Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
A lahko v tej temi izvemo se kaj o samem avtu?
Za razlago zakonov so druge teme....
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
2x sem ze kopiral zakon ,ki ureje predpis. Ti si ga sele sedaj dojel? Napisal sem da avtomobil MORA imeti ESP.... Ali se da to "neuredno" kako zacasno ali stalno izklopiti je pa stvar SMUGLANJA. Prav dolgo se ne bo vec dalo. Sploh na urejenih trgih.
Kaj tebi ni jasno? Ja, piše, da avto MORA imeti ESP. Enako, kot piše, da MORA imeti smernike. In da MORA imeti varnostne pasove. In da MORA imeti ... Direktiva pa ne določa, da MORA to voznik uporabljati. Samo piše, da avto MORA to imeti.
Pazi to...ista direktiva zahteva, da so vsi avtomobili z ročnim menjalnikom opremljeni z indikatorjem za prestavljanje (kdaj prestaviti v višjo, kdaj v nižjo). Ampak glej glej...vsi vozniki nekaj šmuglajo in prestavljajo po svoje... Na vislice s temi šmuglerji!
Sploh ves kaj je smisel zakonodaje?
Greva počasi...kaj pravi direktiva?
Torej, direktiva med drugim pravi, da morajo biti vozila kategorij M1 in N1 opremljena z ESP-jem. Pika. Avto mora imeti vgrajen ESP. Pika. Nič drugega ne piše v tej direktivi. Nič ne piše o tem, da ESP-ja ne sme biti možno izklopiti. Sploh. Tega ne piše. A ti je zdaj približno jasno?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Aha, torej tudi pri Alfi se da. Kaj pa piše na knofu? Eazy immagination?
Ker sem nepismen, te lepo prosim, da mi poveš točko zakona (ali kar copy/paste semle), kjer piše, da se ESP v prihodnosti ne bo smel izključit in rok za to. Tako da, vem kdaj bom moral zaključiti s šmuglanjem.
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
A lahko v tej temi izvemo se kaj o samem avtu?
Za razlago zakonov so druge teme....
*možnost ročnega pretikanja prestav z obvolanskimi ročicami je pri dizlu s konji ki jih ne razganja in osmimi prestavami, kretenizem. Vse skupaj zgleda nekako takole: 1….khhhhhhhhhhr….2……khhhhhhhhhr…3……..khhhhhhhhhhr….4…khhhhhhhr….5…..khhhhhhhr….6…….khhhhhhhhr…….7……khhhhhhhhhr……8…(zaviramo, ovinek se bliža)….fak…..s katero prestavo naj sedaj zapeljem v ovinek? Peto?Morda s četrto? Kaj pa če bi s šesto? Pa saj lahko s sedmo tudi….eventuelno bi šlo tudi z osmo? Bom probal s peto. Še vedno lahko potem dam v šesto, ali pa četrto. Če morda s sedmo ne bi šlo.
*zaradi velikosti in pozicije obvolanskih ročic, takrat ko držim volan, NE dosežem ročke žmigavcev (ja vem smernih utripalk) in brisalcev. S konicami prstov se jih komaj dotikam.
*brisalcev se ne upravlja z obvolansko ročico, temveč z majhnim gumbom, ki se nahaja na ročici. Doseže se ga zelo težko, ker je vmes nepotrebna, velika in moteča ročica menjalnika.
*ročica menjalnika se sicer nahaja tudi na sredinski konzoli, vendar je njena postavitev tako kretenska, da se jo skoraj vedno dotakneš, ko nastaviš temperaturo klimatske naprave. Ko se jo dotakneš, pa čeprav jo premakneš samo za 0.5 centimetra, avto prestavi v N. (nevtralno ali ler).
*parkirni senzorji ves čas, ko pada dež, opozarjajo, da ne vidijo nič in da naj se jih očisti. Torej ne ločijo med dežnimi kapljami in umazanijo. Izklopit se jih…….ne da.
*stopalka za zavoro je tako občutljiva, da že vsak najmanjši dotik povzroči, da se vsebina kosila, dvigne v želodcu za 10 centimetrov.
*collision avoidance system v dežju ne deluje. Ker se enostavno….izklopi.
*remote keyless system je kretenizem brez primere. Odpeljana kombinacija treh ovinkov povzroči, da ključ pade in se zagozdi v najbolj nedostopen in temačen del notranjosti vozila.
*odlagalnih predalčkov praktično ni. Tisti, ki pa so, so pa tako veliki kot pri bburago avtomobilčkih.
*upravljanje infotainment sistema je zamudno in komplicirano. Če lahko nastaviš tempomat na volanu, moraš za omejevalnik hitrosti vsakokrat v meni sistema. Najprej v glavni meni, potem v podmeni in od tam naprej še v……nekako takole: 1, 1.1, 1.1.2.3 1.1.2.3.4, 1.1.2.3.4.1
*nastavi si vse po svoji željah, da bom lahko užival v lastnih nastavitvah, se ob vsakem ponovnem zagonu vozila…..izbriše.
*start-stop sistem ali zadovoljimo ljubitelje polarnih medvedov, delfinov in lišajev ter mahov sistem, se vklopi (izklopi motor), že po prvih stotih metrih. Se pravi, da v jutranji konici po pol ure motor sploh še ni ogret, ker ga mrzlega sistem…… izklaplja. Me zanima, kako to deluje pozimi.
*sedeč spredaj, se sliši zvok iz zvočnikov v razmerju 30-70. Torej 30% spredaj, 70% zadaj. Ko pojačaš glasnost, se zadaj sedeči sporazumevajo s kričanjem.
*S seboj vzamem 10 CD-jev. Poslušam jih ne, ker avto nima CD playerja.
*voznikov senčnik nima ogledala
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
In kje imaš 2.2 dizla z race tipko? Ker da se na QV da "neuradno" izklopiti smo že zdavnaj ugotovili.
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Moram risati? Uradno se NE DA. Neuradno se DA. Sort off. Na knofu pise RACE (bos znal sam preveriti kaj je pisalo na prejsnjih Alfah? Kupec je srecan da ga lahko (kao) ugasne, tovarna pa tudi (sistem se vedeno deluje). Nikjer v navodilih sigurno ne bodo zapisali da izklopite X sistem pritisnite TUKAJ. Stekas?
Citat:
V prihodnosti se ne bo dalo izklopiti teh sistemov ,ker se bodo (sploh pri taksnih avtih) te stvari preverjale pri zavarovalnicah. Poleg pritiska drzave...
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Tudi ce ti prevedem dvomim da bos razumel...
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Nikjer v navodilih sigurno ne bodo zapisali da izklopite X sistem pritisnite TUKAJ. Stekas?
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Ze v zacetku sem zapisal da je to mozno samo pri nekaterh verzijah... Dejansko "smo" ugotovili da se ga NE DA izklopiti nikjer (tudi pri QV ne).
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Res mi ni jasno to. Nisem mogel verjeti, da ga ni mozno izklopiti sploh, ker so sli na zadnji pogon in ocitno hocejo hoditi bmwju v zelje.
To ni stvar Alfe ampak EU regulative.
KLIK
To nima popolnoma nobene veze.
Ne... Alfa ni sposobna narediti knofa za ugasnit ESP
Elektronski sistem stabilnosti morajo imeti od 1. novembra prav vsi avtomobili v prodaji.
V normalnih voznih razmerah lahko elektronski sistem stabilnosti - najbolj razširjena je kratica ESP, proizvajalci pa uporabljajo tudi kratice ESC, DSC, VSA, VSC - zmanjša število nesreč za več kot 20 odstotkov, na mokrem cestišču ali pri poledici pa celo za 30 ali 40 odstotkov, kažejo različne študije.
ESP bo stalen pri vseh avtomobilih v prihodnosti, samo v vmesnem casu se malce smugla. Tudi pri bencinski Alfi se da izklopiti samo "zacasno".
Ne, ni bilo vmesnega časa. Najprej je bil datu za nove modele (homologacija), potem za vse kar se novega proda (tudi če je bilo homologirano prej). Obakrat točno določen datu,, in konec. Kdor do takrat ni prodal, je lahko izvozil izven EU v kake zakotne države ali vrgel stran. Itaj je bil predpis sprejet in objavljen vsaj leto dni pred uveljavitvijo (tisit del za nove homologacije pa še več).Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Lahko se tri dni gladiš po svoji buči, to še vedno ne spremeni dejstva, da si zapisal kolosalno neumnost. Mimogrede, če še nisi opazil, se piše leto 2016, kmalu bomo vstopili celo v leto 2017. Ni nobenega vmesnega časa, zakon je začel veljati 1. novembra 2014.
Ja... in zato ima ESP on ane... In JE vmesni cas, pri vsakem zakonu in vsaki drzavi. Dobesdno. Tudi pri precej bolj "resnih" zadevah. Taksni predpisi so povezani z velikimi vsotami in lobiji.
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Aja, do kdaj pa velja ta vmesni čas? Kje pa to piše? A slučajno sovpada z izidom Giulie?
Sicer pa precej bolj pomembno vprašanje - kje pa ta zakon določa, da avto ne sme imeti gumba za izklop ESP?
Ti spis pod kamnom mogoce? Kadarkoli je v SLO (pa ne samo v Sloveniji) stopil v veljavo se ZAGOTOVO (no ja, pri tebi ni ziher) slisal da inspektorji samo opozarjajo/priporocajo/...). To seveda nikjer NI ZAPISANO V KAMNU. Povsem enako je v vseh drzavah in vseh podobnih zadevah.
Ce zakon doloca da avto ima ESP pomeni da ga IMA. Kakor nekaj obveznega. Konec Predpisani nekaj "optional" pa itak nima smisla. Kajnede... Konec koncev gre za nacin delovanja in ne za samo za nek opcijskega hardwarea-a. Ce drzava predpise da moras imeti celado (karikiram) to ne pomeni da jo imas v narocju med voznjo, kajnede?
Odvisno od proizvajalca oz modela. Dostikrat se da oboje, popolnoma.Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Kaj ti bo izključen ESP če se pa ASR-je ne da izključit?
V EU to ne drži, ravno tako ne na vseh večjih trgih, ki jih poznam (ZDA included, in tudi tam je na kupe avtov kjer se da elektronika izključit). Bom vesel, če mi kako napišeš.Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
V nekaterih državah je izklop esp res celo zakonsko prepovedan.
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Aha, torej tudi pri Alfi se da. Kaj pa piše na knofu? Eazy immagination?
Ker sem nepismen, te lepo prosim, da mi poveš točko zakona (ali kar copy/paste semle), kjer piše, da se ESP v prihodnosti ne bo smel izključit in rok za to. Tako da, vem kdaj bom moral zaključiti s šmuglanjem.
Moram risati? Uradno se NE DA. Neuradno se DA. Sort off. Na knofu pise RACE (bos znal sam preveriti kaj je pisalo na prejsnjih Alfah? Kupec je srecan da ga lahko (kao) ugasne, tovarna pa tudi (sistem se vedeno deluje). Nikjer v navodilih sigurno ne bodo zapisali da izklopite X sistem pritisnite TUKAJ. Stekas?
V prihodnosti se ne bo dalo izklopiti teh sistemov ,ker se bodo (sploh pri taksnih avtih) te stvari preverjale pri zavarovalnicah. Poleg pritiska drzave...
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
park senzorje ugasneš spodi levo od volana. men se zdi da si ti to neki druzga kao vozu