Avti imajo do 3 let garancijo, servisirajo pa se na pooblaščenem servisu, ki že zdaj (predvidevam) zabeleži kilometre po števcu vsakič, ko prideš tja.
Saj sem rekel, da bi Zveza potrošnikov Slovenije lahko izdala priporočila in z njimi težila tako, kot je znala težiti za mobilna gostovanja v tujini. Konec koncev gre za temo, ki je finančno še bolj močna kot stroški gostovanj.
Med priporočili za prodajalca bi moral biti tudi seznam dokumentacije - originalna, potrjena servisna knjiga, računi servisov s specifikacijo opravljenega dela ter eventuelno še print iz računalnika, ki bi ga prodajalcu na njegovo zahtevo zagotovil pooblaščeni servis. Organizirani prodajalci (firme) pa bi svoja vozila, ki jih prodajajo, še lahko opremili z rezultatom preizkusa vozila na AMZS. Saj bi ga plačali le enkrat, ob uvrstitivi vozila v prodajo. Pri množici testov pa bi se z AMZS zagotovo lahko zmenili za nižjo ceno preizkusa.
Pri avtih za 10.000, 20.000 EUR bi se tistih 100 ali še manj EUR za test bolj malo poznalo, kupec pa bi vsaj vedel kaj kupuje.
Res pa je, da bi kratko potegnili prodajalci slabih avtov. Ti pač ne bi imeli dokumentacije porihtane. Če kupca to ne moti neka izvoli. Skratka, nihče ne bi prodajalcev v kar koli prisilil, bi se pa nekateri boljši lahko tržno diferenciirali od ostalih in s tem lažje privabili kupce, ki želijo mirno spati po nakupu rabljenega vozila.