Vzhodna obvoznica in Golovec

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Thx

Ne vem no - meni se še vedno zdi, da bi bilo najbolje “zapreti” izvoz Ljubljana jug iz smeri Dolenjske. Tule bo spet kar precej prepletanja.
Najmanj, kar bi bilo še treba narediti, je “delno” neprekinjena črta z dovoljenim prehodom na prehitevalni, ozr. prepovedjo iz prehitevalnega na vozni iz Dolenjske.

Bodo pa “težava” tovornjaki - iz tunela po skrajno desnem, potem pa naenkrat ne sme naprej proti Kopru.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.884
9.489
113
Ti bi spet nekaj iz smeri Dolenjske omejeval? Pa kaj teb ni jasno? Problem je zapiranje komplet tunela Golovec zaradi zabasanosti skrajno desnega pasu, ko so omejili in se rdeča luč praktično ne prižge več je mnogo bolje. Ni problem vključevanje na AC iz smeri Golovca, ampak zabasanje izvoza vseh, ki bi radi v Eleclerc. Smer iz Dolonjske jedva požira, ti bi pa omejeval....
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Bralna pismenost ti dela težave?

A zdaj boš trdil, da vsi ali večina, ki prihajajo iz Dolenjske želijo na izhod LJ jug? A ni morda tako, da jih večina itak gre naprej v smeri Kopra, tistih nekaj, ki jih “mora” na Dolenjsko cesto pa to lahko naredijo via Šmarje SAP ali izvoz Rudnik (če bi bil izvoz LJ jug popolnoma zaprt iz dolenjske smeri.
Zapiranju in kljub temu dovolj varnemu vključevanju in izključevanju se pa da izogniti tako, da se prepove premik iz skrajnih pasov na “notranja” - torej neprekinjene črte, pretočnost pa lahko povečaš, da dovoliš premik iz “notranjega” na prehitevalni proti Kopru naprej.

Vse skupaj pa ne rešuje težavo s ksmioni, ki po defaultu vozijo po skrajno desnem, ki pa je v predlagani rešitvi izključno izvoz na Doljensko cesto.

Bo zdaj šlo?

Aja - če bi iz smeri Dolenjske bilo ozko grlo izvoz LJ jug ozr. priključevanje E57 na A2 potem bi se zabijajo tudi med tunelom Debeli hrib ozr. odcepom za Golovec iz A2 (na E57) in izvozom LJ jug. Pa se ne - ali?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.884
9.489
113
Tebi dela težave razumevanje situacije, preveč gledaš z vidika kamionarjev in nikakor meni bralna pismenost. Smer iz Dolenjske zjutraj zabaše že mačka ob cesti, zato se ne strinjam znikakršnim omejevanjem in zapiranjem te smeri, ta hip jedva požira in še enega zamaška nikakor ne rabimo. Bo šlo?

Ps: Ja res nisi predlagal zaprtja enega pasu, kot že nekdo v tej temi, zgolj enostransko polni črto. Sorry, mal mam vročine, resno. To kar predlagaš bi mogoče res zmanjšalo trenja na tem mestu.
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Najprej bo gužva, da s razni Hanziji privadijo, potem ps bo. Veš kaklšna drama bo, če bo potrebno zapeljati na izvoz LJ-Rudnik in narediti par km več da prideš do Leklerka... Če zgrešiš izvoz...

Dejstvo je da tisti brihtol ki je projektiral priklkučke in razcepe tako kot so sedaj (Malence, Kozarje, Podutik, Zadobrova) si zasluži odvzem diplome.
žDrugo dejstvo pa je da je prometa in vozil vsak dan več in temu primerna je gužva. Tudi sam se vsak dan vozim v gužvi, pred 10 leti sem za isto relacijo porabil bistveno manj časa; to je za prihod v službo sem šel lahko od doma ob 7:35, danes moram ob 7:15. In kaj naj? Jokicam kako je to nepravično do mene ker jaz pa ja nima časa za razmetavat s stanjem v koloni kot to počno nekateri prisotni? Hebat ga, ali malo prestaviš čas prihoda in odhoda da se izogneš tistim ki končajo ob pisku sirene.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.884
9.489
113
Zjutraj pomaga predčasni odhod, pač spijem kofe če sem prezgoden. Popoldne se pred pol šesto ne spuca. Ko je treba podaljšat mam vedno težave. Verjemi, bi šel raje na pir po šihtu, kot stat pred Golovec, sam zaenkrat sem večino dni še taksi po treningih.
Tud v treh kilometrih trije uvozi na AC pri Grosupljem so kretenizem.
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Najprej bo gužva, da s razni Hanziji privadijo, potem ps bo. Veš kaklšna drama bo, če bo potrebno zapeljati na izvoz LJ-Rudnik in narediti par km več da prideš do Leklerka... Če zgrešiš izvoz...

Dejstvo je da tisti brihtol ki je projektiral priklkučke in razcepe tako kot so sedaj (Malence, Kozarje, Podutik, Zadobrova) si zasluži odvzem diplome.
žDrugo dejstvo pa je da je prometa in vozil vsak dan več in temu primerna je gužva. Tudi sam se vsak dan vozim v gužvi, pred 10 leti sem za isto relacijo porabil bistveno manj časa; to je za prihod v službo sem šel lahko od doma ob 7:35, danes moram ob 7:15. In kaj naj? Jokicam kako je to nepravično do mene ker jaz pa ja nima časa za razmetavat s stanjem v koloni kot to počno nekateri prisotni? Hebat ga, ali malo prestaviš čas prihoda in odhoda da se izogneš tistim ki končajo ob pisku sirene.

Kir bedak pa gre dol za dolenjko, če gre v Leclerc/Supernovo? Izvoza za Škofljico se izogibam ko hudič križa, in grem nanj izključno, kadar grem na Lavrico.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.884
9.489
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Najprej bo gužva, da s razni Hanziji privadijo, potem ps bo. Veš kaklšna drama bo, če bo potrebno zapeljati na izvoz LJ-Rudnik in narediti par km več da prideš do Leklerka... Če zgrešiš izvoz...

Dejstvo je da tisti brihtol ki je projektiral priklkučke in razcepe tako kot so sedaj (Malence, Kozarje, Podutik, Zadobrova) si zasluži odvzem diplome.
žDrugo dejstvo pa je da je prometa in vozil vsak dan več in temu primerna je gužva. Tudi sam se vsak dan vozim v gužvi, pred 10 leti sem za isto relacijo porabil bistveno manj časa; to je za prihod v službo sem šel lahko od doma ob 7:35, danes moram ob 7:15. In kaj naj? Jokicam kako je to nepravično do mene ker jaz pa ja nima časa za razmetavat s stanjem v koloni kot to počno nekateri prisotni? Hebat ga, ali malo prestaviš čas prihoda in odhoda da se izogneš tistim ki končajo ob pisku sirene.

Kir bedak pa gre dol za dolenjko, če gre v Leclerc/Supernovo? Izvoza za Škofljico se izogibam ko hudič križa, in grem nanj izključno, kadar grem na Lavrico.
Pa še to boš zdej prej, če pičiš za Šmarje.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Dejstvo je da tisti brihtol ki je projektiral priklkučke in razcepe tako kot so sedaj (Malence, Kozarje, Podutik, Zadobrova) si zasluži odvzem diplome.
A posthumno? Ti razcepi so umeščeni v prostor že od 70ih dalje. In tudi za čas, ko so bili zgrajeni, so bili tudi več kot dovolj zmogljivi. Pač takrat niso računali, da se bosta mož pa žena vsak v svojem avtu peljala v Ljubljano v službo. Pri gužvi, kot je danes, še tako razkošni razcepi ne bodo pomagali glavnega vzroka gužve, to je prevelike količine prometa.
Saj recimo danes zjutraj, ko je bilo prometa bistveno manj kot v decembru, so bili razcepi očitno več kot zadostni
wink-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Leta 1988 današnjih krožišč niso poznali izven Velike Britanije (ter delno Francije).
Glavni problem je predvsem enaka ureditev zavijalnih pasov ter semaforizacije kot leta 1988. Za nekaj sto jurjev bi se dalo dodati še dva zavijalna pasova in izboljšati semaforni sistem, s tem bi v najbolj zamašenih smereh podvojil kapaciteto. Ker pa je to križišče cest od MOL, DRSI in DARS, ter še v povezavi z SŽ, je verjetno še največji problem, kako se zmeniti in iz katere proračunske malhe bo to plačano.
 
19. jul 2007
2.867
1.582
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Leta 1988 današnjih krožišč niso poznali izven Velike Britanije (ter delno Francije).
Glavni problem je predvsem enaka ureditev zavijalnih pasov ter semaforizacije kot leta 1988. Za nekaj sto jurjev bi se dalo dodati še dva zavijalna pasova in izboljšati semaforni sistem, s tem bi v najbolj zamašenih smereh podvojil kapaciteto. Ker pa je to križišče cest od MOL, DRSI in DARS, ter še v povezavi z SŽ, je verjetno še največji problem, kako se zmeniti in iz katere proračunske malhe bo to plačano.

Eni markirni količki so zabiti ob križišču. A tega križišča ne bodo urejali v sklopu urejanja avtoceste ?
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Najmanj, kar bi bilo še treba narediti, je “delno” neprekinjena črta z dovoljenim prehodom na prehitevalni, ozr. prepovedjo iz prehitevalnega na vozni iz Dolenjske.
evil.gif
Na mestu, kjer so zaradi vožnje čez ne eno, dve polni črti morali postaviti količke, ti upaš, da boš z delno prekinjeno črto karkoli rešil?

Citat:
Uporabnik gr69 pravi:Bodo pa “težava” tovornjaki - iz tunela po skrajno desnem, potem pa naenkrat ne sme naprej proti Kopru.
Razvrstilne table bi to več kot zadovoljivo rešile - za tiste, ki berejo. Za tiste, ki samo iščejo probleme, pač ne pomaga nič.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.957
6.847
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Ker pa je to križišče cest od MOL, DRSI in DARS, ter še v povezavi z SŽ, je verjetno še največji problem, kako se zmeniti in iz katere proračunske malhe bo to plačano.
zmaga.gif


Vsi nasteti bi najraje videli da bi to placali lastniki v trgovskem centru.
bonk.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik johan_blond pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Leta 1988 današnjih krožišč niso poznali izven Velike Britanije (ter delno Francije).
Glavni problem je predvsem enaka ureditev zavijalnih pasov ter semaforizacije kot leta 1988. Za nekaj sto jurjev bi se dalo dodati še dva zavijalna pasova in izboljšati semaforni sistem, s tem bi v najbolj zamašenih smereh podvojil kapaciteto. Ker pa je to križišče cest od MOL, DRSI in DARS, ter še v povezavi z SŽ, je verjetno še največji problem, kako se zmeniti in iz katere proračunske malhe bo to plačano.
Eni markirni količki so zabiti ob križišču. A tega križišča ne bodo urejali v sklopu urejanja avtoceste ?
Glede na priložen načrt očitno ne. Prenova kraka se konča nekaj deset metrov pred samim križiščem.
Dejansko bodo na Malencah naredili zelo malo, dogradili bodo pol pasu v dolžini nekaj sto metrov, preplastili dva kraka, na novo zarisali črte in postavili nekaj tabel. Verjetno bo tudi efekt potem podoben količini ukrepov.
Kako bo pa to zgledalo, ko bodo razni tovornjakarji in ostali tujci rinili na srednji pas že v tunelu, medtem ko bo na desnem pasu prehitevalo in švigalo ter čisto na koncu čez polno črto in dva pasova na glavno smer urivalo slovensko avtomobilsko plehovje več ali manj bavarskega izvora. Se bojim, da bomo na račun šparanja s prostorom dobili skorajda čisto neučinkovito rešitev, če ne celo nevarno. Sploh ker tujci že skoraj v večini vozijo po navodilih omiljene generične tetke v svojem vozilu ali napravici, ki bo verjetno precej zmedeno govorila navodila na tem delu.
 

Priponke

  • 2648768-G120_Malence_VOZ-KONST_SIT_PZR.pdf
    699,3 KB · Ogledi: 333

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.957
6.847
113
pri taščici
Se bom pustil presenetiti.
Miskim da sem nekje v temi nekaj pdobnega tudi sam podal. Da mi niso ideje ukradli
evil.gif

Bo pa ozko grlo semafor na Dolenjki. Zaradi njega so ze sedaj kolone do izvoza in potem najbrz ne bo nic bolje (ajd "dvakrat" vec vozil bo lahko stalo v koloni ker bo dvopasovni izvoz.

Sem bil skepticen do semaforjev v Tomacevem, pa sedaj nimam vecjih pripomb. Razen talnih oznacb v kroziscih do tomacevega.
Ampak ocitno to ni delo.istega projektanta.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.957
6.847
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Najprej bo gužva, da s razni Hanziji privadijo, potem ps bo. Veš kaklšna drama bo, če bo potrebno zapeljati na izvoz LJ-Rudnik in narediti par km več da prideš do Leklerka... Če zgrešiš izvoz...

Dejstvo je da tisti brihtol ki je projektiral priklkučke in razcepe tako kot so sedaj (Malence, Kozarje, Podutik, Zadobrova) si zasluži odvzem diplome.
žDrugo dejstvo pa je da je prometa in vozil vsak dan več in temu primerna je gužva. Tudi sam se vsak dan vozim v gužvi, pred 10 leti sem za isto relacijo porabil bistveno manj časa; to je za prihod v službo sem šel lahko od doma ob 7:35, danes moram ob 7:15. In kaj naj? Jokicam kako je to nepravično do mene ker jaz pa ja nima časa za razmetavat s stanjem v koloni kot to počno nekateri prisotni? Hebat ga, ali malo prestaviš čas prihoda in odhoda da se izogneš tistim ki končajo ob pisku sirene.

Kir bedak pa gre dol za dolenjko, če gre v Leclerc/Supernovo? Izvoza za Škofljico se izogibam ko hudič križa, in grem nanj izključno, kadar grem na Lavrico.

Ocitno ogromno, ker je kolona do izvoza.
Koliko vozil bi se znebil v kriziscu, ce bi naredili iz smeri Barja locen izvoz za lavrico(pred obstojecim, pred nadvozom nad Dolenjko))