Ce je cesta prazna, izkoristim celo, da se peljem cim manj "po ovinkih"... Tudi en sam ovinek recimo speljem iz zunanjega roba na notranji in nazaj na zunanji, da je cimbolj tekoce in cim manj obremenjujoce za potnike in avto. Na zalost so dostikrat ceste narejene ne logicno, crte narisane nelogicno, itd... Kako je lahko crta za izvoz iz avtoceste narisan pod velikim kotom, namesto, da bi bila potegnjena pod ostrim kotom, s kakrsnim zavijes iz avtoceste? Tam gladko prevozim crto in zacnem zavijati na izvoz ze malo prej, pa potem lahko mirno zmanjsam hitrost tam, namesto na viznem pasu, kot nekateri, ki se crt drzijo. Kako jim uspe pri delu na avtocesti in preusmeritvi na en pas na nasprotno stran le to urediti kot uvoz v bokse na Monaco F1? Zakaj ne gre lepo pocasi v desno, tako kot normalno zapeljes?
Z motorjem ostanem na svojem pasu, ker imam raje ovinke kot ravno cesto, z avtom mi pa ni do brezveznega gujsanja levo in desno in peljem naravnost, ce je cesta prosta.