Accord 2.2 CDTi ter splošno o dizlih

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Hi,
imam nekaj vprašanj v zvezi s hondami accord letnikov 2006-2008 in malo splošno o dizelskih motorjih...

1. Kakšen je 2.2 CDTi motor (140 konjev); so z njimi (bile) kakšne težave ali so "tiptop"?
2. Ali ima avto filter trdih delcev? Če je odvisno od opreme, prosim napiši pri kateri je in pri kateri ga ni
3. Pri rabljenih dizlih je potrebno paziti predvsem na ________? Vstavi tisto na kar misliš, da je potrebno biti še posebej pozoren.
4. Kako vem ali je recimo filter trdih delcev zrel za zamenjavo? Ker stanejo mali milijon je zadnje kar bi želel to, da bi moral zamenjat ta filter in vrčti 2k eur za to...
5. Kako je s turbinami pri teh motorjih, koliko kilometrov turbine sploh zdržijo pri teh dizlih? 500k km? Ali je potrebno turbine pa te zadeve menjavati na 100k km?
6. Kako je pa kaj s temi nekimi šobami, s katerimi imajo dizli velike probleme, ena pa stane cca 1k eur?
7. Avto kot tak (accord) je kvalitetno sestavljen ali so kakšni črički, ki radi parajo živce?
8. Kje so omenjene letnike accordov delali oz. jih sestavljali? Japan ali kje v evropi?
9. Na koliko km se delajo veliki servisi za ta motor in koliko to kaj stane?
10. Napiši čim več o teh avtih.. vsesplošno pač

Gre za to, da bi bil to moj prvi avtomobil z dizelskim motorjem in sploh nimam občutka na kaj je potrebno biti pozoren, kakšni so stroški vzdrževanja... letno delam cca 40k km in avto ma da gre vsaj 200k km brez da kaj crkne.
Ker dizla bi imel zato, ker delam predvsem relacijske vožnje.. ampak če zadeve kot so turbina, šobe, filter trdih delcev in podobne zadeve crkujejo na vsakih 100k km, potem je bolje da vozim bencinarja.. ker če vse kar sem naštel crkne si ob 5k eur po tamalem...

Torej, kaj pravite? Mnenja?

tnx
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Tule še vprašaj oz naredi iskanje:

http://www.hondaforum.si/index.php

Sam sem se raje za 30k letno odločil za accord 2.0 benc in sem v nulo zadovoljen.

Okrog Acc CDTI pa sem slišal manjše težave s počenimi kolektorji ter žvenketajočo ketno. So pa japan in brez čričkov in ostalih jajc, tudi dost tihi za dizla.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
1. Motor je odličen, zelo lepo teče in tudi poraba ni visoka, edino za tako velik avto bi rabil malo več konjev (saj gre, a ker vleče res zvezno ni tega sunkovitega "potega" pri določenih obratih)
2. Ali ima avto filter trdih delcev? Ne vem, pomoje da ne.
3. Ne vem, meni so rekli da je zelo važno da je bilo v motorju vedno dovolj olja (ki ga ta motor spije kar nekaj) in da se ni gnalo hladnega.
4.Ne vem, a mislim da cene filtrov niso več tako visoke.
5. Ne vem. Meni dela pri 165kkm še čisto ok, koliko bo zdžala pa ne vem.
6. Nisem slišal da naj bi bila to kakšna pogosta napaka. Pa tudi tuka ni cena tako visoka.
7. Avto je narejen zelo kvalitetno, pri 165k km je še vse kot pri novem.
8. Ne vem, moj je japonski
9. Velikega servisa ni, saj ima avto verigo. Na vsakih 60k se sicer menjajo neki dodatni filtri, a to ni veliko več kot običajni servis (ki ni poceni, 300eur in več)
10. Nimam kaj dodati, so far so good (naslednji bo vejrento tudi accord)

Kar se tiče okvar: meni so menjali izpušni kolektor in sicer brezplačno (podaljšana garancija, pri 160k km), pa še tega ne bi opazil sam če mi ne bi rekli na servisu. Veriga s časom res malo bolj ropota, a še vedno ga sosedov TDI praglasi (preko ceste). V notrnajosti tega ni slišati, razen pri ugasnjenem radiu in na mestu.
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Avto je odličen in ti bo še dolgo služil. Vsekakor vzami po letu 2006, ker je bil takrat facelift. Težave s počenim kolektorjem so imeli le prvi letniki pa še takrat so na servisu brez vseh vprašanj zamenjali na svoje stroške. Podobno je bilo z rošenjem sprednjih luči. Res je, da je redni servis nekoliko dražji, vendar je to več ali manj edini strošek, k ga imaš s tem avtom, poleg goriva in zavarovanja. Poznam kar nekaj lastnikov, nekateri že krepko preko 200k km in avto še vedno ko nov. Nisem še nikjer zasledil, da bi komu mogli menjati turbino, kakšne šobe, vztrajnik ali kaj podobnega, kot se to redno dogaja pri konkurenci. Zelo zanesljiv torej. Pa tudi nekih čričkov ni, saj je ta avto narejen na Japonskem.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Problem je da bo zdaj to zgledalo kot še eno pretirano hvaljenje svojih avtomobilov, a jaz sem prej vozil vse drugo kot Japonce (VW, BMW, Seat) in tako zadovoljen kot zdaj s tem še nisem bil.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
ksz

Hvala vsem za mnenja!
Glede na opombo, da je morda 140 konjski dizel preslab.. ne vem, po tovarniških podatkih se mi zdi kar OK (9.4s do 100kmh, 210kmh končna)..
Na honda forum pa ne grem spraševat, ker tam nekih objektivnih odgovorov ne morem pričakovati.
smile-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
ksz

Hvala vsem za mnenja!
Glede na opombo, da je morda 140 konjski dizel preslab.. ne vem, po tovarniških podatkih se mi zdi kar OK (9.4s do 100kmh, 210kmh končna)..
Na honda forum pa ne grem spraševat, ker tam nekih objektivnih odgovorov ne morem pričakovati.
smile-1.gif

Ni to Civic, tako da boš pametne odgovore celo dobil
smirk-1.gif


Motor ni tako švoh, še vedno se lahko čipa
smirk-1.gif
preverjena zadeva, fantje nimajo problemov. Za moje pojme je eden od best buy rabljenih zadev, ker so res ugodni.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
ta motor nima DPF?
skoraj ne verjamem, če ga civic z 2.2 CTDI ima, sem ravno prejšnji teden delal eno regeneracijo filtra s testerjem (stranki so rekli na honda servisu da je 10w 40 olje neustrezno in da je flter zamašen cca 1000€ stroškov LOL). Bo treba preverit:)
Moderne dizle je treba pognat, ne pa cijazit po mestu (kot je to delala lastnica omenjenega civica brez vinjete) pa je vse OK.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
filter se da preveriti tako da se pogleda v testerju:
št. kilometrov od zadnje regeneracije (ki jo avto sam dela med delovanjem)
št. km od menjave filtra
razlika v tlaku vhod-izhod na filtru (nad določeno vrednostjo npr 250mbar pomeni da bo kmalu šel v zasilni program)

kolikor vem je elektronika BOSCH EDC16 (prvi japonček takrat z EDC16
smile-1.gif
, smo kar vriskali ker se je dal čipat:) ) tako da pregled parametrov ni težava (TEXA, BOSCH diagnostika...)

regeneracija se vrši s poznim vbrizgom v ciklu ki dvigne temperaturo v filtru do te mere da saje izgorijo (morajo pa za to biti izpolnjeni določeni pogoji, temp motorja, vode , hitrost vozila, obrati...)
naj pripomnim da brez testerja takega avta ne gre kupovati
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
filter se da preveriti tako da se pogleda v testerju:
št. kilometrov od zadnje regeneracije (ki jo avto sam dela med delovanjem)
št. km od menjave filtra
razlika v tlaku vhod-izhod na filtru (nad določeno vrednostjo npr 250mbar pomeni da bo kmalu šel v zasilni program)

kolikor vem je elektronika BOSCH EDC16 (prvi japonček takrat z EDC16
smile-1.gif
, smo kar vriskali ker se je dal čipat:) ) tako da pregled parametrov ni težava (TEXA, BOSCH diagnostika...)

regeneracija se vrši s poznim vbrizgom v ciklu ki dvigne temperaturo v filtru do te mere da saje izgorijo (morajo pa za to biti izpolnjeni določeni pogoji, temp motorja, vode , hitrost vozila, obrati...)
naj pripomnim da brez testerja takega avta ne gre kupovati

Tako ja, dobro napisano. Btw (sem te že nekje drugje vprašal), ali si bil na letošnji tehnološki konferenci?
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Se strinjam z vsem napisanim, samo s tem da so ugodni pa ne
smile-1.gif

Najcenejša diesel limuzina na avto.net je 10.500€
frown-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Se strinjam z vsem napisanim, samo s tem da so ugodni pa ne
smile-1.gif

Najcenejša diesel limuzina na avto.net je 10.500€
frown-1.gif

In to je veliko? za 12k maš ap že 07 letnike..BTW še Civic dizel je po večini dražji..
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ta motor nima DPF?
skoraj ne verjamem, če ga civic z 2.2 CTDI ima, sem ravno prejšnji teden delal eno regeneracijo filtra s testerjem (stranki so rekli na honda servisu da je 10w 40 olje neustrezno in da je flter zamašen cca 1000€ stroškov LOL). Bo treba preverit:)
Moderne dizle je treba pognat, ne pa cijazit po mestu (kot je to delala lastnica omenjenega civica brez vinjete) pa je vse OK.

Lahko da se tudi motim ??
d055.gif

Vem, da ima i -DTEC 6 krat man trdih delcev kot i-CDTi

Očitno je postavitev filtra povsem drugačna in ni izgub na temperature, nov ima postavljen bližje in je regeneracija precej boljša in hitra. Tudi motor je obrnjen. Zgleda , da je tu največ razlik. Mislim, da je filter pri i DTEC integriran kar v katalizator. Oziroma sta skupaj.
confused-1.gif
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Če sta katalizator pa filter trdih delcev skupaj, to potem pomeni, da zamenjaš oboje hkrati. Verjetno pa je cena tudi taka kot če bi ti dve stvari naenkrat kupil.
Ali je smisel tega, da je vse "v enem" to, da je vse skupaj ceneje?
Pod 1k eur itak ne stane... vsaj občutek imam tak.

Koliko vem, npr. pri Toyoti Avensis stane filter trdih delcev cca. 3k eur, menjaš ga pa baje pri ~ 200k km.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
A dejansko ne obstajajo variante brez DPF? Meni se zdi to tako brezvezen strošek, da glava boli.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Ne vem točno kako je narejeno, ali sta zelo blizu, niti cene ne poznam, niti drugega. Kolikor vem je Honda razvila svoj sistem, ki je zelo učinkovit in prehod med starim in novim je bil tudi v tem, da je filter in nasploh izpuh povsem drugačen. Zgleda, da je tako, ali pa se filter menja posebej in koliko vzdrži oz. koliko stane pa ne vem. Glede cen je najboljše servis vprašati, vendar kolikor vem stvar deluje odlično. Pri Toyoti vem, da je zelo drag poseg menjava dotrajanega filtra, kolikor se spomnim pa pri Hondi teh problemov ni. Nisem pa prepričan.