Mogoče zato, ker so Gorenjci skopuhi in vozijo daleč pod omejitvijo, da varčujejo z gorivom? Prevelika hitrost pa je po statistiki vzrok večine nesreč.Zanimivo. Iz gorenjskega konca pride največ vozil, nesreč je pa vsaj po občutku najmanj.
Lahko pa ti verjameš, da pač priključek Šmarje ni kriv. V kolikor ti ravno ta priključek ustreza, verjamem, da v te pravljice rad verjameš in ti ga privoščim. V bistvu si eden redkih, ki ti ustreza in ga dejansko uporabljaš in ti krajša pot, ostali terajo na njega mimo pomikajoče se kolone po vseh možnih luknjah ki jih najdejo od Motela do Šmarja, posledično naredijo gužvo po celem jebenem Grosuplju. Posledica so živčni ljudje, upravičeno, saj imajo zaradi tega priključka vsako jutro dirke mimo hiš po ozkih cestah namenjenih lokalnemu dovozu in ne tranzitu polovice Dolenjske. Na to zbrko seveda skorumpirani lobist in direktor občinske uprave ni računal, ko je zlobiral ta nepotrebni priključek, saj on računa ponavad samo na to, kok mu bo v žep padlo in kje bo dobro jedel. Kako pa naša občinska uprava rešuje to zbrko, ti pa lahko slikam, z nelagalnimi prometnimi znaki.Dars ima zanimivo branje o obremenjenosti avtocestnih odsekov. In to za vsako leto in vsak odsek posebej. Toliko in toliko tisoč avtomobilov več dnevno, sploh pa kamionov, in to vsako leto. To se pač mora nekje poznat. Lahko se pa delate, da je kriv priključek Šmarje. Zaradi tega ne bo nič bolje
Dars ima zanimivo branje o obremenjenosti avtocestnih odsekov. In to za vsako leto in vsak odsek posebej. Toliko in toliko tisoč avtomobilov več dnevno, sploh pa kamionov, in to vsako leto. To se pač mora nekje poznat. Lahko se pa delate, da je kriv priključek Šmarje. Zaradi tega ne bo nič bolje
Dejansko preverit kako se je tam promet povečal od leta 2015 je verjetno še vedno preveč naporno. Pač je kriv prključek.
Bedasti Grosupeljčani, ki s 40 na uro šopajo na prehitevalca, niso nič krivi. Ali nasplošno bebci, ki pred tunelom bremzajo, ker je "radar" in potem v gužvi tretji v vrsti že stoji. Ne, kriv je priključek.
Ne verjamem. Cifra 75k je na obvoznici na Brdu. Pod šmarno goro je ta cifra najbrž okoli 50.Zanimivo. Iz gorenjskega konca pride največ vozil, nesreč je pa vsaj po občutku najmanj.
Lahko pa ti verjameš, da pač priključek Šmarje ni kriv. V kolikor ti ravno ta priključek ustreza, verjamem, da v te pravljice rad verjameš in ti ga privoščim. V bistvu si eden redkih, ki ti ustreza in ga dejansko uporabljaš in ti krajša pot, ostali terajo na njega mimo pomikajoče se kolone po vseh možnih luknjah ki jih najdejo od Motela do Šmarja, posledično naredijo gužvo po celem jebenem Grosuplju. Posledica so živčni ljudje, upravičeno, saj imajo zaradi tega priključka vsako jutro dirke mimo hiš po ozkih cestah namenjenih lokalnemu dovozu in ne tranzitu polovice Dolenjske. Na to zbrko seveda skorumpirani lobist in direktor občinske uprave ni računal, ko je zlobiral ta nepotrebni priključek, saj on računa ponavad samo na to, kok mu bo v žep padlo in kje bo dobro jedel. Kako pa naša občinska uprava rešuje to zbrko, ti pa lahko slikam, z nelagalnimi prometnimi znaki.
Me pa zanima koliko "kocevarjev" jo uporablja.