Al pa zaradi firbcev ki so gledal če ima darsovc špičasto lopato in ali ima sirkovo metlo al cestarsko
nekje je tudi statistika obremenjenosti cestnih odsekov in vidiš kako raste iz leta v leto
enkat sem gledal za odsek Grosuplje - Šmarje, pa je šlo samo iz 2015 na 2016 gor za 15%... potem se pa čudi, če je vsak dan neskončen zastoj
izboljšalo se bo spet, ko bo kakšna kriza
Ko sem se vozil na tej relaciji, si lahko 2009 in 2010 opazoval v ponedeljek ob 8.00 na izvozu LJ-center dolžino kolone, ki je stala na avtocesti za uvoz. Kolona se je krajšala, in si še pred uradnimi podatki vedel, da se kriza še poglablja. Nisi rabil gledat makroekonomskih študij in podobno, dolžina kolone ti je vse povedala, če ne bi sam tega gledal, ne bi verjel.mislim bolj na to, da ko je kriza grejo službe papa in je manj dnevnih migrantov
ko bo (če bo) država kdaj ukinila potne stroške, bodo cene nepremičnin v večjih mestih, še posebej pa v LJ, še bolj poletele v nebo. ampak ker tisti, ki odločajo o tem, tudi dobro služijo na potnih, se to še ne bo zgodilo kmalu.taprva stvar, če bi bilo državi v interesu ekologija bi skenslala potne stroške.
zakaj bi se šli optimizacije če država namesto da bi se en tankal tankajo dva, tri.
spet avto rabi servis pa gume zavarovanje in spet je večja poraba