Tak zagotovo ne. Nekaj v tem stilu pa skoraj gotovo. Bi pa tudi jaz raje videl bolj klasično notranjost v stilu Golfa. Pustimo se presenetiti.
Angleški podnapisi so že na voljo!Prva vožnja VW ID.3, kdor razume nemški.
Če ne razume, kaj so subvencije in zakaj so potrebne, ima pač težave z razumevanjem družbe in (upam da ne) tudi vključevanjem vanjo.
Subvencije bi morali omejiti glede na vrednost avta. Nakup Tesle ni racionalen nakup, ampak emocionalen. Ne vem zakaj moramo te emocije placevati davkoplacevalci. Verjetno tudi visina subvencije ni break deal pri odlocitvi, da nekdo kupi teslo.
To seveda ni res. Nakup Tesle je lahko tudi čisti racionalen, še posebej dosedaj. Poglej doseg in mrežo za hitro polnjenje. Nekateri EV rabijo za kaj več kot nekaj deset kilometrov. Je pa res, da se počasi približuje čas, ko bodo tudi avti z dlajšim dosegom imeli nije cene, pa bo veljalo razmislit o neki cenovni meji za subvencije, ampak logično posvljeni (kar pomeni prepisan na način, da onemogoča Tesla-like manipulacije). Recimo predpisano na ceno za določeno opremo ali kaj ekvivalentnega.
Tole je 1st edition s polno opremo (two tone s panoramsko streho). Sem nekje slišal, da je klasika (eno barven) tipično VW "dolgočasen".Samo tale id.3 je pa še vedno prototipna varijanta.