Ampak... Meni se motor ne muči, če hitro meče gor. Pa mislim da je še manj kot 1400 obratov. V sedmo vrže pri 70km/h, ampak se potem pelje povsem spodobno. Jaz bi pač imel preskok brzine v S, da avto zavira z motorjem in posledično bolj sune iz ovinka ali križišča. Pa se tebi res muči pri teh vrtljajih? Imaš BiT motor? LAhko pa da ima moj alltrack že malo drugačen program, ampak saj pravim, jaz ne občutim nizkih vrtljajev kot matranje.Spremenjen način prestavljanja, da ti menjalnik v D ne prestavlja takoj v višji prestavo in se potem cel pogonski sklop muči na 1400 vrtljajih. Pa odzivnost prestavljanja se izboljša. Pišem za čipanje menjalnika. Praktična izkušnja z S-Tronicom v kombinaciji s šestvaljnikom je izredno pozitivna. Gre pa garancija.
In to ni pogojeno s čipanjem motorja. Sta dve neodvisni zadevi.
Jernej