Citat:
Uporabnik DOMEK pravi:
Že že, sam v Nemčiji jo ne kršiš, če se pelješ "do konca"...pa če gume manj prenesejo...
Citat:
Uporabnik DOMEK pravi:
Glede hitrosti...kaj pa, če greš v Nemčijo, kjer omejitve ni...
Citat:
Uporabnik alessio pravi:
http://www.amzs.si/si/624/137/kdaj_zimska_oprema_v_sloveniji.aspx
Za zimske pnevmatike se štejejo tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajalčevo oznako M+S ali M.S ali M&S, in morajo po velikosti in nosilnosti ustrezati pnevmatikam, ki so zapisane v izjavi o ustreznosti vozila (homologaciji) vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike«.
Spodaj je pa še en odstavek ki pravi
Pravilnik o napravah in opremi vozil v cestnem prometu tudi določa, da morajo biti:
vse 4 pnevmatike enake po velikosti, vrsti in zgradbi;
na isti osi pa morajo biti pnevmatike tudi istega proizvajalca, profila, hitrostnega razreda in nosilnosti
hitrostni razred zimskih pnevmatik mora ustrezati hitrosti, ki je večja od največje hitrosti vozila, ki jo določi proizvajalec vozila in je zapisana v potrdilu o skladnosti vozila (homologaciji). Če je največja zapisana hitrost vozila večja od hitrosti, ki ustreza simbolu kategorije hitrosti zimskih pnevmatik, mora biti v vozilu na vidnem mestu pritrjena opozorilna nalepka z označeno določeno največjo hitrostno zmogljivostjo zimskih pnevmatik.
Uporaba pnevmatik drugačnih dimenzij in nosilnosti je mogoča le po dodatni odobritvi in vpisu v potrdilu o skladnosti vozila (homologaciji)
Zimsko opremo motornih vozil določa Pravilnik o opremi in delih vozil (Ur.l.št. 44/2013).
Kategorija hitrosti zimske pnevmatike mora ustrezati zahtevam točke 3.4.2.2 Priloge IV tehnične specifikacije za vozila TSV 146/01.
http://www.mzip.gov.si/fileadm.../TSV_146-01.pdf
To imate napisano na strani 63 in 64.
Citat:
Uporabnik alessio pravi:
To se pravi da ne velja več da imaš lahko zimske gume za 2 hitrostna razreda manj kot je napisano v homologaciji.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Hitrostni razredi se racunajo glede na obremenitev pnevmatike. Ampak ok alter itak ni nek cvet inteligence. Iz istega kalupa pridejo tako T(190kph) kot H (210kph) pnevmatike, razlika je le v kakovosti serije. Slabse, nizje kakovosti, dobijo oznako T, boljse H, se boljse V ipd.
Tudi s T pnevmatiko se lahko vozis +200kph, le obremenitev gume ne sme biti 100% pac pa recimo max 80%. Ostalo boste ze preracunali. Gre za varnostne mehanizme.
Vsakomur, ki je malo v tehniki, je jasno da so gume označene s precejšno varnostno toleranco. Tako kot je ggg napisal - zdržati morajo svojo nazivno hitrost pri nazivni obremenitvi. Ko proizvajalci vozil predpišejo gume in največjo nosilnost, jo predpišejo tako, da guma nikoli ne bo obremenjena z nazivno obremenitvijo...Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Hitrostni razredi se racunajo glede na obremenitev pnevmatike. Ampak ok alter itak ni nek cvet inteligence. Iz istega kalupa pridejo tako T(190kph) kot H (210kph) pnevmatike, razlika je le v kakovosti serije. Slabse, nizje kakovosti, dobijo oznako T, boljse H, se boljse V ipd.
Tudi s T pnevmatiko se lahko vozis +200kph, le obremenitev gume ne sme biti 100% pac pa recimo max 80%. Ostalo boste ze preracunali. Gre za varnostne mehanizme.
me prav zanima kolikoljudi to ve.........