VW in DCC

I

Izbrisan uporabnik 474

Sicer nimam VW in na mojem "DCC" ni adaptivnih blažilnikov, se pa spreminja odzivnost (in tudi glas) motorja, trdota in neposrednost volana in delovanje klimatske naprave. Za po mesti način Eco, najmehkejši volan, motor je "len", za po AC dam v Comfort, po regionalnih cestah pa v Sport. Sport+ praktično nikoli ne uporabljam. Drugače pa "DCC" kar pogosto uporabljam - pozna se tako na porabi, kot na udobju na AC in "športnosti" na regionalni cesti. In pri znižanem ter športnem podvozju (-1.8mm) in 18" platiščih nikakor ne trpi udobje. Jaz mislim, da je DCC vreden doplačila...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.719
113
Ja, vidim da VW nima tako dragih delov, za premijo je rang x2 verjetno tehnično ista zadeva. Tako da go for it. ene 150 do 200kkm bodo zdržali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Najdi mi testnega R-line Passat karavana z DSG in bencinskim motorjem. Dam za kakav, pivo, sladoled.
Za preverit podvozje ne rabiš imeti isti motor (čeprav je lahko zaradi teže malenkost drugačen občutek).
Išči z in brez DCC R-Line podvozje, po možnosti s čim bolj enako velikostjo platišč.
Drugače pa na FB skupini se bo ziher kdo našel s takim avtom, da te bo zapeljal en krog za pir oz. ti dal za peljat.
 

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Jaz sem DCC vzel zaradi udobja. Večino časa se vozim na comfort. Nekdo je rekel da se avto preveč pozibava, ampak itak se takrat voziš počasi in lagodno, zato je comfort namenjen. Zadeva deluje. Na sport je precej boljši občutek. Ob hitri vožnji se visoka gajbica od tourana pelje zelo solidno skozi ovinke. Priporočam tistemu kateri je veliko na cesti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Iskreno, bolj iščem comfort :D Mi je pa všeč izgled r-line.
Imam dva ista passata l.2012 eden na 18+dcc drugi na 17 klasika in je dcc na comfort dobesedno kot francoz (mehkejši na 18 z dcc kot drugi 17 brez) kot je nekdo napisal, je pa skoz na comfort ker mamo super ceste. sem pa zadnjic menjal 2 od 3h senzorjev ki jih ima dcc passat in je biu eden 170 drugi pa 70 eur tako da je cisto normalen strošek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff in tony

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Jaz sem DCC vzel zaradi udobja. Večino časa se vozim na comfort. Nekdo je rekel da se avto preveč pozibava, ampak itak se takrat voziš počasi in lagodno, zato je comfort namenjen. Zadeva deluje. Na sport je precej boljši občutek. Ob hitri vožnji se visoka gajbica od tourana pelje zelo solidno skozi ovinke. Priporočam tistemu kateri je veliko na cesti.
Ne vem. Imam tole na alltracku z 19 feltnami in sem danes malo preklapljal, pa ne vidim kakšne hude razlike. Jaz imam kar lepo na normal in se povsem lepo pelje skozi ovinke. Kar se udobja tiče, je po moje smiselno vložiti denarce v sedež ErgoActive, to bo še boljše. Pa tako mimogrede, koliko je pa sedaj dobavni rok za passata? 1 leto ali več?

Jernej
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Ja, to je res, samo ta vozila, ki so na zalogi so z dodatno opremo dokaj skromni.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Sicer nimam VW in na mojem "DCC" ni adaptivnih blažilnikov, se pa spreminja odzivnost (in tudi glas) motorja, trdota in neposrednost volana in delovanje klimatske naprave. Za po mesti način Eco, najmehkejši volan, motor je "len", za po AC dam v Comfort, po regionalnih cestah pa v Sport. Sport+ praktično nikoli ne uporabljam. Drugače pa "DCC" kar pogosto uporabljam - pozna se tako na porabi, kot na udobju na AC in "športnosti" na regionalni cesti. In pri znižanem ter športnem podvozju (-1.8mm) in 18" platiščih nikakor ne trpi udobje. Jaz mislim, da je DCC vreden doplačila...
Brez adaptivnih blažilnikov imaš težko DCC aka Dynamic Chassis Control, lahko imaš kvečemu kontrolo nad drugimi komponentami (motor, menjalnik, krmiljenje, ...).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.098
113
Ja, to je res, samo ta vozila, ki so na zalogi so z dodatno opremo dokaj skromni.
No ja tak skromno tudi ni.
Screenshot_20211006_192735_edit_135437409981937.jpg
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Meni so rekli do 8 mesecev. Bomo videli kaj bo.
Motor 2.0tfsi 280hp???? Jaz bi imel to. Drugače pa 2.0tdi 150ps, gajbica pije res malo... Recimo moj je praktično na 7.5 ves čas, ko sem imel pa enega navadnega tdija kot nadomestnega, sem pa z enakim režimom prišel na 5l porabe. Za zjokat... Ampak kaj češ, konji, dsg in 4motiion so požrešni...

Jernej
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.997
1.440
113
Žal je tisti 280 konjski izven budgeta. Naročen je 2.0 TSI 190 konjski. Razlika med njima je slabih 10.000 tisočakov.