Ok mogoče so jih v pol leta ujeli, ampak dvomim. Ampak še vedno ti tega sploh ni potrebno uporabljati, zato ne razumem tistega komentraja "če sploh preživim"Brez zamere, ampak VW ima že precej izkušenj z asistencami. In ja, ta tvoj Autopilot je asistenca, ne pa avtonomna vožnja, lool.
Se strinjam.Če si tok smotan, da spis za volanom in sam ne opazis belega tovornjaka počez na avtocesti, mogoce na splošno motorna vozila niso zate.
Seveda ti. In vse to (tudi od Tesle kvazi Autopilot) so asistenčni sistemi, ne avtonomna vožnja. In sam daily avta brez njih ne bom več imel, ampak se pa zavedam, da sem še vedno jaz voznik.Verjamem, da ce si normalen voznik, ti vsi ti asistencni sistemi kvecjemu pomagajo. Ko bo avtonomna voznja realnost pa bo procentualno gotovo precej manj zrtev na cesti kot jih je zdaj.
Kakšnega pol leta?Ok mogoče so jih v pol leta ujeli, ampak dvomim. Ampak še vedno ti tega sploh ni potrebno uporabljati, zato ne razumem tistega komentraja "če sploh preživim"
VW admits Tesla's lead in software and self-driving in internal leak
Volkswagen CEO Hebert Diess has admitted that Tesla has a significant lead when it comes to software and its use...electrek.co
Ne vem, mogoče pa kot predstavnik znamke VW in predstavnik za njihova el. vozila, ali kakršen je že tvoj uraden naziv, bi lahko prosil nekoga pri vas, ki se s tem ukvarja, da ti to napiše (če ne drugega bi te verjetno to lahko zanimalo kot splošno vedenje o segmentu, ki ga predstavljaš) in bi potem to tukaj napisal. To bi verjetno pripomoglo, k tem, da se o tej znamki in o tem avtu več govori in bi ljudje dobili podzavestno nek feeling o supportu in, da imajo na forumu nekoga, ki jim iz prve roke pove stvari, ki jih zanimajo in bi s tem samo pozitivno pripomogel k dojemanju znamke in vaših električnih vozil. Ampak to je samo moje prepričanje, verjetno ti razmišljaš drugače.
Pri nas pod 30 tisoč. Trenutno je na uradna napoved 31, ampak sem prepričan, da bo zna vseeno biti pod 30. Moje osebno mnenje.Se strinjam. Če so pri vw mislili resno z elektrifikacijo vozil je to eden argumentov za nakup ob že tako visoki ceni. Se kdo spomni koliko je bila prvotna napovedana cena za id3.
Če pustiva ob strani dejstvo, da ne spadam pod znamko VW (in torej nisem predstavnik za nkhove EV), je pač tako, da nekaterih stvari (še) ne komuniciramo. Bom napisal stroške servisov za prvih 5 let (in primerjavo s klasičnim Golfom) takoj, ko bo za objavo (sicer pa cifre poznam). Do takrat pač napišem, kar je za objavo - v tem primeru to, da so servisi na 2 leti, brez omejitve km. In to velja za vse informacije: napišem, kar lahko oz. je za javnost.
Pa mimogrede: verjetno ti je znano tudi, da recimo ne morem napisat točne cene servisa, ker je pač ne določamo mi, ampak vsak servis posebej. Mi jim cene ne zapovedujemo, ker tega ne smemo.
Če pokličeš na servis, ti bodo mirno povedali. Ker ceno servisa določajo oni. Malo je treba poznat zakonodajo. Jaz ti cene ne morem povedat, ker je ne morem vedet, ker je ne določamo mi.Ta kasnejši odgovor je še slabši.
Kateri bedak bo šel kupit popolnoma nov avto, za katerega še “ne smejo” komunicirati stroškov servisov? To je isto kot, če nekomu daš podpisan ček s praznim prostorom za znesek.
Tvoj predhodni odgovor se je “malo” drugače bral. Tako da se odloči ali lahko daš cifre ali ne moreš ali ne smeš ali pa nočeš, ker bo noter morda postavka menjava gumice na levem zračniku pri nogah sovoznika 1000 eur na vsakih 40.000km.Če pokličeš na servis, ti bodo mirno povedali. Ker ceno servisa določajo oni. Malo je treba poznat zakonodajo. Jaz ti cene ne morem povedat, ker je ne morem vedet, ker je ne določamo mi.
Če pustiva ob strani dejstvo, da ne spadam pod znamko VW (in torej nisem predstavnik za nkhove EV), je pač tako, da nekaterih stvari (še) ne komuniciramo. Bom napisal stroške servisov za prvih 5 let (in primerjavo s klasičnim Golfom) takoj, ko bo za objavo (sicer pa cifre poznam). Do takrat pač napišem, kar je za objavo - v tem primeru to, da so servisi na 2 leti, brez omejitve km. In to velja za vse informacije: napišem, kar lahko oz. je za javnost.
Pa mimogrede: verjetno ti je znano tudi, da recimo ne morem napisat točne cene servisa, ker je pač ne določamo mi, ampak vsak servis posebej. Mi jim cene ne zapovedujemo, ker tega ne smemo.
Saj vem, da te v resnici ne zanima, ampak daj, pokliči in vprašaj, da bo že mir...Tvoj predhodni odgovor se je “malo” drugače bral. Tako da se odloči ali lahko daš cifre ali ne moreš ali ne smeš ali pa nočeš, ker bo noter morda postavka menjava gumice na levem zračniku pri nogah sovoznika 1000 eur na vsakih 40.000km.
Pa še jaz malo prilijem olja na ogenj...Če pokličeš na servis, ti bodo mirno povedali. Ker ceno servisa določajo oni. Malo je treba poznat zakonodajo. Jaz ti cene ne morem povedat, ker je ne morem vedet, ker je ne določamo mi.
Problem je da on ni več novinar, ampak insider.Pa še jaz malo prilijem olja na ogenj...
Jaz bi se za električni avto v tem trenutku odločil izključno zaradi ekonomskih razlogov, okoljski razlog je zame trenutno samo dodana vrednost. In me seveda zanima kakšni stroški so predvideni v naslednjih letih. Za dizle/bencinarje so stroški znani. Da si ustvarim sliko, ali je to zame, ali ni. Ali grem v nakup, ali ne.
Zakaj torej novinarji ne pokličete na servis, pridobite te podatke in jih javno objavite??? Glede na to, da ste iz "foha" bi se pričakovalo, da boste znali boljše podatke iztisniti na servisu, postaviti še kakšno podvprašanje, kot pa nekdo, ki ne pozna te tehnologije, ampak resno razmišlja o nakupu. Ne želim biti nesramen, ampak to ste "reklamni novinarji", manjka pa nam "pravih novinarjev", s pravimi uporabnimi podatki.
Pri ID.3 bo treba res še malo počakat, da odpravijo porodne težave...
Sem rekel, da je polizdelek. Me zanima zakaj je potrebno it na servis za update, glede na to, da so se hvalili, da ima OTA posodobitve.Ma dobro saj se zgodi, samo res mi je smesno, da so eno leto prestavili launch, ker so odpravljali softverske tezave. Poglej si par reviewov na yt. Kar dosti random errorjev dozivljajo uporabniki. Toliko o tem, da vw svojih strank ne bo imel za poskusne zajce.
Poklici na servis. Ti bodo povedali, koliko ti bodo racunali. Jaz naceloma predvidene cifre poznam, in v njih ni posebnosti. Zakaj jih ne napisem tule? Kup razlogov, od protikartelne zakonodaje naprej. Mi pac ne smemo dolocat cene servisa.Tvoj predhodni odgovor se je “malo” drugače bral. Tako da se odloči ali lahko daš cifre ali ne moreš ali ne smeš ali pa nočeš, ker bo noter morda postavka menjava gumice na levem zračniku pri nogah sovoznika 1000 eur na vsakih 40.000km.