VW ID.3

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Če si tok smotan, da spis za volanom in sam ne opazis belega tovornjaka počez na avtocesti, mogoce na splošno motorna vozila niso zate.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Verjamem, da ce si normalen voznik, ti vsi ti asistencni sistemi kvecjemu pomagajo. Ko bo avtonomna voznja realnost pa bo procentualno gotovo precej manj zrtev na cesti kot jih je zdaj.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Brez zamere, ampak VW ima že precej izkušenj z asistencami. In ja, ta tvoj Autopilot je asistenca, ne pa avtonomna vožnja, lool.
Ok mogoče so jih v pol leta ujeli, ampak dvomim. Ampak še vedno ti tega sploh ni potrebno uporabljati, zato ne razumem tistega komentraja "če sploh preživim"

 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Če si tok smotan, da spis za volanom in sam ne opazis belega tovornjaka počez na avtocesti, mogoce na splošno motorna vozila niso zate.
Se strinjam.
Verjamem, da ce si normalen voznik, ti vsi ti asistencni sistemi kvecjemu pomagajo. Ko bo avtonomna voznja realnost pa bo procentualno gotovo precej manj zrtev na cesti kot jih je zdaj.
Seveda ti. In vse to (tudi od Tesle kvazi Autopilot) so asistenčni sistemi, ne avtonomna vožnja. In sam daily avta brez njih ne bom več imel, ampak se pa zavedam, da sem še vedno jaz voznik.
Ok mogoče so jih v pol leta ujeli, ampak dvomim. Ampak še vedno ti tega sploh ni potrebno uporabljati, zato ne razumem tistega komentraja "če sploh preživim"

Kakšnega pol leta?
Audi je imel radar in sistem za vozni pas že leta 2010, morda že kaj prej. Ravno tako VW.

Aja, pa da ne bo pomote. Ne trdim, da Tesla ni naprej pri asistencah, trdim le to, da to ni avtonomna vožnja, temveč so to še vedno asistenčni sistemi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Guinness

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Ne vem, mogoče pa kot predstavnik znamke VW in predstavnik za njihova el. vozila, ali kakršen je že tvoj uraden naziv, bi lahko prosil nekoga pri vas, ki se s tem ukvarja, da ti to napiše (če ne drugega bi te verjetno to lahko zanimalo kot splošno vedenje o segmentu, ki ga predstavljaš) in bi potem to tukaj napisal. To bi verjetno pripomoglo, k tem, da se o tej znamki in o tem avtu več govori in bi ljudje dobili podzavestno nek feeling o supportu in, da imajo na forumu nekoga, ki jim iz prve roke pove stvari, ki jih zanimajo in bi s tem samo pozitivno pripomogel k dojemanju znamke in vaših električnih vozil. Ampak to je samo moje prepričanje, verjetno ti razmišljaš drugače.

Če pustiva ob strani dejstvo, da ne spadam pod znamko VW (in torej nisem predstavnik za nkhove EV), je pač tako, da nekaterih stvari (še) ne komuniciramo. Bom napisal stroške servisov za prvih 5 let (in primerjavo s klasičnim Golfom) takoj, ko bo za objavo (sicer pa cifre poznam). Do takrat pač napišem, kar je za objavo - v tem primeru to, da so servisi na 2 leti, brez omejitve km. In to velja za vse informacije: napišem, kar lahko oz. je za javnost.
Pa mimogrede: verjetno ti je znano tudi, da recimo ne morem napisat točne cene servisa, ker je pač ne določamo mi, ampak vsak servis posebej. Mi jim cene ne zapovedujemo, ker tega ne smemo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Če pustiva ob strani dejstvo, da ne spadam pod znamko VW (in torej nisem predstavnik za nkhove EV), je pač tako, da nekaterih stvari (še) ne komuniciramo. Bom napisal stroške servisov za prvih 5 let (in primerjavo s klasičnim Golfom) takoj, ko bo za objavo (sicer pa cifre poznam). Do takrat pač napišem, kar je za objavo - v tem primeru to, da so servisi na 2 leti, brez omejitve km. In to velja za vse informacije: napišem, kar lahko oz. je za javnost.
Pa mimogrede: verjetno ti je znano tudi, da recimo ne morem napisat točne cene servisa, ker je pač ne določamo mi, ampak vsak servis posebej. Mi jim cene ne zapovedujemo, ker tega ne smemo.

Hvala za pojasnilo, pa verjetno me vseeno razumes, da si malo nespretno skomuniciral tisto prej, ce bi takoj tako napisal, bi bilo precej bolje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Ta kasnejši odgovor je še slabši.
Kateri bedak bo šel kupit popolnoma nov avto, za katerega še “ne smejo” komunicirati stroškov servisov? To je isto kot, če nekomu daš podpisan ček s praznim prostorom za znesek.

Način uvajanja EV vozil pri VWju je na nivoju, kot bi ga kdo iz naše JU delal. Ali pa en nesposoben kozolčar, ne pa en od največjih avto koncernov.

V bistvu delajo praktično vse kar je možno, da zadeva ne uspe. Dajo v prodajo polizdelek, na financiranju zaj... vse kar je možno, ko vprašaš za servis, pa še “ne smejo” komunicirati, hkrati te pa vabijo v salon po avto. Narobe svet.

Da ne pozabim: pogovarjamo se o avtu, ki ga grem lahko danes kupit in ne o nekem prototipu, ki bo na voljo čez 2 leti.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Ta kasnejši odgovor je še slabši.
Kateri bedak bo šel kupit popolnoma nov avto, za katerega še “ne smejo” komunicirati stroškov servisov? To je isto kot, če nekomu daš podpisan ček s praznim prostorom za znesek.
Če pokličeš na servis, ti bodo mirno povedali. Ker ceno servisa določajo oni. Malo je treba poznat zakonodajo. Jaz ti cene ne morem povedat, ker je ne morem vedet, ker je ne določamo mi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Če pokličeš na servis, ti bodo mirno povedali. Ker ceno servisa določajo oni. Malo je treba poznat zakonodajo. Jaz ti cene ne morem povedat, ker je ne morem vedet, ker je ne določamo mi.
Tvoj predhodni odgovor se je “malo” drugače bral. Tako da se odloči ali lahko daš cifre ali ne moreš ali ne smeš ali pa nočeš, ker bo noter morda postavka menjava gumice na levem zračniku pri nogah sovoznika 1000 eur na vsakih 40.000km.

Če pustiva ob strani dejstvo, da ne spadam pod znamko VW (in torej nisem predstavnik za nkhove EV), je pač tako, da nekaterih stvari (še) ne komuniciramo. Bom napisal stroške servisov za prvih 5 let (in primerjavo s klasičnim Golfom) takoj, ko bo za objavo (sicer pa cifre poznam). Do takrat pač napišem, kar je za objavo - v tem primeru to, da so servisi na 2 leti, brez omejitve km. In to velja za vse informacije: napišem, kar lahko oz. je za javnost.
Pa mimogrede: verjetno ti je znano tudi, da recimo ne morem napisat točne cene servisa, ker je pač ne določamo mi, ampak vsak servis posebej. Mi jim cene ne zapovedujemo, ker tega ne smemo.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Tvoj predhodni odgovor se je “malo” drugače bral. Tako da se odloči ali lahko daš cifre ali ne moreš ali ne smeš ali pa nočeš, ker bo noter morda postavka menjava gumice na levem zračniku pri nogah sovoznika 1000 eur na vsakih 40.000km.
Saj vem, da te v resnici ne zanima, ampak daj, pokliči in vprašaj, da bo že mir...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.534
1.130
113
Če pokličeš na servis, ti bodo mirno povedali. Ker ceno servisa določajo oni. Malo je treba poznat zakonodajo. Jaz ti cene ne morem povedat, ker je ne morem vedet, ker je ne določamo mi.
Pa še jaz malo prilijem olja na ogenj...
Jaz bi se za električni avto v tem trenutku odločil izključno zaradi ekonomskih razlogov, okoljski razlog je zame trenutno samo dodana vrednost. In me seveda zanima kakšni stroški so predvideni v naslednjih letih. Za dizle/bencinarje so stroški znani. Da si ustvarim sliko, ali je to zame, ali ni. Ali grem v nakup, ali ne.
Zakaj torej novinarji ne pokličete na servis, pridobite te podatke in jih javno objavite??? Glede na to, da ste iz "foha" bi se pričakovalo, da boste znali boljše podatke iztisniti na servisu, postaviti še kakšno podvprašanje, kot pa nekdo, ki ne pozna te tehnologije, ampak resno razmišlja o nakupu. Ne želim biti nesramen, ampak to ste "reklamni novinarji", manjka pa nam "pravih novinarjev", s pravimi uporabnimi podatki.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Pa še jaz malo prilijem olja na ogenj...
Jaz bi se za električni avto v tem trenutku odločil izključno zaradi ekonomskih razlogov, okoljski razlog je zame trenutno samo dodana vrednost. In me seveda zanima kakšni stroški so predvideni v naslednjih letih. Za dizle/bencinarje so stroški znani. Da si ustvarim sliko, ali je to zame, ali ni. Ali grem v nakup, ali ne.
Zakaj torej novinarji ne pokličete na servis, pridobite te podatke in jih javno objavite??? Glede na to, da ste iz "foha" bi se pričakovalo, da boste znali boljše podatke iztisniti na servisu, postaviti še kakšno podvprašanje, kot pa nekdo, ki ne pozna te tehnologije, ampak resno razmišlja o nakupu. Ne želim biti nesramen, ampak to ste "reklamni novinarji", manjka pa nam "pravih novinarjev", s pravimi uporabnimi podatki.
Problem je da on ni več novinar, ampak insider.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113
ID3 je ocitno polom. In bo polom se naslednjih nekaj let, ko bo treba vozit na update na servis.
Sam da si jih ne bodo drznili racunat cez par let?
Vam, sam ne povem, pa itak zmaga. :)
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Jaz res ne razumem, kako se lahko pri avtu, ki ima 62kWh baterijo, izprazni akumulator. Zakaj mora biti kontakt, da se vzdržuje napetost v akumulatorju, je en velik WTF.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Ma dobro saj se zgodi, samo res mi je smesno, da so eno leto prestavili launch, ker so odpravljali softverske tezave. Poglej si par reviewov na yt. Kar dosti random errorjev dozivljajo uporabniki. Toliko o tem, da vw svojih strank ne bo imel za poskusne zajce.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.107
9.752
113
Ma dobro saj se zgodi, samo res mi je smesno, da so eno leto prestavili launch, ker so odpravljali softverske tezave. Poglej si par reviewov na yt. Kar dosti random errorjev dozivljajo uporabniki. Toliko o tem, da vw svojih strank ne bo imel za poskusne zajce.
Sem rekel, da je polizdelek. Me zanima zakaj je potrebno it na servis za update, glede na to, da so se hvalili, da ima OTA posodobitve.
Največji hec je pa to, da imam par znancev z eGolfi in so vsi ekstremno zadovoljni. Pa vozijo se lahko z avtom, ne le gledajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.308
1.224
113
www.adriamedia.si
Tvoj predhodni odgovor se je “malo” drugače bral. Tako da se odloči ali lahko daš cifre ali ne moreš ali ne smeš ali pa nočeš, ker bo noter morda postavka menjava gumice na levem zračniku pri nogah sovoznika 1000 eur na vsakih 40.000km.
Poklici na servis. Ti bodo povedali, koliko ti bodo racunali. Jaz naceloma predvidene cifre poznam, in v njih ni posebnosti. Zakaj jih ne napisem tule? Kup razlogov, od protikartelne zakonodaje naprej. Mi pac ne smemo dolocat cene servisa.