Citat:
Uporabnik optiplex pravi:
Še enkrat na tegničnih naj začnejo dpf filtre gledat.... bo konec.
Seveda, meritve NOx in PM na tehničnem bi bila edina logična rešitev. Problem je, da se avtokartelu to "zdi" popolnoma infeasible, kot so povedali na svojem nedavnem tozadevnem "vrhu". Tu gre seveda za relativno nove EURO5 in tudi čisto nove EURO6 avte direkt iz fabrike. Ker je pač zatečeno stanje tako, da lahko v realnosti spuščajo ca 20x več od limita. Ne bi bilo treba dolgega testa delat, se da hitro spravit motor v znana neprijetna območja. Manjko DPFja, izrabljene katalizatorje ali razne okvare bi hitro zaznal... ampak hudič je kako naj opravičijo to da potem zatežijo samo ljudem z več kot 50x preseženimi limiti, ne pa tistim z 20x??? V glavnem, na tehničnih to ni izpuščeno po naključju.
Z zahtevami po prepovedi vožnje dizlov v centrih mest so hoteli prisilit proizvajalce, da bi resno popravili čistilne sisteme v že prodanih EURO 5 in 6 avtih, kar bi po neki oceni prišlo reda 1500€ po avtu, da bi se razumno približali obljubljenim limitom. Proizvajalci tega kot kaže niso pripravljeni izvest in ponujajo le softverske flike in neke popuste pri novih kao zdej pa res čistih avtih, sicer le za Nemce
. Zato zna čisto resno it dizel precej kmalu na stranski tir. Ga ne bodo hoteli kupovat čeprav nikdar ne vozijo v dotičnih mestnih središčih.
Poleg tega, če bi izpuh resno kontrolirali na vsakem tehničnem, bi padec na emisijskem testu pomenil drago in tudi nepredvidljivo popravilo, avto bi znal po pregledu na lepem postat ekonomska totalka brez trčenja.
Menda je zunanji izgled po menjavi notranjosti zabasanega DPF identičen kot če starega samo vržejo ven.
Največji štos je pa da po vsej tej aferi čip tunerji še vedno mirno oglašujejo svoje storitve "DPF off", "EGR off" itd