Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Varianta 1:
Letne gume:
4x60eur=240eur + menjava 30eur= 270eur
Zimske gume:
4x70eur=280eur + menjava 30eur= 310eur
Skupaj 580eur, menjaš jih na štiri leta, torej je letni strošek 145eur
Varianta 2 (tvoja logika):
Samo zimske: 4x70eur=280eur + menjava=310eur
Ker voziš zimske tudi poleti pri temperaturah +30, se uničijo že v prvem letu, pa vzemimo, da ti vseeno zdržijo dve sezoni (voziš malo in še to v glavnem počasi), pomeni da jih moraš menjati na dve leti, torej je letni strošek 155eur, s tem da se drugo zimo voziš s pnevmatikami, ki imajo v glavnem že pobrane robove in so nevarne.
Ne vem kje ti vidiš prihranek?
Vem. Zato pa gredo v kanto letos. Kako leto so res čez rok. Ampak 3-5 sezon je pa fino. Da pa so že drugo leto slabe si pa malo mimo pihnil.Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Oprosti, ampak ne glede na profil, so takšne gume za v smeti. K sreči se ti ni nič zgodilo, na gumah in zavorah se ne špara.
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Oprosti, ampak ne glede na profil, so takšne gume za v smeti. K sreči se ti ni nič zgodilo, na zasneženi cesti pa bi bil prav gotovo ovira, če ne bi celo povzročil zastoj ... btw, kakšen avto pa voziš? ... vidim da greš raje na večerjo kot da bi si kupil primerne zimsko opremo, če še ne veš se na gumah in zavorah ne špara.
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
PS: Kolikor vem je zimska oprema že letne gume + ketne? Jaz imam pa zimske z 5 mm profila + ketne pa nimam dobre opreme?
Kaj pa če vozi 10% počasnje kot ostali? Ali pa celo 12?Citat:
Uporabnik DOMEK pravi:
Taki, kot so ti, so smrtno nevarni poleti na vročem asfaltu. Zavorna pot je 10% daljša z zimskimi gumami poleti.
Aha, na to je letelo. Kdo je potem bolj nevaren? Nekdo z zimskimi 200km/h ali nekdo drug z letnimi 220km/h?Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Sej je reku, da je šel 200km/h pri 40 st. Celzija
Ne ne oni pravijo da zimske so narejene samo do 100, kar je več je samomor, to je kot čigumi. Jaz poleti pri 40 sploh ročno ne zategnem ampak samo gumo naredim kvadratno in avto stoji.Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Aha, na to je letelo. Kdo je potem bolj nevaren? Nekdo z zimskimi 200km/h ali nekdo drug z letnimi 220km/h?Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Sej je reku, da je šel 200km/h pri 40 st. Celzija
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Pozabljaš, guma se stara tudi če leži v kevdru čez poletje. In še vedno sem mnenja, da pet let stara zimska bo v snegu boljša kot pol leta stara letna. Pika. In pa tudi ne rabim koga da me prepriča, tako da hvala vseeno, zanimalo me je samo kako je s hitrostnim razredom pri zimskih.Drugače pa telim našim "zimskim" gumam bi se kje na severu Švedske smejali če bi jim rekel da so to zimske gume. Samo kot zanimivost. Trg in reklame pa delajo svoje, folk misli da če kupi "zimsko" gumo pri nas da to gre po snegu kot šus, a u bistvu je kupil gumo za blato in snežno brozgo. Resnica je da lažje se poleti furaš z zimsko kot pozimi z letno. Za 20 stopinj je zimska še vedno superca. Pa tudi autobahn pri +40 lani in 200 km/h konstantno je šlo brez problema. Saj pravim, to je moje mnenje in veliko folka poznam ki delajo tako, ker pač nikomur se ne daje 100 EUR za vulkanizerja letno in 500 EUR za ekstra gume. Da ne govorim ko potem čez 5 let mečeš gume stran z 6 mm profila...nonsense....