VW in DCC

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Brez adaptivnih blažilnikov imaš težko DCC aka Dynamic Chassis Control, lahko imaš kvečemu kontrolo nad drugimi komponentami (motor, menjalnik, krmiljenje, ...).
Mislim da je to opcija v opremi: "izbira voznih programov" nekaj takega ponavadi je mode tipka. Če imaš DCC je pa v meniju, kjer imaš nastavitve motorja menjalnika itd... še ena dodatna postavka
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Jaz sem predvsem v dvomih, ker bi vzel R-line paket, ki že v osnovi pride s tršim vzmetenjem. Pa dodaš še 18 platišča in potem me matra, da nam ne bi presedlo na dolgih turah.
Lahko ti povem, da ga uporabljam v isti kombinaciji. Kdaj pride najbolj prav? Ko menjas gume zimske na letne in obratno. Tudi kak Conti letne na sport je samomor, medtem ko kaksne druge znamke brez problema.

Osebno ne vzamem vec brec DCCja ali enake tehnologije pri konkurenci.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Huh, ne vem, če sem najbolje razumel. Zakaj je najbolj uporabno pri menjavi gum? Kaj je narobe s Contijem, da ni primeren za Sport program?
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Huh, ne vem, če sem najbolje razumel. Zakaj je najbolj uporabno pri menjavi gum? Kaj je narobe s Contijem, da ni primeren za Sport program?
In zakaj bencin? Pa saj je 200 konjski tdi povsem kulturen. Če ne drugače, ga bo verjetno vseeno lažje prodati. Pa mislim da če ne vzameš 4motion, da bo poraba krepko pod 6l. Bencinar pa verjetno 8,5? Kaj delaš tako malo kilometrov?

Jernej
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Razlogov je več. Ljubši so mi bencinarji, delamo ca 15.000 - 20.000 KM na leto, veliko je kratkih razdalj (služba, vrtec itd.) razlika je 4.500, kar sem rajši dodal v dodatno opremo. Še nikoli nisem razmišljal o tem, da bom avto lahko kasneje kaj lažje prodal. Zagotovo ga bomo imeli vsaj 6 let kolikor traja garancija + jamstvo.

Naš stari avto je bil prav tako bencinar 180 konjev je šel v družini za med. Ohranjen, vzdrževan ter z relativno malo kilometri za leta.
 
Nazadnje urejeno:

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
To je res, ampak v Sloveniji je dizel še vedno svetinja, kljub temu, da morda sploh ne potrebuješ glede na način vožnje. Jaz ga ne potrebujem pa tudi, če bi ga, mi je bencinar nekako lepši za vožnjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sajkek

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.098
113
2,0 Tsi sploh ni požrešen v normalnem režimu vožnje.

Se pravi tak šparovno kot se vozi dizla.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.652
6.515
113
Pri meni je od oka 3 litre razlike med 2.0 tdi pa 2.0 tsi. Pri passatu je mogoče malo manj grozno.

Sem tuhtal in testiral oba, pa mi je zdaj malo žal, da se nisem za tsi odločil. Ampak kaj sem pa takrat vedel, da bo korona in da se ne bom vozil.

Je pa vjsaj to ok, ker 2.0 tdi vseeno ni tak traktor kot moj tastari opel... se ga v avtu kaj dosti ne sliši.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
2,0 Tsi sploh ni požrešen v normalnem režimu vožnje.

Se pravi tak šparovno kot se vozi dizla.
Praktično 1,3 litra razlike:
Verjetno je razlika še manjša, če se upošteva, da se bencinarji v povprečju vozijo na krajše razdalje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Praktično 1,3 litra razlike:
Verjetno je razlika še manjša, če se upošteva, da se bencinarji v povprečju vozijo na krajše razdalje.
Recimo da prvih 5 spustimo, potem je poraba dizla 190ps 6l, bencinarja pa 7.9 (oba brez 4motion), torej je razlika vseeno 2l. In to verjetno kar drži. Imel sem golfa 6 gti dsg in sem imel povprečje nekje 8.5-9l, pa recimo da bi brez avtoceste prišel na 8. Z lepo vožnjo, da se razumemo. Torej tudi passat bencinar veliko pod 8 ne more, sploh po mestu ne (pa 190ps je afaik samo dsg).

DCC. Danes sem se peljal po makadamu in preklapljal med comfort/normal/sport in dejansko se čuti razlika, tako da povsem brez veze to ni. Čuti se predvsem takrat, ko prevoziš jarek za odvodnjavanje vode. V comfortu avto nekajkrat zaniha, v sport pa naredi le en prenihaj :). Ampak tudi s takšnim blaženjem se da voziti.

Jernej
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Recimo da prvih 5 spustimo, potem je poraba dizla 190ps 6l, bencinarja pa 7.9 (oba brez 4motion), torej je razlika vseeno 2l. In to verjetno kar drži. Imel sem golfa 6 gti dsg in sem imel povprečje nekje 8.5-9l, pa recimo da bi brez avtoceste prišel na 8. Z lepo vožnjo, da se razumemo. Torej tudi passat bencinar veliko pod 8 ne more, sploh po mestu ne (pa 190ps je afaik samo dsg).
Ne razumem zakaj vlačiš noter svoje izkušnje. Tukaj imaš statistiko. Nekomu bo TSI žrl 6, drugemu pa TDI 10.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Preden dobim avto, bo zunaj že nov model :rolleyes::D
Lahko da res. Ampak bo pa tvoj eden redkih, če sem prav videl, se kaj veliko takšnih bencinarjev sploh ne prodaja (še na mobile.de jih ni veliko). Ni rečeno, da jih kdo ne kupi, ampak potem bi se prodajal tudi kakšen na avtonetu? Če sem prav videl, od 2015 ni nobenega 190ps... Da o 280 sploh ne govorimo.

Jernej
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Ma ce te bencinarje skrivajo kot kaca noge. Js sem 2 leti nazaj tudi hotel 190ps bencinarja (arteona sicer) pa bi ga cakal se par mesecev dlje, sem potem rajsi vzel 190ps dizla.

So pa bila neka namigovanja, da so to zadnje ICE generacije passatov/arteonov.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Lahko da res. Ampak bo pa tvoj eden redkih, če sem prav videl, se kaj veliko takšnih bencinarjev sploh ne prodaja (še na mobile.de jih ni veliko). Ni rečeno, da jih kdo ne kupi, ampak potem bi se prodajal tudi kakšen na avtonetu? Če sem prav videl, od 2015 ni nobenega 190ps... Da o 280 sploh ne govorimo.

Jernej

Ja, še prodajalec me je "prepričeval" a ne bi rajši dizla, ker to pa res vsi naročijo. Sem ter tja prodajo kakšnega 150 konjskega bencinarja, večinoma posameznikom iz podjetij, kjer je budget strogo omejen. Za 280 konjskega nisem niti spraševal, ampak ja, teli močnejši bencinarji so kar redkost pri nas.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Verjetno ke težava v alokaciji na državo, ker gredo vsi v Nemčijo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Nisi razumel. Ni dovolj bencinarjev, zato je čakalna doba daljša. Verjetno jih gre večina v Nemčijo, ker so “čisti” :).