Zategovanje vijakov na alu platiščih

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Na mojih starih feltnah ga je ze vec kot utezi...se ne bi branil radirke.
Tako menjavo gum bi moral nekdo posneti s skrito kamero, za ovinkom z moment kljucem preveriti zategnjenost,(posneti) in vse skupaj poslati proizvajalcu. Ker uvozniku se itak najbrz slika za menjavo gum. Mogoce celo proizvajalcu.
V tem primeru posnetek na net in medije,
Mater da bom probal po menjavi kako zategnjene vijake imam na sluzbenem kombiju, ker tudi tu samo s pistolo zategne.
Mi je 1x odgovoril da je gedora nastavek ki regulira momemt.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Mi je 1x odgovoril da je gedora nastavek ki regulira momemt.
Upam da si sladko zaspal po tej pravljici.

RoMeX neja bluzi o radirki. Rad bi vido človeka, ko je cel dan na centrirki in meče gume gor in dol da bo še peno pucal. Obrišeš z bencinom kviht gor in dalje. Ni cajta pri vulkanizerju tega delat. Sploh pa ne 14 dni pred datumom za zimske ko je fukjeno po delavnicah.
Drugo je če se igraš par x na leto za sebe.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Daj pripopaj en link kako zgleda ta radirka (ker lepilo je simpatična jebica odstranjevat)



Mi je 1x odgovoril da je gedora nastavek ki regulira momemt.

To je deloma res. Samo da je verjetno imel v mislih podaljšek in ne sam nasadni ključ..
Obstajajo torzijski podaljški, izgledajo takole..


RoMeX neja bluzi o radirki. Rad bi vido človeka, ko je cel dan na centrirki in meče gume gor in dol da bo še peno pucal. Obrišeš z bencinom kviht gor in dalje. Ni cajta pri vulkanizerju tega delat. Sploh pa ne 14 dni pred datumom za zimske ko je fukjeno po delavnicah.
Drugo je če se igraš par x na leto za sebe.

Ko je brat delal v vulkanizerski delavnici so vedno in povsod čistili lepila z radirko, od kje pa misliš da mi je sploh poznana stvar.. Vprašanje je tudi kaj je hitrejše.. Obrisat z bencinom in čakat da stopi lepilo in še enkrat obrisat ali z radirko v parih sekundah spucat do nule..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Na mojih starih feltnah ga je ze vec kot utezi...se ne bi branil radirke.
Tako menjavo gum bi moral nekdo posneti s skrito kamero, za ovinkom z moment kljucem preveriti zategnjenost,(posneti) in vse skupaj poslati proizvajalcu. Ker uvozniku se itak najbrz slika za menjavo gum. Mogoce celo proizvajalcu.
V tem primeru posnetek na net in medije,
Mater da bom probal po menjavi kako zategnjene vijake imam na sluzbenem kombiju, ker tudi tu samo s pistolo zategne.
Mi je 1x odgovoril da je gedora nastavek ki regulira momemt.
Kaj če bi ti vse preskočil in šel direkt do glavnega direktorja Forda v Ameriki? Ali pa kar do predsednika ZDA.
Eni ste resno bolni ali pa nimate jajc osebno povedat zadeve. Če ti kaj ne paše greš do tistega, ki je naredil zadevo in mu poveš tvojo težavo. Če te odjebe, greš lepo potem po rangu gor.
Ampak pussyi boste raje neke skrite kamere snemali in po mailu pošiljali nekam gor, ne? Dej mej jajca in povej človeku v obraz, če ti kaj ne paše.

Kaj jaz naredim? Povem vulkanizerju naj mi samo malo zategne in potem na tleh jaz ročno zategnem, če mi že montira. Večinoma itak sam premontiram, ker nisem nor, da se bom jajcal v gužvi in čakal na menjavo. Zakaj? Ker je tudi meni enkrat vulkanizer tako zategnil, da sem rabil podaljšek, da sem odtegnil vijake. Od takrat naprej…
 
Nazadnje urejeno:

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113




To je deloma res. Samo da je verjetno imel v mislih podaljšek in ne sam nasadni ključ..
Obstajajo torzijski podaljški, izgledajo takole..




Ko je brat delal v vulkanizerski delavnici so vedno in povsod čistili lepila z radirko, od kje pa misliš da mi je sploh poznana stvar.. Vprašanje je tudi kaj je hitrejše.. Obrisat z bencinom in čakat da stopi lepilo in še enkrat obrisat ali z radirko v parih sekundah spucat do nule..

pomoje je mislil, da le obrise lepilo z bencinom, da je povrsinsko cist, ne da ga namaka in odstranjuje...

drugace tudi jest ne vidim tezav, ce se utez namesti na staro lepilo... sej lahko tud zraven prilepi... nabrano staro lepilo se pa ocisti enkrat, ko je cas...

delam dosti z dvolepilci, in en na drugega rabljenega cist ok prime.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Upam da si sladko zaspal po tej pravljici.

Seveda imaš nastavke ki regulirajo moment, fizika je čisto enostavna stvar če ne je pa tam elektronika*. Za klasične pnevmatske se dobi nastavke ki znižajo moment polnega privijanja, kar se recimo doseže tudi če daš podaljšek. Vsak podaljšek več (togost po navojni osi) zniža končni moment na sami matici/vijaku. Ni to namesto moment ključa, je pa dovolj da ne pretegneš vijaka in ga potem lahko do konca zaviješ z momentključem. Da bi to kdo uporabljal je pa druga stvar.

* vedno več vulkanizerjev uporablja baterijske vijačnike ker je vlečenje cevi od kompresorjev totalno neergonomično, še vsak boljši vijačnik ima delno nastavljiv moment. Na svojem hitachiju imam opcijo brzine S(ingle) ki ustavi (zavora) vrtenje pri hipnem povečanju navora - in potem ob vsakem pritisku na sprožilec udari natanko 1x, program je namenjen zategovanju platišč in podobni stvari kjer se končni navor popravi ročno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
sad
Izguba casa, da bom vulkanizerja ucil da se vijaki zategujejo tako, da jih je mozno kdaj tudi z roko odsravfat brez 2m podaljska.
Ce to vodstvo AH ne ve, me zanima kako imajo licenco pooblascenega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Zaj boš tu gugl teorijo pičo. Ni vprašanje če se da in ali je možno, ampak če se hoče.
Tudi vsaka pneumatska pištola ima (ne samo baterijske) tudi nastavljivo kolko rukne. Vedno je na max in da 4x rukne. Oziroma povej prakso kolikokrat si videl pri vulkanizerju, kjer so avti čakali v vrsti, da je šel četrt obrata predn je moment klikno. Redki so taki.
Če pa hočeš delat na moment pa al ni robe, ker šef reče da tak dragega orodja ne rabiš, al pa ni cajt vsak šrauf po predpisih, ker reče, da je gužva pa si tam.
Onemu se pa tudi jebe na servisu za tisto plačo. Delal bo tak kak šef reče in ne tak kak je prav. Pol dopoldan pa za sebe dela tak kot je prav, če mu je želja in je pamtn.

Drugač pa ja če me kaj razpizdi me to razpizdi, ko kolo zategne ko majmun.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Corvette

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
sad
Izguba casa, da bom vulkanizerja ucil da se vijaki zategujejo tako, da jih je mozno kdaj tudi z roko odsravfat brez 2m podaljska.
Ce to vodstvo AH ne ve, me zanima kako imajo licenco pooblascenega.
Aja, sorry, sem spregledal, da si tako kot darjan ti tipkovnica warrior. Ko sem bral, sem prebral (ja, stupid me), da bi ti to posnel video. Ne, ti si napisal, da bi nekdo drugi moral to naredit. Ti nimaš časa se človeško pogovoriti s človekom. Ker si pomemben. Za tipkat neumnosti po forumu, to ni panike. In seveda, ti še v življenju nisi naredil napake. Ka te čem, pač Alteraš v vsem svojem sijaju.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
..

Zanimivo..nikoli videl ne slišal, da kaj takega obstoja (ker sem nedolgo nazaj drgnil to lepilo dol ko budala...itak da ni noben prej odstranjeval).

1649231869154.png


1649231996400.png

1649232115364.png


Bi prišla prav taka radirka ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Če si kje okrog 1330 ali 8000 ti jo posodim pa si spucaj.. Je pa to itak poceni in univerzalno, odlično se obnese tudi pri odstranjevanju raznoraznih nalepk.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
sad
Na organ mi grejo pooblascenci, ki storitev izvajajo po "protokolu" proizvajalca in seveda tudi racunajo po ceniku proizvajalca.
Kozolcarji si tega običajno ne privoscijo.
Preprican sem da bi komu od peugota prisla tale tema na ušesa in ce bodo imeli interes bodo ze sami ukrepal.
Kar pa je malo verjetno.
1x sem videl komunikacijo med uvoznikom in pooblascenim glede "zunanjega" izgleda salona. Ko bi se tako ostro nadziral izvedbo del, ne bi bilo objav v stilu igija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in igi

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
sad
Na organ mi grejo pooblascenci, ki storitev izvajajo po "protokolu" proizvajalca in seveda tudi racunajo po ceniku proizvajalca.
Kozolcarji si tega običajno ne privoscijo.
Preprican sem da bi komu od peugota prisla tale tema na ušesa in ce bodo imeli interes bodo ze sami ukrepal.
Kar pa je malo verjetno.
1x sem videl komunikacijo med uvoznikom in pooblascenim glede "zunanjega" izgleda salona. Ko bi se tako ostro nadziral izvedbo del, ne bi bilo objav v stilu igija.
Še enkrat: ti nisi v življenju naredil še nobene napake?
Tudi igi bi lahko šel nazaj in jih povprašal, če je v redu, da so platišča tako zategnjena? Pa bi z odzivom dobil še dokončno informacijo, če je vredno še servisirat tam ali pa je bolje najti drugi servis.
Tako je pa lažje malo pisarit po forumu in seveda 10x omenit “zlatarsko” ceno, s katero se je btw. strinjal.
In recimo sam ne razumem, zakaj bi razlika v ceni pomenila bolj “kvaliteten” zateg gum.
Sicer pa bo verjetno kmalu dobil klic s strani uvoznika, kako je zadovoljen s servisom, pa lahko tam na polno si da duška. Ga bo potem poklapan sprejemnik poklical in se mu opravičeval, pa morda še kaj iztrži iz tega, tako da bo tista zlatarska cena malo manj pekla. Saj je to verjetno primarni problem, ne?
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.230
3.886
113
Še večje veselje je ko polomiš nastavek za varnostni vijak, ker je zategnjen na max kar da pištola od sebe. Na servisu pravijo ja ni problema, lahko kupiš nove vijake skupaj z nastavkom. Ne, mojster, jaz moram najprej odvit svoje.

Ima kdo nasvet, kje se kradejo feltne. Tisti imajo sigurno pravi nastavek, jim dam za pir in mi rešijo težavo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Ja, to je pa že matematika zraven. Jajc to. Zato jaz te zadeve raje kar sam privijačim. Tak da bom sam kriv, če mi bo kolo odpadlo. :evil: Edino ne vem, kaj bo, če se to zgodi na ženinem avtu. Te ga bom naj…
Res pa s tem izgubim privilegij jokanja čez vulkanizerje :valjamse: .
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.230
3.886
113
Saj je na ženinem. :obesise: Je pa en plus. Zaradi polomljenega nastavka je še vedno na zimskih, sicer bi moral (tako kot lani) prejšnji petek natikat zimske nazaj.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Še večje veselje je ko polomiš nastavek za varnostni vijak, ker je zategnjen na max kar da pištola od sebe. Na servisu pravijo ja ni problema, lahko kupiš nove vijake skupaj z nastavkom. Ne, mojster, jaz moram najprej odvit svoje.

Ima kdo nasvet, kje se kradejo feltne. Tisti imajo sigurno pravi nastavek, jim dam za pir in mi rešijo težavo.

A to imaš hipotetično ali dejansko stanje?

(varnostnega vijaka se jaz 'bojim' ravno iz tega razloga...ta gre posebej na izi se zateznit).