Ali bi kupili testni avto od avtohiše?

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Sem šel danes v avtosalon malo pogledat kako stojijo stvari. Testne dobijo od uvoznika in imajo več opreme kot je nek prodajno povprečje. Pred kratkim so prodali testnega 2014 za 14000€ jaz pa gledam neko srednjo opremo in pride nov 15000€. Ta srednja oprema je dvoconska klima, usnjen volan, park senzorji, bluetooth.... Ne vem no zame testni nekako ne pride v poštev.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.731
113
Novinarski? TEstni ki se ga daje strankam brez spremstva za vikende itd? Tole bi se ognil v velikem krogu.

ceprav tudi tile s spremstvom niso nek biser. Večkrat bil na testnih različnih znamk, peljem normlano, kot da je avto moj, nakar prodajalec, stisni nije ti brat. Naredim butasto faco, češ zakaj bi ga zdaj gnal čez tote luknje pa da razfukamo celo podvozje.Nazaj dobiš pametni izraz sej je tesni, zato je. Aja, valjda.

Tako da testni, ne hvala.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik cat pravi:
Testni enkrat in nikoli več.

Hint : turbo bencinar ...
Točno to. Primerjat klasične atmosferce in današnje turbo motorje ni najbolj pametno.
Sicer je pa odvisno kakšen testni avto je. To je bilo pa že napisano.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Pa saj ni nujno da se namerno dela škoda. Problem je da gre avto če toliko različnih voznikov od katerih imajo eni malo več, drugi pa malo manj občutka. Drugo je niso navajeni avta in potem vse škrta, cuka in ropota. Pa jasno je da ga hoče vsak vsaj malo "probat", kako potegne, kako zavira, kako se drži v ovinku itd...

Imaš pa lahko seveda še večjo smolo in naletiš na avto, ki so ga imali v rokah kakšni "testni vozniku" v stlu tistih z Astro kupe.

Pri športnih je še huje, čeprav se naj taki avti ne dajali kar vsakemu. Osebno sem videl ali dobil informacije iz prve roke:

-BMW M3, ki mu je motor komaj še delal (vprašanje če po vseh cilindrih)
-BMW Z coupe, ki ga je umetnikom uspelu zapeljati po skoraj do vrha brežine obvoznice v mostah
-Mercedes C63 AMG, ki je bil razsut v prve pol ure testnih voženj
-Mercedes E63 S Performance, ki so mu mojstri (tudi novinarski) spravili zavore v tako stanje, da je bil samo še za avtovleko.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Pa saj ni nujno da se namerno dela škoda. Problem je da gre avto če toliko različnih voznikov od katerih imajo eni malo več, drugi pa malo manj občutka. Drugo je niso navajeni avta in potem vse škrta, cuka in ropota. Pa jasno je da ga hoče vsak vsaj malo "probat", kako potegne, kako zavira, kako se drži v ovinku itd....

Jaz sem vse testne, ki sem jih dobil v roko vozil tako kot svojega. Vedno se zapeljal do doma, ker je relacija 'služba' in cesto dnevno drgnem...ker so mi pomembni občutki pri normalni vožnji, lahko primerjam porabo in ker poznam vsak ovinek imam tudi najboljši občutek kako se avto obnaša brez, da iščem njegove meje. Če je bil hladen motor sem ga najprej lepo pogrel. Pospeške ugotavljam na semaforjih...meni je važna odzivnost v nižjih vrtljajih...v rdečem polju ne vozim torej me niti ne zanima....saj ne da ga motor nikoli ne vidi a to ni to kar človek vsakodnevno rabi.

So pa tudi meni ponujali testnega s 25 jurji prevoženih za 19 jurjev...sicer z več opreme a to kar bi sam izbral bi bilo nekje 21 do 22 jurjev...tako da ga tudi pod razno ne bi izbral (itak je bil še motor 'napačen'). Ðabe meni piano lack, če je krtačen aluminij ravno tako ok.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
NE
oziroma pod pogojem, da točno vem, kaj je bilo z avtom v tej "testni" dobi
zakaj?
- ker je tast kupil testnega leona, po pol leta pa sem ugotovil, da je bila cela leva stran pobarvana, še več, celo ličar (moja stranka drugače) mi je povedal, koliko je bil poškodovan
- ker smo na poligonu gnali novo ibizo avto-slalom in parkiranje v box, cel dan, 60 ljudi - le kam se proda tak avto?malo kilometrov, praktično nov
- ker je na avto-prireditvi (sejem) pred leti dec imel na zadnjih kolesih nameščena koleščka, zraven sem se peljal tudi sam, na koncu avto "vrtel" okrog svoje osi. Tako tri dni, olje v karterju je bilo na enem koncu med rotacijo, tako da je motor zelo zelo glasno tekel po treh dneh takega priganjanja - le kam se tak avto potem proda?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.731
113
Testni se splača po nasldnjimi pogoji: Kupiš nov avto- izbereš barvo opremo,pač invidialn, ampak prodajalecreče, da bo "testni" če ga pusti ene 14 v salonu, pa kakšno stranko bo še peljal da pokaže itd... avto ima recimo potem ene 500 km in je to to. Mislim da je to zame še edina možnost.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Testni se splača po nasldnjimi pogoji: Kupiš nov avto- izbereš barvo opremo,pač invidialn, ampak prodajalecreče, da bo "testni" če ga pusti ene 14 v salonu, pa kakšno stranko bo še peljal da pokaže itd... avto ima recimo potem ene 500 km in je to to. Mislim da je to zame še edina možnost.

Joj kakšne pišete eni...katastrofa res.

Testni avto oziroma DEMO avto se dobi od tovarne pod določenimi pogoji, mora imeti ustrezno opremo, mora bit registriran vsaj X mesecev, mora imeti evidenco testnih voženj, pooblastila strankam, tako da je transparentno kje je bil avto kdaj itd....vse bolj stroge pogoje imajo "tovarne" , tako da ni kar tako da en dealer registrira 150 vozil nase, zato da jih potem ceneje proda....

Če bi kupil testni avto? Verjetno ne. Če napraskas 15 jurjev, bos pa še unga jurja več kukr je nov enakega letnika.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Meni sta dve različni avtohiši (različni znamki vozila) ponudili "testni" avto. Naročijo ga po mojih specifikacijah, oni ga obdržijo 2 meseca za potrebe testnih voženj morebitnih kupcev, potem je moj...

Ko sem enega od obeh vprašal, če je naprodaj testni avto, ki sem ga vozil sam, je bilo rečeno, da že ima kupca.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
To je pa še slabša opcija, ker potem pa res se bolj brez skrbi delajo kot svinja z mehom. Itak vejo da imajo kupca za znano vsoto denarja.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Brat je vzel pol leta starega testnega Polota 1.2TSI 66kW, prevoženih 12.000km. Pri 20.000km so mu prek garancije zamenjali turbino in še neke stvari v višini 2500eur. Sedaj je iz garancije in na 50.000km in hvala bogu vse dela v redu.
 
Nazadnje urejeno:

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
To je pa še slabša opcija, ker potem pa res se bolj brez skrbi delajo kot svinja z mehom. Itak vejo da imajo kupca za znano vsoto denarja.
Mogoče res.
Vsak sodi po sebi. Sam tudi testne avtomobile vozim enako kot bi bili (že) moji in podobno (naivno) pričakujem tudi od drugih.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Meni je zelo važna poraba avta, zato sem na testno vožnjo šel predvsem z namenom, da ugotovim kolikšno ima avto dejansko porabo v mojem načinu vožnje. Ostale vozne lastnosti, pa lega na cesti, pa udobje med vožnjo se na testni vožnji težko ugotovi. No, navezujoč udobje na sedežu, si moraš vzeti čas, da pravilno nastaviš pozicijo sedeža in volana. V vsakem avtu se lahko udobno pelješ, ampak le ko najdeš tisto pravo nastavitev.