Zaprtje Slovenske ceste v Lj

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Ljubljanska rešitev je potem boljša, pred odhodom na postajo pogledaš prihod in ne sediš po nepotrebnem v avtobusu, ker čaka na vozni red.

Sicer ima tudi LPP na postajah natisnjene prihode avtobusov za posamezno progo.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Hitra linija iz parkirišč Stožice in Fužine, dodatni avtobusi na linijah 1 in 6.

Zaradi prilagoditve spremenjeni prometni ureditvi na Slovenski cesti bosta trasi linij 13 in 20 od 22. septembra 2013 zjutraj delno spremenjeni. Prilagojeni bosta lažji uporabi sistema P+R v Stožicah in Fužinah. Linija 13 v smeri Sostro ne bo več potekala po Tivolski cesti na Gosposvetsko cesto mimo Kolizeja, temveč po Slovenski mimo Bavarskega dvora (Kozolec).

Na trasi linije 20 bo po novem za 10 minut krajša vožnja. Potekala bo v smeri P+R Fužine po Dalmatinovi in ustavljala na postajališčih, ki so zarisana na zemljevidu, ter vožnjo končala na Bavarskem dvoru. Na spremenjeni trasi linije 20 v smeri P+R Stožice bo postajališče Hrvatski trg nasproti cerkve sv. Petra ukinjeno, študentje in dijaki, ki so do zdaj uporabljali linijo 20 za prevoz do izobraževalnih institucij na Aškerčevi, pa bodo morali po novem prestopati. "Za prevoz do svoje fakultete ali šole lahko uporabljajo liniji 2 in 11, ki imata nespremenjeno traso," so zapisali pristojni. Linija 20 ima po novem tudi spremenjeno ime: P+R Stožice – P+R Fužine.

S spremenjeno traso obeh linij se bo občutno skrajšal čas potovanja med Štepanjskim naseljem in Bežigradom, kakor tudi med Bežigradom in Mostami, zaradi česar pristojni pričakujejo, da se bo povečala uporaba parkirišč P+R v Stožicah in Fužinah na Chengdujski.

Zaradi pričakovanega povečanja števila potnikov na vseh linijah Ljubljanskega potniškega prometa bodo na najbolj obremenjenih linijah 1 in 6 dodani odhodi avtobusov v jutranjih konicah, še dodajajo predstavniki LPP.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
To bo kaos v ponedeljek...

naj gre župan raje recimo kenslat en pas recimo na dolenjski...aja tam pa ne, ker potem bo imel gužvo okoli hiške
 

Afroman

Pripravnik
25. sep 2012
769
0
16
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
kzs...

kako je res za goste hotela slon? a oni se lahko vozijo??

sicer je pa za moje pojme hotel slon zelo neumno splaniran, da nima nobenega konkretnega parkirišča zraven hotela. A večina gostov pride s taxiji?

Se ti zdi da se pri takem prometu rabi garažne hiše za hotel?



PS: zaprtje se mi pa zdi totalna neumnost.
jezen.gif
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Očitno bo nekdo zopet zaslužil...

Prenova, ponavljam, zgolj prenova nekje 400 metrov dolge ceste naj bi stala, pazi to, 3 milijone evrov!!!! Ja, toliko je vrednost projekta, kjer se bo malce drugače zarisalo pasove, dalo nekaj ploænika, dodalo mogoče 2 postajališči (beri: kovinska nadstreška) in nekaj tegelcev z rožami ter klopc, mogoče sem pa kaj zelo pomembnega izpustil, mogoče dobimo most...nisem še slišal, da bi samo prenova ceste, pa če greš komplet inštalacije zmetat ven in drugače napeljat (le zakaj bi jih, baje bodo samo kanalizacijo, ki je ravno sedaj čudežno dotrjana?) stala nenormalnih 3 milijone evrov, do kdja bomo Ljubljančani dopuščali take nezaslišane cene?

Vir
 
Nazadnje urejeno:

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Zgrešil si stavek "Začasna ureditev bo stala največ 55.000 evrov."

Stanje kanalizacije je slabo. Prejšnji župani in županje se s tem niso ukvarjali. Kam je šel denar prej, ni nihče raziskoval.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
440 metrov kanalizacijskih cevi z izkopom in zasutjem ter asfaltiranjem 2 milijona evrov pa drevored 20.000 evrov na drevo? Pa klopi iz 18 karatnega zlata?
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.663
3.170
113
v lokalni ostariji
5 metrov fi 160 ukc SN8 je nekje 60€... tam morajo biti večji preseki itd...

je pa lahko bit pameten ja... da je 3mio velik...

ampak to eni, ki niso v življenju še nič naredili razen pametovanja o belih in rdečih ne bodo razumeli
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Se strinjam..kaos bo zagotovljen, posledice bodo zastoji na vseh okoliških cestah, še več stanja v koloni, še več izpuščenega CO2-ja, skrtaka kaj pametnega od te zapore jaz ne vidim. Lepo je reči pejte na kolo..lepo se sliši...samo ko pa treba otroke v vrtec, pa šolo peljat, pa na čist drug konec Lj v službo, je pa to malce težje izvedljivo. Vsekakor je ta rešitev nekaj na horuk, brez kake pametne študije, samo da se zapre. Primer bus iz Primorskega konca...stal bo v koloni na Tržaški in Tivolski...pa se bom vozil z javnim prevozom in stal v koloni. Prav tako bo kaos iz Dolenjske.

Pa še to: Danes, v soboto dopoldne, sem se po polževo premikal po Celovški proti Tivolski. Pa ni bilo nobene prireditve. Le naredili so to, o čemur se ne piše na veliko. Zaprli so desni pas na Celovški, da bo služil le avtobusom. In ker je tako vsak delovni dan iz dneva v dan, ko so med pol osmo in pol deveto povsem zabiti oba pasova Celovške in vse paralelne poti iz smeri Gorenjska, napovedujem za ponedeljek in vse naslednje dni popolno katastrofo.
 
Nazadnje urejeno:

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
467716-post_slo.gif


Zoki si predstavlja takole, froca v vrtec peljat za avtom, potem avto nazaj domov pa na BUS ali s kolesom v službo. Popoldne spet iz šihta domov po avto potem pa po froca pa v štacuno z avtom.
hysterical-1.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Kaos je pričakovan in napovedan (še posebej prve dni oktobra, ko se z avti pripeljejo študentje). Tudi v tujini je bil sprva kaos.

Potem pa ljudje prično razmišljati (ko iz avta v koloni opazujejo avtobuse, ki gredo mimo po svojem pasu) o svojih navadah in se stvari sčasoma uredijo.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
No povej kako bo bus iz Primorske smeri na Tržaški in Tivolski šel po posebnem pasu...
sprasujem se.gif
Pa ziher še nimaš otrok, ko tako razlagaš.
Pa Ljubljana trenutno nima primerne infrastrukture za tak poseg, Ni dovolj P+R, busi iz okoliških krajev porabijo preveč časa, da bi bili konkurenčni (bus iz Vrhnike rabi zjutraj slabo uro, vlak iz Kamnika tudi skoraj uro,...). Naj najprej hitre povezave iz okoliških krajev, posebne pasove za buse, dovolj P+R na vpadnicah in od tu hitre linije do centra, ne pa da tak bus ustavlja na vsaki postaji.
 
Nazadnje urejeno:

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Tudi to je res. In bi se do jeseni mogoče že kaj uredilo in mogoče padli kaki pametni predlogi, kaj popraviti. Tako bo pa samo veliko slabe volje, veliko več CO2 v zraku, kaos in zastoji.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Pa saj je že nekaj let, vsako leto v tem času teden brez prometa. Ni vrag, da se pri tem niso kaj naučili.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.759
6.530
113
Nikoli ni pravi čas. Ampak če nihče ničesar ne spremeni, se tudi nič ne bo spremenilo. Metuljev efekt.

Vlak iz Kamnika do Ljubljane vozi od pol ure do 40 minut, odvisno od ure odhoda. Ne čaka v dolgih kolonah in čas prihoda je predvidljiv.

P+R Stožice in Fužine sta prazna. Za hiter dostop do mesta sta sedaj spremenjeni progi 13 in 20, progi 1 in 6 bosta vozili še bolj pogosto.

Na Dan brez avtomobila, 22. septembra 2013, bosta trasi linij 13 in 20 trajno spremenjeni.

Za medkrajevne povezave seveda ni vse odvisno od Ljubljane.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Govorim za medkrajevne povezave ki jih obvladuje LPP, vse (velika večina) je odvisna od LPP-ja. Vlak kamnik-Lj ob konicah po voznem redu 42 minut, s skoraj obvezno zamudo je to skoraj 50 minut. Bus Vrhnika-Ljubljana ob konicah po voznem 38 minut (mogoče res ob nedeljah), drugače pa ob konicah odhod (sami šolarji, že na drugi postaji komaj stojiš) iz Vrhnike ob 7.00, prihod v Lj (pri ambasadi), cca 7.45 - 7.50. Tolko o javnem prevozu in vse to za cca 20 km. Pa še otroka v šolo/vrtec in se bo jutranji ritual krepko podaljšal. Mogoče se bo edino z LPP-jem po Celovški prišlo hitreje do centra, če se bo upoštevalo rumeni pas, bodo pa vse ostale ulice (Šišenska, Vodnikova) nabasane (proga 7, 22, 5). Nujno je tudi povečati P+R Vič, je malo čez 7 že skoraj poln. Skratka iz Primorskega konca bomo konkretno najeb*li.

Res me zanima kaki bodo rezultati tega testnega obdobja do konca leta. Seveda pravi nepristranski rezultai, če sploh bodo kje dostopni.
 
Nazadnje urejeno:

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Se opravičujem, 3 milijone evrov za prenovo 440 metrov dolge ceste je smešno poceni, tako rekoč zastonj. Recimo kilometer čisto nove avtoceste je bistveno dražji, dobiš ga že za orjaška 2 milijona in pol. Glede na vodstvo občine bi bila lahko cena prenove 3x večja, no saj mogoče bo.
evil.gif