VW goljufal pri emisijah NOx v US

lecko

Pripravnik
11. okt 2016
78
9
8
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
VW bo dal 10.000€ popusta, če zamenjaš starega smrdljivca za novega:
https://www.volkswagen-media-s...p_auth=OQ0PkDLn [/quote


do 10.000!
Še nekaj je pomembno pri tej subvenciji..to nikakor ni odkup staro za novo, ampak ti prineseš potrdilo da si stari dizel dal v uničenje, pa dobiš subvencijo.Po si pa vsak sam zračuna, kej bo več dobil.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Dejansko to pomeni, da se bodo cene starih iztrošenih kant dvignile. Saj se ti bo splačalo kupiti Golfa 3 dizel v skoraj voznem stanju za par sto eur in ga peljati na uničenje
cheer.gif


Najkrajšo pa bodo žal potegnili lastniki Euro 5 vozil s problematičnimi motorji
frown-1.gif
.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.490
4.256
113
Pa pozabljate da je ta bonbonček samo za Nemčijo.
In ja cena Golfa je pa tudi višja tam. Pa popusta ne boš dobil . Tak da je to vse eno lep nateg.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Verjetno bo tako, da bo avto, ki gre v menjavo moral biti X mesecev prej biti pisan na lastnika. V nasprotnem primeru bi bila vsaka napol vozna kanta v trenutku vredna 3k EUR. Pa še vzhodnjakom bi šel biznis v maloro...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.351
771
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
A je tako težko odpret link si sam prebrat? Naslednjič bom samo link pripopal, nisem jaz plačan za to, da vam serviram vse na krožniku.

Se pravi si plačan samo za link?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Ja itak, plačan direktno od VW, ko sem odprl to temo so me poiskal in plačali, da sem sedaj na njihovi strani
stupid-1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.490
4.256
113
Samo je pa norija vse to skupaj. Pol sveta se vozi v slabših in bolj ekološko uporečnih avtih. Te pa bodo uničli.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.236
5.661
113
Misliš da jih ne bodo porinl kam izven EU
sprasujem se.gif
Russia......afrika.....bližnji vzhod?
 

fujtajksel

Pripravnik
4. sep 2014
167
5
18
Citat:
Uporabnik optiplex pravi:
Še enkrat na tegničnih naj začnejo dpf filtre gledat.... bo konec.

Seveda, meritve NOx in PM na tehničnem bi bila edina logična rešitev. Problem je, da se avtokartelu to "zdi" popolnoma infeasible, kot so povedali na svojem nedavnem tozadevnem "vrhu". Tu gre seveda za relativno nove EURO5 in tudi čisto nove EURO6 avte direkt iz fabrike. Ker je pač zatečeno stanje tako, da lahko v realnosti spuščajo ca 20x več od limita. Ne bi bilo treba dolgega testa delat, se da hitro spravit motor v znana neprijetna območja. Manjko DPFja, izrabljene katalizatorje ali razne okvare bi hitro zaznal... ampak hudič je kako naj opravičijo to da potem zatežijo samo ljudem z več kot 50x preseženimi limiti, ne pa tistim z 20x??? V glavnem, na tehničnih to ni izpuščeno po naključju.

Z zahtevami po prepovedi vožnje dizlov v centrih mest so hoteli prisilit proizvajalce, da bi resno popravili čistilne sisteme v že prodanih EURO 5 in 6 avtih, kar bi po neki oceni prišlo reda 1500€ po avtu, da bi se razumno približali obljubljenim limitom. Proizvajalci tega kot kaže niso pripravljeni izvest in ponujajo le softverske flike in neke popuste pri novih kao zdej pa res čistih avtih, sicer le za Nemce
evil.gif
. Zato zna čisto resno it dizel precej kmalu na stranski tir. Ga ne bodo hoteli kupovat čeprav nikdar ne vozijo v dotičnih mestnih središčih.

Poleg tega, če bi izpuh resno kontrolirali na vsakem tehničnem, bi padec na emisijskem testu pomenil drago in tudi nepredvidljivo popravilo, avto bi znal po pregledu na lepem postat ekonomska totalka brez trčenja.

Menda je zunanji izgled po menjavi notranjosti zabasanega DPF identičen kot če starega samo vržejo ven.

Največji štos je pa da po vsej tej aferi čip tunerji še vedno mirno oglašujejo svoje storitve "DPF off", "EGR off" itd
rolleyes-1.gif
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.233
3.636
113
...ksz

Mogoče malo off topic, ali pa tudi ne...
Kakšen dan nazaj gledal dokumentarec na RTV Slo z naslovom "Resnična cena ladijskih prevozov" ali nekaj takega.
Bistvo.
1 (z besedo: ena) ladja (npr. kontejnerska) na leto spusti v zemljino atmosfero toliko emisij kot, pazite sedaj...
...50.000.000 avtomobilov - ja PETDESET MILIJONOV avtomobilov. Ladijski motor pač teče 24/7, avtomobili so pa itak večino časa parkirani.
Torej 20 (z besedo: dvajset) ladij na leto spusti v zrak toliko emisij kot 1.000.000.000 (1 mrd) avtomobilov.
In takih ladij je na svetovnih morjih 60.000 (z besedo: šestdeset tisoč).
.
In nas potem zakonodajalci skupaj z avto-industrijo za=bavajo, da izpust 150 g/CO2/km je pa čisto nesprejemljiv in moramo kupiti bolj "čiste" avte, ki spuščajo samo 108 g/CO2/km.
.
Ma =bite se.
.
Se opravičujem za off topic - niti nisem bral cele teme, če je kdo slučajno že to omenil..
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Da ne boš mislil, da ladjarjev ne stiskajo. Malo poišči kakšne ukrepe uvaja npr. danski Maersk ravno zaradi tega.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.994
1.880
113
Wolf mislim da povrsno spremljas problematiko onesnazevanja avtomobilov. Gre v prvi vrsti za mesta, ki se dusijo v izpustih in tu te ladje nimajo neke veze.
Kot je ze en napisal, ladje poganjajo svet, avtomobili v mestih pa komot riti 3km v eno smer
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.261
980
113
Ladije nič ne poganjajo sveta, največja fukncija katero imajo je prevoz izdelkov polizdelkov (smeti, če že niso ob prevozu so pa kmalu zatem) iz nerazvitega proti razvitemu svetu, in to samo zato, ker se je kao razviti svet odločil, da bo umazano industrijo odpeljal iz svojega praga, kar je ene vrste laž oziroma ni bil to poglavitni razlog, bolj se je šlo za poceni delovno silo in zaslužke "elite". Sedaj imamo pa težavo delovnih mest ni, smeti imamo toliko, da ne vemo kam z njimi, pa jih prevažamo malo gor malo dol, recikliramo, črni trg z njimi (beri mafija) pa mastno služi.
Globalizacija je =bena zadeva od katere bo rajo še fajn bolela glava.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.498
2.414
113
Pomurje
Še vedno vam ni jasna razlika med različnimi oblikami onesnaževanja. Dizel motor v evropi neposredno povzroča raka.

Ladja v kitajskem morju ali suezu pač ne.

Vse te saje tam padejo v morje, tu pa v pljuča ljudi.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.236
5.661
113
In ocean absorbira te saje in je vedno bolj zakisan... Posledicno je manj rib... Tiste ki pa so pa s5 povzročajo raka...