zoprna stranka

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
evo da nismo vedno prodajalci tisti ki smo zoprni pa tečni, kako recimo postopate s tečnimi strankami?

smešno ali pa niti ne gre za proračunskega uporabnika, kateremu smo delali en projekt po izvajalski pogodbi, uvedli zaposlene itd.

pa jim nekak ni jasno, da v tej ceni ni doživljenskega supporta, da potrošni material ni predmet garancije itd itd.

da ne omenjam klicev v nedeljo ko nekaj ne znajo sami.

vse to seveda brezplačno.

izven del v pogodbi so si namislili še eno malenkost v rangu 500 e, ko že vse uredimo pošljem še tisto ponudbo, pa je zdaj nekje eno leto pa 10ič ko sem pošiljal ponudbo pa dodal še druge ljudi v kopijo dobim odgovor da naj pridem na sestanek kjer mi po enem letu povejo da nekaj ni blo ok narejeno (v tem letu pa nobenega odgovora na maile, kaj šele kaka pritožba)

Robo uničujejo kot po tekočem traku, ker imajo na samem objektu težave z elektriko, da že mene dobavitelji čudno gledajo, nazadnje so uničli nekaj kar mi je dobavitelj rekel, da še v življenju ni doživel, stvar je trajala 45 dni in je nato moral dati novo stvar.

za celotno dobo sem jim posodil svojo opremo da so lahko nemoteno delali, to je za njih samoumevno.

kak postopate z takimi? oz na koga se sploh obrnit, ker recimo zdaj servisirat hodit neke stvari po enem letu ko so se spomnili da jim ni všeč da dobim svoj denar mi je malo tak tak.

al pač počakat da se garancijski roki iztečejo pol pa blokirat vse telefonske :)

če ne druga se tu lepo vidi, kak razmišljajo ljudje, ki ne vejo kak se zasluži denar.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.889
6.189
113
blizu močvirne prestolnice
Vse je odvisno kaj si podpisal. Včasih so hudič tiste majhne črke. Je pa tako, če vseeno dobiš na mesec toliko in toliko potrpiš ali pa narediš kot si sam napisal, po garanciji jih pošlješ v tri krasne.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.510
2.250
113
Če imajo težave na objektu, kot si zgoraj napisal in posledično zaradi tega crkuje oprema - potem to ni predmet garancije.
To je prva stvar, ki jo moraš rešiti.

Kako se dotično postopa s takimi. Imam tudi sam izkušnje s podobnimi proračunskimi uporabniki.
Vse, ampak res vse, komplet korespondenca naj bo pismena. Na ˝ustno izročilo˝ pozabi, ker boš vedno potegnil kratko.
Tako da bodi pismen, ko te nekdo kliče in ti nekaj naroča po telefonu, ga prijazno opomni, naj ti to spusti še na mail. Glih tolk da se ne pozabi.
In tako za vsako stvar, če ni maila, ni odziva.
In potem po parih mesecih prideš na sestanek pripravljen, z goro papirjev in korespondence.
Ko bodo videli da si še bolj zakompliciral birokracijo, kot jo znajo sami, si jih premagal :)
Tko je šlo pri meni skozi.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.500
4.269
113
Načeloma garancije med poslovnima subjektoma ni razen če je z pogodbo dogovorjeno drugače.

Zakon ščiti samo končnega potrošnika privatno osebo z obvezno garancijo 24 mesecev podjetja pa ne.

Tak da če nisi v pogodbi nič podpisal lepo zavrneš reklamacijo.

Ostalo pa dokomentirati, če so kaj zajebali vedno zavrneš reklamacijo in potem če se ti res zasmili daš kot kulanco.
Kulanca je prostovoljna storitev proizvajalca in ti živi bog ne more še enkrat istega reklamirati.

Tak da papire v roke, vse dokomentirati pa če so totalno nori te bodo vlekli na sodišče kjer bodi pa itaq vse zgubili.

Pa na sodišču rabijo za vse izvedence ne pa lapanje.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
ni mi problem nudit poprodajne storitve, ne me narobe razumet. Garancijo majo tud zagotovljeno s pogodbo, to ni sporno.

Sporno je, da jih je treba eno leto prosit za denar, pol pa si najdejo nek bizarn razlog da ni ok, ki pa ga prej v celem letu ni blo, pa to da pokličejo v nedeljo "nekaj ne dela" pa da to ni nujno predmet garancije ampak neznanja, za kar pa spet ni kriv človek ki to dela, ampak višji od njega ki mislijo da to zmore po 30 min uvajanju
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.471
356
83
34
Ce si v trgovski dejavnosti vljuden, korekten in prijazen, bos izkoriscen na vsakem koraku. Sem bil sam tudi predober in pol je konc s tabo kot clovekom. Pol sm pa postopoma zacel kazat kdo je gazda, pa si bos pridobil spostovanje scasoma. Koliko casa ze imas trgovino? Mas ful konkurence? Mene so na zacetku skozi s tem izkoriscal. Bos dobil kozo z leti..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Če imajo težave na objektu, kot si zgoraj napisal in posledično zaradi tega crkuje oprema - potem to ni predmet garancije.
To je prva stvar, ki jo moraš rešiti.

Kako se dotično postopa s takimi. Imam tudi sam izkušnje s podobnimi proračunskimi uporabniki.
Vse, ampak res vse, komplet korespondenca naj bo pismena. Na ˝ustno izročilo˝ pozabi, ker boš vedno potegnil kratko.
Tako da bodi pismen, ko te nekdo kliče in ti nekaj naroča po telefonu, ga prijazno opomni, naj ti to spusti še na mail. Glih tolk da se ne pozabi.
In tako za vsako stvar, če ni maila, ni odziva.
In potem po parih mesecih prideš na sestanek pripravljen, z goro papirjev in korespondence.
Ko bodo videli da si še bolj zakompliciral birokracijo, kot jo znajo sami, si jih premagal :)
Tko je šlo pri meni skozi.
Kot da bi mene bral :).
Sem bil prerazporejen in dobil zaj... stranko, so me na prvem sestanku pojeb... na suho.
Potem zabil nekaj dni v podjetju in zbral VSE jebene pogodbe, dopisovanje, komunikacijo s tem podjetjem za nekaj let nazaj, zabil še nekaj dni s študiranjem, da sem imel kristalno sliko in na naslednjem sestanku najbolj zajebanega tipa na nasprotni strani za vsako njegovo besedo in laž čisto nedolžno zabil z: tega in tega datuma je bilo v tem in tem mailu dogovorjeno točno to in to. Po tretji laži je odjeb... in smo lahko PRIBLIŽNO normalno začeli komunicirat. Lejga čudo, tudi na državnih jaslih.

Za odpiralca teme: zberi vse dogovore in dokazila in pojdi na sestanek. Povej kako in kaj in jim daj ponudbo za vzdrževanje in 24x7 support. Če tega ne plačajo, se pač slišite v času uradnih ur. Tako pač je. Želim ti dobre živce, jaz sem nenormalno zadovoljen, da se s takimi debili ne rabim več ukvarjat.
Aja, pa če nimajo vzdrževanja se NE javljaš na telefon ali mail izven uradnih ur. Pač odgovoriš/pokličeš, ko prideš v službo.
Za težave zaradi elektrike, itd. je pa je... Lahko dokažeš, da so za to krive druge stvari?
Pa v razmislek za naprej: vsaka pogodba mora vsebovati ZAHTEVE za delovanje tvoje opreme, itd. noter daš potem stabilna elektrika, itd. Da bo še kaj koristi iz te odisejade. ;)

Javi, kako boš rešil.
 
Nazadnje urejeno:

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
...kak postopate z takimi? ...po enem letu ko so se spomnili da jim ni všeč da dobim svoj denar mi je malo tak tak....če ne druga se tu lepo vidi, kak razmišljajo ljudje, ki ne vejo kak se zasluži denar.
Jest sem mel kao firmo pred četrt stoletja za software podporo ... (ena poznana matična firma iz LJ za katero sva z deklino takrat delala, je kasneje 3x propadla) ... Ker sem vedel, da včasih stranke sploh ne plačajo (1/3) ali plačajo z nenormalno prevelikim zamikom (1/3) oz. dobiš keš v razumnem roku samo v 1/3 primerov, sem si takrat nabavil od Dalmatincev v podobnem fohu en DIY tempiran virus v strojnem jeziku, ki ga noben AV ni zaznal še desetletje. :evil: (ja takrat so nekateri znali še direkt programirat).

... ja pač montiral sem ga vsakemu, pri katerem sem delal ... "Če bo kaj narobe, me pokličite še, bomo rešili problem!" (daljinska kontrola, mail ali telefonsko etc.). Ko bo plačilo za storitev dejansko izvršeno me takoj kontaktirajte ! :zardelalter: ... Pa sem aktiviral skripto/batch etc. za odstranitev, če so plačali. ... če niso, pa so doživeli dr-mr :valjamse: na nekaterih workstationih ... To je bilo na 2/3 90-ih. Večinoma so poklicali oni, ki so nameravali plačati,a z bistveno zamudo. Oni lopovi, ki pa niso mislili ali so celo klicali druge, da jih rešujejo in jih tudi njih izkoristijo, pa se niso oglasili :cheer:, pa tudi tako nisem dosti izgubil ... Ponavadi taki niso niti imeli takrat bekap-a ... Neplačanih sem imel neverjetno malo računov v bilanci :cheer: ... Dobra fora ha ? ...Se spomnim enih, ki so za 9 mesesev podatkov izgubili in nazaj en teden ročno vnašali nemalo stvari; zvedel kasneje ...

Ps.: ne, nimam ga (tega čuda) več že vsaj desetletje in 15 let že ne delam več ... nakega dne sem pozabil kaj je to in aktiviral in si sam sebi sesul komp :jok: ... na srečo imel komplet bekap vsega star par dni :aplauz: ...

...Torej se mi je zgodilo podobno kot kapitanu ruske podmornice v filmu "The Hunt For Red October", ki je odstranil varovala za aktivacijo torpedov .. ("You killed Us Idiot") :gorjaca: :valjamse: ...

... Vse Naj v Novem Letu 2020 vsem skupaj ! ...
------------------------------------
" ... The Truth Is Out There ... " :fredi:


 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.700
772
113
Ma z takimi samo na 100% avans, ko 100% potrdijo vzorčno pošiljko blaga.... ali pa ja izvolite drugam, če vam paše....... tudi konkurenca obstaja, saj veste to a ne ???
 

Maiden

Fizikalc
7. nov 2007
766
183
43
Jest sem mel kao firmo pred četrt stoletja za software podporo ... (ena poznana matična firma iz LJ za katero sva z deklino takrat delala, je kasneje 3x propadla) ... Ker sem vedel, da včasih stranke sploh ne plačajo (1/3) ali plačajo z nenormalno prevelikim zamikom (1/3) oz. dobiš keš v razumnem roku samo v 1/3 primerov, sem si takrat nabavil od Dalmatincev v podobnem fohu en DIY tempiran virus v strojnem jeziku, ki ga noben AV ni zaznal še desetletje. :evil: (ja takrat so nekateri znali še direkt programirat).

... ja pač montiral sem ga vsakemu, pri katerem sem delal ... "Če bo kaj narobe, me pokličite še, bomo rešili problem!" (daljinska kontrola, mail ali telefonsko etc.). Ko bo plačilo za storitev dejansko izvršeno me takoj kontaktirajte ! :zardelalter: ... Pa sem aktiviral skripto/batch etc. za odstranitev, če so plačali. ... če niso, pa so doživeli dr-mr :valjamse: na nekaterih workstationih ... To je bilo na 2/3 90-ih. Večinoma so poklicali oni, ki so nameravali plačati,a z bistveno zamudo. Oni lopovi, ki pa niso mislili ali so celo klicali druge, da jih rešujejo in jih tudi njih izkoristijo, pa se niso oglasili :cheer:, pa tudi tako nisem dosti izgubil ... Ponavadi taki niso niti imeli takrat bekap-a ... Neplačanih sem imel neverjetno malo računov v bilanci :cheer: ... Dobra fora ha ? ...Se spomnim enih, ki so za 9 mesesev podatkov izgubili in nazaj en teden ročno vnašali nemalo stvari; zvedel kasneje ...

Ps.: ne, nimam ga (tega čuda) več že vsaj desetletje in 15 let že ne delam več ... nakega dne sem pozabil kaj je to in aktiviral in si sam sebi sesul komp :jok: ... na srečo imel komplet bekap vsega star par dni :aplauz: ...

...Torej se mi je zgodilo podobno kot kapitanu ruske podmornice v filmu "The Hunt For Red October", ki je odstranil varovala za aktivacijo torpedov .. ("You killed Us Idiot") :gorjaca: :valjamse: ...

... Vse Naj v Novem Letu 2020 vsem skupaj ! ...
------------------------------------
" ... The Truth Is Out There ... " :fredi:
Podobno foro je en hotel narediti, samo je bil problem, da se je pri njemu računalnik zaklenil, tako da se je vedelo da je to on naredil. Ko so ga klicali jim je rekel, da naj prvo plačajo preden bo odklenil, pa so mu rekli, da ga bodo tožili zaradi izpada proizvodnje on pa naj njih toži za neplačane račune. Po posvetu z odvetnikom je seveda hitro odklenil računalnike.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
lepo mu pošlješ opozorilo, da v primeru neplačila obveznosti program čez 14 dni preneha delovati, in zakleneš.
zastonj ga pač ne more uporabljat, tudi če ima izpad proizvodnje
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Tako pravi zdrava kmečka pamet... V realnosti pa je tako, da tudi če ni plačal celotnega računa, mu ne smeš povzročit poslovne škode.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Maiden

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.954
16.059
113
Tako pravi zdrava kmečka pamet... V realnosti pa je tako, da tudi če ni plačal celotnega računa, mu ne smeš povzročit poslovne škode.

Lahko prosim dodaš vir za tole? Da vidim bolj podrobno kakšno kritje ima to morebiten neplačnik, hvala.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Podobno foro je en hotel narediti... Po posvetu z odvetnikom je seveda hitro odklenil računalnike.
... U just don™t do it that way :zardelalter: ...
Tako pravi zdrava kmečka pamet...
:zmaga: ... anonimno treba ... po možnosti še z uporabo TOR-a in time delay te dni ... se je pač potrebno zaščitit sebe in svojo "investicijo" (čas, stroški, delo etc) ... ker če ne je*eš ježa prepogosto ... ne pa se prepotentno hvalit stranki ... Tip se je sam izdal ...

Sem pred leti bil besen na enega mojega ISP - dynamic IP (ki je medtem že spremenil lastništvo in sedež etc), pa sem malo šnjofal po njihovih serverjih ... so me takratni sposobni SysAdmini udarili nazaj skozi fajrwol preko obskurne luknje ...pol pa čakali, če bo kaj priletelo na njihov heldesk (da vejo kdo je bil ) , da Web ali komp ne dela :bonk: ... Seveda se to ni zgodilo in ko sem ugotovil kaj se je najverjetneje zgodilo, sem si mislil kot Swartzi-Terminator ("I'll Be Back") ... čez 5 min je že vse delovalo kot prej :cheer: ... v stilu nekdanje socialistične reklamne risanke na TV : "Ne bo vam uspelo, to je Jelovica !" = security by obscurity - spešl tejlord legasi OS :evil: ..

Če si usujem komp po neumnosti, sem si sam najverjetneje kriv (za Božič) ali HW glitch (za Miklavževo) oz. On/Off stikalo na mojem PSU, ki bi ga moral menjat http://alturl.com/ce9nm ...

Kaj je huje, da kot "mlad in neumen" narediš pi*darijo :sprasujemse: ... Da kot star in kao pametnejši napraviš podobno neumno pi*darijo ! :valjamse: ...

 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Tako pravi zdrava kmečka pamet... V realnosti pa je tako, da tudi če ni plačal celotnega računa, mu ne smeš povzročit poslovne škode.
To si zdaj bolj tak napisal, da trditev v osnovi drži. Vendar ... absolutno mu lahko onemogočiš vse storitve, za katere ni plačal v skladu s pogodbo, ne glede na to kakšno poslovno škodo on s tem utrpi.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne moreš. Sem imel podoben primer, neplačilo zadnjih 10% + tega ni utrple nobene poslovne škode, vendar po določenem času ni mogel več uporabljati programske opreme v polnem obsegu (napravo je lahko krmilil ročno, ne pa v avtomatskem režimu), prav tako sem imel v pogodbi jasno zapisan člen, da je oprema v moji lasti do končnega poplačila pogodbenih obveznosti in da ne odgovorajam za nobeneo nastalo poslovno škodo, v kolikor oprema ne bo delovala v polnem obegu zaradi neplačila pogodbenih obeveznosti.

Na srečo (!!!) sem jo odnesel le z izgubo zadnjih 10% (pobot) in ne z plačilom tudi poslovne škode (čeprav je realno ni bilo, ampak na tem mestiu si lahko zmisliš marsikaj), ki mu je bila na sodišču priznana.

Tudi v podjetju, kjer sem trenutno, so že grdo padli na to foro (blokada programa po preteku plačilnih rokov), s tem da se tu ni končalo tako "srečno" - sicer se preostanek plačila ni "brisal," je pa bila ocenjena poslovna škoda tako velika, da je presegala 10x vrednost neplačanih obveznosti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Torej, če te prav razumem, te lahko nekdo, kjer je v POGODBI zapisano, da program neha delovati ob neplačilu in dejansko le ta crkne, toži za poslovno škodo?

Kako potem recimo ponudniki gostovanja niso že 10-krat pokopani zaradi poslovne škode, ko spletna domena rikne? Ali pa recimo računovodski programi v cloudu? Ali pa spletno gostovanje, itd.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.228
861
113
verjetno je razlika, ali nek program/storitev ne deluje zaradi višje sile, ali pa ker ga je nekdo namenoma onemogočil?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Vsi moji primeri zgoraj so zaradi neplačila, ne zaradi višje sile. Sem reševal neko društvo, kjer “niso vedeli”, da če dobiš v mailu predračun za domeno, ga je fajn plačat. No, pa je spletna stran nehala delat. Za 15 eur ;).

Potem so plačali in je spet začela delat, a ne.

Samo to je noro, dejansko je nategun bolj zaščiten od tistega, ki dela vse po psu.

Dejansko ti potem res ostane le še “back door” oz. rešitev na črno.
 
Nazadnje urejeno:

sass

Guru
1. sep 2007
5.228
861
113
čakaj, a ti govoriš o najemu neke storitve za neko omejeno časovno obdobje ali o trajnem nakupu izdelka? skratka, s pravnega vidika je pravilna pot, da se na sodišču terja nateguna za neplačilo. ker pa vsi vemo, kakšna je učinkovitost takega postopka, je verjetno res bolj enostavno, da se na skrivaj vgradi spajkyjeva varovalka