To so dosegli prodajalci. A kdo sploh še prodaja avto z 200.000 km in briljantno in preverljivo servisno zgodovino? A obstajajo v SLO prodajalci, ki bi častili tehnični pregled vozila potencialnemu kupcu? Magari tako, da bi se z AMZS zmenili za standardni postopek pregleda in ocene ohranjenosti vozila, katerega rezultat bi bilo certificirano potrdilo AMZS?
Res ne razumem, zakaj se v SLO ne najde resen uvoznik rabljenih vozil, ki bi to storil in svoja vozila prodajal s certifikatom, pol leta garancije in osnovno storitvijo pomoči na cesti v primeru okvare vozila. K temu bi lahko dodal še brezplačno nadomestno vozilo v času popravila in vse to skalkuliral v višjo ceno rabljenega vozila.
Še vedno menim, da v SLO ne manjka ljudi, ki se zavedajo neumnosti nakupa novega vozila (visoka izguba vrednost v prvih dveh letih). Ti ljudje iščejo solidno ohranjeno rabljeno vozilo po ceni, ki je cca 60% cene novega vozila. Obenem želijo odlično ohranjeno rabljeno vozilo, ki bo delovalo podobno brez problemov, kot novo.
Konec koncev so tukaj tudi ženske. Kako naj se te spoznajo na oceno ohranjenosti rabljenega vozila? A ne bi bilo lažje zagotoviti ponudbo rabljenih vozil s certificirano oceno ohranjenosti, garancijo, vključeno pomočjo na cesti in potencialnim nadomestnim vozilom v primeru okvare? Mogoče tudi servisa pri pooblaščencu.
Ko smo že pri teh servisih. V času garancije je bolj ali manj obvezno/smotrno popravljati pri pooblaščencu, vsaj pri SLO mentaliteti uvoznikov. In kaj se zgodi? Jaz peljem svoj BMW na servis k pooblaščencu, ki mi je avto tudi prodal. Vprašam za brezplačno nadomestno vozilo za tistih nekaj ur, kot je trajal servis.
Odgovor: ni šans. Ne dobite. Taksi od servisa do službe in nazaj? Ne. Briga Avto Motiv za te stvari.
Vtis? Beden. Po poteku garancije me tam več ne vidijo, tudi zaradi takšnega odnosa.
Še bolj bedno pa je, da so mi njihov avto posodili na dan nakupa, da sem se lahko z njim vozil okoli in urejal papirje. Ko pa prideš na servis pa nič. Se ti geniji res ne zavedajo, da strankam ni treba popravljati pri njih izven garancije? Poslovno smotrno bi bilo, če bi takšne stranke obravnavali prijazno v tolikšni meri, da bi bile pripravljene avto tudi po poteku garancije popravljati pri njih. Kaj jih pa stane en taksi? 10 EUR? nadosmestno vozilo? Hmm. Namesto, da stoji na parkirišču bi ga pač posodili stranki. Če bi bili pametni bi posodili takšno vozilo, kot bi si ga stranka nekoč želela kupiti. Evo, pri meni bi lepo posodili novo trojko in bi me s tem še bolj prepričali v to, da bi čez dve leti prišel po njo. Recimo temu brezplačna testna vožnja, hkrati pa še usluga stranki, ki je izbrala ta servis in ne katerega drugega.