2016 Toyota Mirai (FCEV)

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Kaj je to kaki fotošop? ali dejansko mislijo proizvajat tak grdi avto?
shocked-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Res? Z 1kg vodika narediš cca. 100km, stane pa 9 EUR, torej 9 EUR/100km, kar se mi ne zdi ceneje od bencina(hibrid)/dizla.

Citat:
S štirimi kilogrami vodika pa naj bi avtomobil prevozil od 400 do 500 kilometrov.

Kilogram vodika na javni črpalki na Dunaju stane devet evrov.

Trenutno je pod 3 kile za 500 km, pri Hondi so izkoristek še dvignili. Pa cena vodika naj bi se spustila. Tam nekje na 3-5€ na 100 km lahko računaš v kratkem. Če primerjaš z recimo Octavio Greenline, je ta na cca 6€.

Sicer pa je cena na 100 km nepomembna. Zdaj se morda komu zdi, da je na elektriko poceni, ampak realno gledano kaj dosti pod 6€ na 100 km v EU ne bomo prišli prej več. Tam, kjer bo energent cenejši (recimo elektrika), bodo to pač uredili z dajatvami.

Gre le za vprašanje, katera tehnologija z 0 lokalnimi izpusti bo dolgoročno najbolj praktična (doseg vs čas polnjenja) in imela najboljši izkoristek (med tistim, kar plačaš ob polnjenju in tistim, kar dobiš ven pri zmogljivostih in dosegu). In koliko bo katera tehnologija stala (v ceni avta).
Že zdaj bi bilo finančno (če odmislimo ekologijo in stem povezano potrebo po spodbujanju nakupa avtov z ničelnimi lokalnimi emisijami) logično, da država ne da subvencij za EV, ampak jim nabije letno dajatev, ker izgublja pri trošarinah za gorivo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zdaj se morda komu zdi, da je na elektriko poceni, ampak realno gledano kaj dosti pod 6€ na 100 km v EU ne bomo prišli prej več. Tam, kjer bo energent cenejši (recimo elektrika), bodo to pač uredili z dajatvami.

Ko se bo to zgodilo, se bo naložba v fotovoltaiko povrnila še 2-4x prej, kot sedaj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zdaj se morda komu zdi, da je na elektriko poceni, ampak realno gledano kaj dosti pod 6€ na 100 km v EU ne bomo prišli prej več. Tam, kjer bo energent cenejši (recimo elektrika), bodo to pač uredili z dajatvami.

Ko se bo to zgodilo, se bo naložba v fotovoltaiko povrnila še 2-4x prej, kot sedaj.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Že zdaj bi bilo finančno (če odmislimo ekologijo in stem povezano potrebo po spodbujanju nakupa avtov z ničelnimi lokalnimi emisijami) logično, da država ne da subvencij za EV, ampak jim nabije letno dajatev, ker izgublja pri trošarinah za gorivo.

Tako, kot sedaj delajo z nizko trošarino na dizel in visoko na bencin, kjer bencin subvencionira dizel, potem bo pa elektrika (6€/100km) subvencionirala vodik(3-5€/100km)?
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Ja ker ej elektrika umazana, vodik pa ne. Saj je prav, da bolj umazani subvencionira čistejšega, ampak logika pri bencin-dizel je drugačna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zdaj se morda komu zdi, da je na elektriko poceni, ampak realno gledano kaj dosti pod 6€ na 100 km v EU ne bomo prišli prej več. Tam, kjer bo energent cenejši (recimo elektrika), bodo to pač uredili z dajatvami.

Ko se bo to zgodilo, se bo naložba v fotovoltaiko povrnila še 2-4x prej, kot sedaj.
Pa kaj resno misliš, da na fotovoltaiko ne bodo opalili nekih taks, ravno zato, da se folk ne izogne dajatvam? Ne se hecat ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako, kot sedaj delajo z nizko trošarino na dizel in visoko na bencin, kjer bencin subvencionira dizel, potem bo pa elektrika (6€/100km) subvencionirala vodik(3-5€/100km)?

Tako, da bo država na koncu dobila vsaj toliko od trošarin na pogon avtov, kot dobi zdaj. Ali pa več.
Kaj bo z razmerji, pa ne vem. Če bodo pametni, bodo odvisne od več faktorjev in bodo upoštevale tudi razmerje cen pogonskih tehnologij (pri dražjem tipu pogona manj trošparin, recimo). Če ne, jih bodo enostavno nabili tako, da bo vsak tip pogona na koncu enako stal na prevoženi km (po porabljeni energiji, ne vse skupaj).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Jaz pa mislim, da bodo šle dajatve v smer letnih prevoženih kilometrov - neodvisno od goriva.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Dokler bodo elektro in H2 avti predstavljali butične delež vseh prodanih vozil in bodo pogojno uporabni (doseg, cena), torej namenjeni beta testerjem - navdušencem, se jih bo recimo da izplačalo lastiti (če zamemariš strošek nakupa, česar 95% ljudi ni zmožno storiti).

Ko pa bo bo prodajni delež dovolj visok, bo čez noč ukinjeno brezplačno polnjenje, cena H2 (verjetno tudi CNG) / prevožen km se bo izenačila trenutni ceni nafte oz. bencina. Če ne drugega, bodo trošarine preoblikovane v tej meri, da bo država od danes alternativnih, v prihodnosti pa masovnih pogonskih goriv, zagotovo imela enako, oziroma več dajatev, trošarin in ostalih XXX prispevkov kot jih ima danes.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Res ne razumem...nekdo bo zamižal na tri oči da bo dal 50 jurjev za avto...ki bo za nameček nadpovprečno grd
wink-1.gif


Človek dobi pobčutek da so tovrstna vozila sama sebi namen in jih dejansko avto industrija sploh ne želi prodajat...in enostavno prilagodi obliko tem cilju.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
In s kilogramom vodika naredi 100km, vodik pa stane 9 EUR/kg, torej 9 EUR/100km.

Je pa res, da je to alternativno gorivo za tiste, ki nimajo dostopa do vticnice, ob pogoju, da vodik ni pridobljen iz fosilnih goriv, se en plus pa je, da se gorivo hitro napolni, za razliko od elektrike.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Izguba na Mirai je baje 100 k EUR, tako, da se dela, da se jih proda itak čim manj.

Ta matematika oz.manipuliranje z izgubo mi nikoli ni čisto jasna,ker to si jaz tako predstavljam: ko neka tovarna naredi nek avto,ima z njim določene stroške,kot so predvsem razvoj,testiranja in podobno.
Pri zelo majhni količini prodanih vozil ima tovarna seveda izgubo. Ampak ko je preseženo neko "kritično" število prodanih vozil,ima tovarna od tam naprej dobiček,a ni tako? Če bi Toyota (hipotetično) prodala 1 miljon Mirai-ev z njimi verjetno nebi delali izgube,kajne?
Če se pa oni odločijo,da jih bodo namenoma izdelali samo par tisoč,potem pa po tej logiki lahko že vnaprej razglašajo,da imajo izgubo (ker s par tisoč komadi seveda ne pokriješ vseh miljonov,ki si jih vložil v razvoj).
Zato je tista zgoraj citirana izguba 100k po avtu samo logična posledica dejstva,da so se že vneprej odločili,da jih bodo prodali precej manj,kot je cifra praga rentabilnosti.
Naj me nekdo popravi,če se kje motim...