avto vozijo predvsem resnejši kupci in verjetnost morebitnih težav nižja.

Citat:
In ravno glede testni oziroma službenih imam osebno izkušnjo. S kolegom sva znotraj enega leta kupil podobne avtomobile (Leon in Altea) z enakim tipom motorja. Moj je bil od tajnice, pač bolj osnovni model, njegov pa od šefice salona, z katerim so hodili vsi na testne vožnje (avto sicer dosti bolje opremjlen za podobno ceno). Moj je delal brez problema 4 leta in 180 k km, njemu pa je par mesecev po poteku garancije šla turbina. To se je zgodilo ponoči, na prelazu v Italijanskih dolomitih, z celo familijo v avtu in polnim prtljažnikom robe. Skupaj z avtovleko, nov turbino in stroški menjave ga je prišlo cca 3500eur (in še nedefiniran znesek, ki bi ga lagko zatheval za odškodnino, ker mu je baba to metala naprej še mnogo let).

Ko sem kupoval zadanjšnji avto je bil testni sicer jurja do jurja in pol cenejši od novega, a to samo na račun dodatne opreme, saj je bil kak kos tistega, kar nisem potreboval, končni znesek pa tako enako, kot pri avto sestavljenem po naročilu.

Zavarovalnica bi tako zahtevo lahko upravičeno zavrgla, saj je po pol leta neupravičenih očitkov čas, da se zamenja babo. Če je to poslušaš več let, si je kriv sam.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:

-službeni avto uslužbenca pri uvozniku. PS ima tega dosti, pa ostali morda tudi. Gre za avte, ki jih celo obdobje vozi ena oseba in s katerimi se (razen v primeru kakšnih športnih avtomobilov) večinoma lepo dela. Včasih je težko ločiti take avte od "pravih" testnih avtomobilov, a morda se še najlažjevidi po tem da to niso ravno neki posebno "opedenani" avtomobili-
Službeni avtomobili pri uvozniku služijo tudi kot testni avtomobili za medije. Torej tvoja teorija velja, če je model star vsaj pol leta (raje eno leto). Če gre za novejši oz. praktično nov model, to pomeni, da so ga dobili v roke novinarji...
Takega avtomobila se s palico ne dotaknem.

Na blebetaj neumnosti.

Za teste za medije je posebna flota avtov, namenjena točno temu in ničemer drugemu (ti avti so zunaj na testih stalno, med dvema testoma so ponavadi 1 dan ali pa še to ne nazaj). Izjemoma pri redkih uvoznikih te avte včasih uporabijo za kako testno vožnjo od strank, (če gre za bolj redke avte ali kose opreme). Te avte se ponavadi naroča veliko vnaprej, principali imajo določena pravila o opremi, ki jih morajo imeti ipd ...

Služben avto zaposlenega je pa čisto druga stvar, je pač služben avto zaposlenega kot na vsaki drugi firmi. Teh avtov ne dajo medijem, s kako res zelo redko izjemo za zelo redke medije.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Foter je kupil testnega, v oglasu je pisalo 3000 km, sva ga šla pogledat, avto ko popolnoma nov in je imel prevoženih 500 km. So zgleda napisali km v oglasu za vsak primer večje. Avto ga je stal 2,5k€ manj kot nov, mislim da je poštena cena za teh 500km
grin1.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:

-službeni avto uslužbenca pri uvozniku. PS ima tega dosti, pa ostali morda tudi. Gre za avte, ki jih celo obdobje vozi ena oseba in s katerimi se (razen v primeru kakšnih športnih avtomobilov) večinoma lepo dela. Včasih je težko ločiti take avte od "pravih" testnih avtomobilov, a morda se še najlažjevidi po tem da to niso ravno neki posebno "opedenani" avtomobili-
Službeni avtomobili pri uvozniku služijo tudi kot testni avtomobili za medije. Torej tvoja teorija velja, če je model star vsaj pol leta (raje eno leto). Če gre za novejši oz. praktično nov model, to pomeni, da so ga dobili v roke novinarji...
Takega avtomobila se s palico ne dotaknem.

Na blebetaj neumnosti.

Za teste za medije je posebna flota avtov, namenjena točno temu in ničemer drugemu (ti avti so zunaj na testih stalno, med dvema testoma so ponavadi 1 dan ali pa še to ne nazaj). Izjemoma pri redkih uvoznikih te avte včasih uporabijo za kako testno vožnjo od strank, (če gre za bolj redke avte ali kose opreme). Te avte se ponavadi naroča veliko vnaprej, principali imajo določena pravila o opremi, ki jih morajo imeti ipd ...

Služben avto zaposlenega je pa čisto druga stvar, je pač služben avto zaposlenega kot na vsaki drugi firmi. Teh avtov ne dajo medijem, s kako res zelo redko izjemo za zelo redke medije.

Kakorkoli: testne avtomobile za medije priskrbijo uvozniki oz. zastopniki, ne lokalne avtohiše; te jih samo prodajajo.

Lepo, da se v ostalem strinjava.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:

-službeni avto uslužbenca pri uvozniku. PS ima tega dosti, pa ostali morda tudi. Gre za avte, ki jih celo obdobje vozi ena oseba in s katerimi se (razen v primeru kakšnih športnih avtomobilov) večinoma lepo dela. Včasih je težko ločiti take avte od "pravih" testnih avtomobilov, a morda se še najlažjevidi po tem da to niso ravno neki posebno "opedenani" avtomobili-
Službeni avtomobili pri uvozniku služijo tudi kot testni avtomobili za medije. Torej tvoja teorija velja, če je model star vsaj pol leta (raje eno leto). Če gre za novejši oz. praktično nov model, to pomeni, da so ga dobili v roke novinarji...
Takega avtomobila se s palico ne dotaknem.

Na blebetaj neumnosti.

Za teste za medije je posebna flota avtov, namenjena točno temu in ničemer drugemu (ti avti so zunaj na testih stalno, med dvema testoma so ponavadi 1 dan ali pa še to ne nazaj). Izjemoma pri redkih uvoznikih te avte včasih uporabijo za kako testno vožnjo od strank, (če gre za bolj redke avte ali kose opreme). Te avte se ponavadi naroča veliko vnaprej, principali imajo določena pravila o opremi, ki jih morajo imeti ipd ...

Služben avto zaposlenega je pa čisto druga stvar, je pač služben avto zaposlenega kot na vsaki drugi firmi. Teh avtov ne dajo medijem, s kako res zelo redko izjemo za zelo redke medije.

Kakorkoli: testne avtomobile za medije priskrbijo uvozniki oz. zastopniki, ne lokalne avtohiše; te jih samo prodajajo.

Lepo, da se v ostalem strinjava.

In potem gredo ti avti, ki so namenjeni za teste (ne govorim o tovarniških testih, ampak medijskih testih) kam? Kolikor vem se jih prodaja pod oznako službeni avtomobili. Če ima kdo več informacij....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
V mojem primeru je bil z najvišjo stopnjo opreme plus dodatna oprema. Eden je bil slabše opremljen, eden pa še nekaj dodatne opreme več a z drugim opremskim paketom (poudarek na dinamičnosti, moj na prestižu).
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Januarja 2011, sem kupil 9 mesecev star DS3 z 11.000km. (Službeni) Cena 13.990€ ... v tistem času je bila cena "po konfiguratorju" za tako opremljen avto 19.500€. (za koliko se je dejansko prodal, oz. koliko se je takrat dalo dobit popusta ne vem)

Avto je dobro opremljen, v teh 11.000km je bil na servisu menjan daljinec za odklepanje. (zgodovina servisa) Ko sem ga pogledal, sprobal, nisem našel napak. Prednje gume Bridgestone so imele še "cofke" na robovih. (medtem ko jih na enakih modelih s turbo motorjem nisi več videl
smile-1.gif
)

V garanciji sem zamenjal obvolansko ročico za kontrolo avtoradija. (minus gumb za glas ni prijel na vsak pritisk)

Sedaj bo kmalu 5 let, kilometrov ima 69.000km ... jaz pa še vedno zadovoljen kot prvi dan
smile-1.gif


Testnega bi spet kupil, takega z čimmanj kilometri, pa lepo ohranjenega. Itak avto najprej dobro pregledaš, če bi ugotovil karkoli sumljivega ga ne bi kupil, bi iskal dalje.

Kako leto po nakupu sem pa tudi našel video mojega avta DS3
To je ta testni
tongue-1.gif