Bom se jaz mal pameten.
Dve stvari se moras navadit. Oziroma dve napaki naredijo tisti, ki ne ulovijo avta. Navadi se na obcutek kdaj zadek zdrsne. Tisti, ki jim je to tuje popolnoma zamudijo in korigirajo ko je ze malo pozno.
Ko avto 'ujames' v drsenju, si naredil sele 1/3, saj se naceloma volan, ce ga drzis nezno kot ga je treba vedno drzat, vec ali manj sam odvrti v smer drsenja. Uglavnem, ko se avto hoce zravnat (recimo ce si spustu gas, ker si cviknu, se to zgodi precej hitro) moras dokaj avtoritativno in v _pravem trenutku_ volan vrniti v sredino, ce ne te zasuka v nasprotno smer in nato ga pa je res tesko resiti.
Res toplo toplo ti priporocam da gres na rondo v dezju (leclerc je najboljsi, dober mix prostora in niske hitrosti) in se zajebavas dokler ne dobis mal feelinga za to. Prej al slej se ti bo enkrat zgodilo, da ti bo pomotoma odneslo rit, ceprav je precej svohen avto in ti bo prislo prav.
Verjemi. Sodelavc nabavu boxsterja, najprej je mel ambicije kako bo driftal, ker je to simpl. Pol sem mu pokazal kako to gre v resnici, pa si je premislu, ampak tu pa tam je pa vseeno rad provociral majhne kratke zdrse na drsecem asfaltu, namesto da bi si vzel cas pa v kontroliranih okoliscinah videl v kaj rine. Dokler enkrat ni slo resno posrek in ga ni ulovil. ... avto bo kmalu popravljen.
lp,
Sasa