VW ID.3

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Tak zagotovo ne. Nekaj v tem stilu pa skoraj gotovo. Bi pa tudi jaz raje videl bolj klasično notranjost v stilu Golfa. Pustimo se presenetiti.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Še vseeno bolje, kot v golfu 7, kjer je displej pod zračniki. Tam se garantirano zaletiš, če preveč gledaš dol navigacijo...
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Če ne razume, kaj so subvencije in zakaj so potrebne, ima pač težave z razumevanjem družbe in (upam da ne) tudi vključevanjem vanjo.

Subvencije bi morali omejiti glede na vrednost avta. Nakup Tesle ni racionalen nakup, ampak emocionalen. Ne vem zakaj moramo te emocije placevati davkoplacevalci. Verjetno tudi visina subvencije ni break deal pri odlocitvi, da nekdo kupi teslo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky in sad

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
To nekatere države že počnejo... in Tesla se tam prilagaja (ponuja avto po nižji ceni s softwaresko izklopljenimi funkcijami, ki jih lahko po nakupu avta doplačaš). Sicer se v Sloveniji tega ne bi šli, saj pri nas ni ne prodajalne, ne servisa.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.222
113
www.adriamedia.si
Subvencije bi morali omejiti glede na vrednost avta. Nakup Tesle ni racionalen nakup, ampak emocionalen. Ne vem zakaj moramo te emocije placevati davkoplacevalci. Verjetno tudi visina subvencije ni break deal pri odlocitvi, da nekdo kupi teslo.

To seveda ni res. Nakup Tesle je lahko tudi čisti racionalen, še posebej dosedaj. Poglej doseg in mrežo za hitro polnjenje. Nekateri EV rabijo za kaj več kot nekaj deset kilometrov. Je pa res, da se počasi približuje čas, ko bodo tudi avti z dlajšim dosegom imeli nije cene, pa bo veljalo razmislit o neki cenovni meji za subvencije, ampak logično posvljeni (kar pomeni prepisan na način, da onemogoča Tesla-like manipulacije). Recimo predpisano na ceno za določeno opremo ali kaj ekvivalentnega.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
To seveda ni res. Nakup Tesle je lahko tudi čisti racionalen, še posebej dosedaj. Poglej doseg in mrežo za hitro polnjenje. Nekateri EV rabijo za kaj več kot nekaj deset kilometrov. Je pa res, da se počasi približuje čas, ko bodo tudi avti z dlajšim dosegom imeli nije cene, pa bo veljalo razmislit o neki cenovni meji za subvencije, ampak logično posvljeni (kar pomeni prepisan na način, da onemogoča Tesla-like manipulacije). Recimo predpisano na ceno za določeno opremo ali kaj ekvivalentnega.

Zate je racionalen nakup avta 70.000 EUR +? Noben avto, ki toliko stane ne glede na obliko pogona ni racionalen nakup.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Subvencija v resnici ni za kupca ampak za proizvajalca, ker pač proizvajalec na trgu kjer subvencija je lažje konkurira klasičnim vozilom. Tudi ljudje, ki imajo denar za Teslo kolebajo za vsak evro in preračunavajo kje kaj dobijo za svoj denar, ponavadi je tako, da nek revež misli, da ko presežeš nek prag da ni več meje, da si kar lahko vse privoščiš, pa temu še zdaleč ni tako.

Če me spomin ne vara je bilo ravno za Teslo najbolj zanimivo to da imajo veliko kupcev, ki so prej kupovali mnogo cenejše avtomobile in da sploh ne gre za tako svinjsko bogate kupce kot bi kdo mislil.

Če pa plačujemo neki firmi da nadaljuje s svojim delom in preživi in ponuja vedno cenejše EVje, je pa za moje pojme ta denar za subvencine čisto enako dobro zapravljen kot za ketorokoli drugo EV firmo.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.565
935
113
6c9f4587ea073adc55ca6068733f962a-620x427.jpg

18b6385b13f5aa915b8cc69956d71f9f-620x427.jpg

9146189f3235a29b67cb8ced59733087-620x427.jpg

d6c4a0ea4bf64bc96cb96b63b2afb1db-620x427.jpg

c8868cd21ef88241f011576c606a4fe8-620x427.jpg

9675ddc369af159a8acfc80d5633b313-620x427.jpg

39bd7d32faef2787c34ebb495238e9eb-620x427.jpg

047c8a7b1d21f4b4bcfe507edb4ccd2f-620x427.jpg

Novi logo?
099dd55f8a426b69d509b744700917c5-620x427.jpg

In zanimiv detajl :)
015c10e3e8aa0738c16f7366f2e6c8d2-620x427.jpg
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
A prav vidim da na volanu praktično ni več fizičnih tipk, ampak samo ena brezoblična kapacitivna gmota.

Se sprašujem v katerem vesolju živijo ti dizajnerski debili oz., da nardijo premik od (vsaj zame) skoraj idealnega razporeda tipk, do tega da boš moral za čisto vsako akcijo buljit v volan in se spraševat a si stisnil kar si mislil ali ne.

Me zanima kakšna je poklicna hierarhija v VW. Eksperti za ergonomijo se morajo nahajat nekje pod hišniki in čistilci sekretov. Dizajnerjem pa verjetno upravni odbor kuha kafe.

FAIL!
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.901
6.064
113
Jaz tudi ne razumem, zakaj morajo imho biti električni avti grši od benz/dizel alternative. Računajo da bodo kupci res samo hipsterji? Razumem mogoče da lovijo aerodinamiko, ampak kaj na ostalih vozilih pa je prej niso? Zamenjavi fizičnih gumbov z touch pa v avtomobilu tudi nasprotujem.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če bo zadeva imela kak haptični feedback, potem OK, če ne, pa jeba.
Je pa tudi faceliftan Hyundai ioniq šel v to smer. Na srečo le deloma.

Samo tale id.3 je pa še vedno prototipna varijanta. Še vedno nimajo za pokazat tisto kar bo kupec res dobil.
Se že vleče tole podobno kot Tesla Model 3. Bo sploh prišel do kupcev v varijanti za 27 k EUR ali pa se tudi VW gre špilat teslo, da bodo kazali prototipe še 2 leti, potem pa 5 let itak ne bo modela pod 45 k EUR?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Problem teh touch gumbov na volanu je to, da ga že rahlo pobožaš in že prime, tipičen primer takega faila je bila tipka "back" na prejšnjih generacijah Android telefonov, res si mogel biti previden kako držiš telefon, pa si še vedno po pomoti kdaj pritisnil. To bi lahko rešil edino tako da mora biti pritisk pač dalj časa da prime, ampak to je spet fail zaradi same zakasnitve.

Ampak OK, po slikah soditi je prezgodaj, treba je probat, morda so pa inženirji nekako presenetili.

Kar se oblike tiče in notranjosti tiče je pa meni top.