Meni se vseeno zdi, da je tako prav, ker ima v nizkih dovolj navora in nižjo porabo in je pač logično, da bo čimprej zmetal gor. Me pa moti (proti ostalim DSGjem, ki sem jih imel do sedaj), da pri S ne spremeni tega režima in ostane v isti prestavi. Pri vseh dosedanjih golfih (2.0TDI, gti in alltrack 184ps) je takrat vrgel prestavo dol in sem posledično lažje zaviral z motorjem oziroma se je potem hitreje pobral iz križišča, sedaj pa ne vidim nobene razlike niti je ne čutim v vzmetenju (imam DCC in naj bi se tukaj nekaj dogajalo). Sem šel pa prejšnji teden čez Vršič in vseeno mislim, da se pelje kar dobro. Malo sem prestavljal med S in D, ampak kot pravim, nisem zaznal razlike... So pa verjetno pri tem motorju naredili takšen režim, da malo zaščitijo podvozje, 4motion, gume in še kaj, ker bi bil avto lahko precej brutalnejši...Super teorija o žnj menjalnikih in motorjih.
Jaz sem pa napisal prakso za točno tista dva motorja/menjalnika, ki ga zanimata. Mene pri 240KM zmoti to, da se hoče vozit v čim višji prestavi in potem se vozi s 1500 vrtljaji v sedmi prestavi.
Tebi pa predlagam, da se usedeš v isti avto, kot ga imaš sam, vendar z malo prevoženimi kilometri, pa potem napiši, če bo kaj razlike v prestavljanju .
Meni se vseeno zdi, da je tako prav, ker ima v nizkih dovolj navora in nižjo porabo in je pač logično, da bo čimprej zmetal gor. Me pa moti (proti ostalim DSGjem, ki sem jih imel do sedaj), da pri S ne spremeni tega režima in ostane v isti prestavi. Pri vseh dosedanjih golfih (2.0TDI, gti in alltrack 184ps) je takrat vrgel prestavo dol in sem posledično lažje zaviral z motorjem oziroma se je potem hitreje pobral iz križišča, sedaj pa ne vidim nobene razlike niti je ne čutim v vzmetenju (imam DCC in naj bi se tukaj nekaj dogajalo). Sem šel pa prejšnji teden čez Vršič in vseeno mislim, da se pelje kar dobro. Malo sem prestavljal med S in D, ampak kot pravim, nisem zaznal razlike... So pa verjetno pri tem motorju naredili takšen režim, da malo zaščitijo podvozje, 4motion, gume in še kaj, ker bi bil avto lahko precej brutalnejši...
Pa tukaj imajo skoraj novega, verjetno eden zadnjih te vrste?
www.Avto.net
www.avto.net
Jernej
Kaj pa vem, meni se pa zdi da je v Comfort modu menjalnik prelen, ga drži preveč na nizkih obratih, v S pa je preživahen, ga skoz drži na visokih obratih. Mislim da bi bila optimalna izbira ena vmesna varianta. Sem imel svojega v planu dat chipirat, edini ki delajo profi tuninge DSG-jev so nizozemci, TVS Engineering. Pri nas to delajo za njih v LJ pri 69performance. To sem že imel praktično dogovorjeno, pa mi je potem ena situacija vmes vpadla, druge prioritete tako da bom verjetno to uredil letos če slučajno ne zamenjam avta za novo šestico. So pa profi varianta, vsak chip tuning ti naredijo individualno glede na parametre tvojega menjalnika, fora njihovega tuninga je ravno v tem da se ne povečuje navor menjalnika, spremenijo ti samo management, določene parametre tako da zadeva deluje bolj "pametno" in bolj smooth namreč v določenih situacijah se ti DSG-ji kar butasto obnašajo in ne vedo kaj bi. Oni menda to kar dobro sporihtajo. Poznam tudi človeka ki je to dal narediti na A4 in je fasciniran nad delovanjem menjalnika po tuningu.
In kaj pa ta prvi pogleda?Pošlje drugemu in jo prilagodi za njega, in ta "drugi" tudi avta ne vidi kaj šele da bi kaj preizkusil, priklopil, stestiral...
Koliko stane ta tuning pri 69?Kaj pa vem, meni se pa zdi da je v Comfort modu menjalnik prelen, ga drži preveč na nizkih obratih, v S pa je preživahen, ga skoz drži na visokih obratih. Mislim da bi bila optimalna izbira ena vmesna varianta. Sem imel svojega v planu dat chipirat, edini ki delajo profi tuninge DSG-jev so nizozemci, TVS Engineering. Pri nas to delajo za njih v LJ pri 69performance. To sem že imel praktično dogovorjeno, pa mi je potem ena situacija vmes vpadla, druge prioritete tako da bom verjetno to uredil letos če slučajno ne zamenjam avta za novo šestico. So pa profi varianta, vsak chip tuning ti naredijo individualno glede na parametre tvojega menjalnika, fora njihovega tuninga je ravno v tem da se ne povečuje navor menjalnika, spremenijo ti samo management, določene parametre tako da zadeva deluje bolj "pametno" in bolj smooth namreč v določenih situacijah se ti DSG-ji kar butasto obnašajo in ne vedo kaj bi. Oni menda to kar dobro sporihtajo. Poznam tudi človeka ki je to dal narediti na A4 in je fasciniran nad delovanjem menjalnika po tuningu.
https://obdeleven.com/en/supported-vehiclesKoliko stane ta tuning pri 69?
Nekaj reprogramira lahko tudi mtl.
tukaj ima seznam in videje kjer se vidi kaj točno se spremeni. Kar sem enkrat gledal je kao pri boljši opciji potem poraba višja...
MTL Car Garage - Vključitev dodatnih funkcionalnosti: VW Passat B8 - (2015-...), Škoda Superb 3 - (2015-...) in VW Arteon (2017-...)
VW Passat B8 (2015-...) in Škoda Superb 3 (2015-...) - pregled dodatnih funkcionalnosti, ki jih lahko v podjetju MTL Car Garage vključimo.www.mtl.si
Koliko stane ta tuning pri 69?
Nekaj reprogramira lahko tudi mtl.
tukaj ima seznam in videje kjer se vidi kaj točno se spremeni. Kar sem enkrat gledal je kao pri boljši opciji potem poraba višja...
MTL Car Garage - Vključitev dodatnih funkcionalnosti: VW Passat B8 - (2015-...), Škoda Superb 3 - (2015-...) in VW Arteon (2017-...)
VW Passat B8 (2015-...) in Škoda Superb 3 (2015-...) - pregled dodatnih funkcionalnosti, ki jih lahko v podjetju MTL Car Garage vključimo.www.mtl.si
In kaj točno bi pridobil s tem? Drugačno odzivnost menjalnika, S/D režim, brez povečanja moči ali tudi v kombinaciji s povečanjem?Nevem, pozabil sem ampak vsaj 500€ če me spomin ne vara... Ja vprašaj MTL-a kaj ti lahko naredi. Lani so pač bili TVSengineering edini ki so bili sposobni kaj takega naredit kar sem jaz iskat. Pa sem preklical vse živo, od RSR do... pa povsod enak odgovor da oni ne posegajo v DSG/S-tronic da niti nimajo dostopa, nekaj v tem smislu le bolj učeno povedano.