VW goljufal pri emisijah NOx v US

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
966
119
43
je dobra guma, ni pa to kar so montirali prej. sparen, sparen pravijo oni
smile-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Saj je možno da je dobra ampak nekak ne zveni kot continental, good year, michelin, ..... nedolgo nazaj smo se zgražal, ker je novi twingo prišel tovarniško z nexeni. Zdaj pa ko prihaja z NEXEN gumami Porsche pa je vse OK.

A ni Continental VW hišna znamka?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.288
1.218
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
VW ima na avtu v vrednosti 30.000 EUR kot prvo vgradnjo NEXEN gume. Nekje je treba varčevati......
Ja in? Saj niso slabe, vsaj te za prvo vgradnjo ne.
Renault ima recimo Kumhote gor ponekod, in to zanič Kumhote.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.651
113
Mene pa zanima zakaj tak gnev nad turbodizli... Če pa moderni oh in sploh BIO/EKO turbomlinčki sproducirajo enake trdne delce pa saje vn iz cevi kot dizli
sprasujem se.gif


Razumem da bi porival doterane N/A bencince kot mazda z skyactive motorji... Ampak ne.... Turbomlinčki so pa BIO./Eko
bonk.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.498
2.414
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mene pa zanima zakaj tak gnev nad turbodizli... Če pa moderni oh in sploh BIO/EKO turbomlinčki sproducirajo enake trdne delce pa saje vn iz cevi kot dizli
sprasujem se.gif


Razumem da bi porival doterane N/A bencince kot mazda z skyactive motorji... Ampak ne.... Turbomlinčki so pa BIO./Eko
bonk.gif

Če pa je najbolj pomembno za novinarje, da v Vrhniški klanec takšna Mazda ne drži 130 v 6 prestavi. To je cela tragedija. Ni pa pomembno da je motor čist.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
To glede menjave se pa osebno strinjam. Počasi prehaja moja kantica v četrto leto lastništva, ko običajno menjam avto in po pregledu trga in možnosti, sem zadevo zaenkrat zamrznil. Še najbolj je prišla v poštev Ampera, ampak bi zahtevala prevelike žrtve na določenih področjih, pa tudi ekonomika ne gre čez, tako da bom trenutno gajbico vozil do velikega servisa, potem bo pa razmislek spet v igri.
Čeprav me pomanjkanje sodobnih varnostnih pripomočkov orenk žuli.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Ne vem ali je bilo nekako obdobje 2009-2012 obdobje poceni avtov. Če za isti znesek danes iščeš, dobiš enako ali pa še manj avta.

Edina noviteta, ki jo danes dobiš v nekem ekonomskem razredu so asistenčni sistemi, ki so delno posledica strožjih EURO NCAP testov.

Tast se je naprdnu, da bi nov avto pa je nad vsemu kar proba razočaran, jaz grem testirat novega Hiluxa, morda me avtomatik premami, novi Ranger me ni ravno navdušil.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Edina noviteta, ki jo danes dobiš v nekem ekonomskem razredu so asistenčni sistemi, ki so delno posledica strožjih EURO NCAP testov.
To seveda ne drži. V serijski opremi res ne dobiš veliko, ampak vložiš v dodatno varnostno opremo cca. 1500-2000 EUR v recimo Golfovem razredu in si nekje na pol poti do samovozečega avtomobila
cheer.gif
.
Res pa je, da sosedje tega ne bodo videli
evil.gif
.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V naslednjih parih letih bodo še mali jajčkoti dobili ne samo AEB, temveč še radarske tempomate in še kaj, v klasi Golfa bo pa to postalo počasi serijsko ali pa firme preprosto več ne bo.
Konec tega leta bo prva Tesla sama peljala iz Kalifornije v New York, do 2020 pa bo itak to lahko imel na voljo vsak lastnik (tudi že sedanje) Tesle.
Kaj ima najdražji Audi, ki bo prišel leta 2020 ven, bo folku viselo, ker bo že 5 let stara Tesla bila sofversko nadgrajena na še boljšo reč.

Glede dizlov in luksuzne SUV klase ter emisij, pa who gives a shit. Če niso sposobno sproducirat avta, pa adijo z njimi. Mene boli qrac kaj bogatun meni, da mora met dizla. Predpisi so taki in taki in adijo.

Itak pa bo vsak Teslin električar za 35 k EUR imel leta 2022 boljše performanse kot luksuzne krače z 12imi valji in 15 krat višjo ceno. Fajt z električarji glede prerformans je scanje proti vetru.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Sem bil tudi sam zelo navdušen nad Teslo, ampak ko se malo spustiš v detajle, bi se jaz osebno Tesle izogibal še kar nekaj časa.
Namreč zelo nerad sem beta tester in po nepotrebnem postanem ena od preračunanih žrtev...
Ko dodaš še ostale zadeve (enormni stroški izrednih popravil oz. sploh nedostopnost delov, itd.), si pa sploh tam...

In ne boš me prepričal, da je tehnologija iz leta 2013 (Tesla) z vidika varnosti na ravni tiste, ki bo vgrajena v nov A8. Enostavno to ni možno, ker v teh funkcijah se generacije HW konkretno spreminajajo/izboljšujejo na 2-3 letni ravni in zagotovo je v A8-ki noter vgrajena top trenutna tehnologija. Morda bo zadeva ''izgledala' enako, ampak sem 99% prepričan, da z varnostnega vidika zadeva ne bo enaka.
 

Schime

Guru
22. nov 2008
2.007
786
113
Koliko pa ta famozna Tesla naredi avtomobilov na leto. Mislim, da ravno toliko kot kak poznani večji proizvajalec na eno smeno.
smile-1.gif

Pa vse kar je že mtl napisal. Bodo morali še kr neki žgancev pojest tud pri Tesli, da bodo prišli v rang drugim proizvajalcev. Neglede na to, da so vredni več kot GM se mi zdi. To lahko hitro mine.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.491
4.256
113
Eh to je samo borzna vrednost in prava v nepremičninah strojih itd.
Borzna vrednost je lahko že naslednji dan 0 nula njente
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Vse lepo in prav, sedaj rabijo "samo" še baterije. Uporabljali so Panasonic, sedaj so prešaltalti na Samsung SDI, v LeMansu (Audi, Porsche) so uporabljali A123, nič ne kaže da ima VAG kakršnekoli dobre "production ready" celice, kar je po mojem lahko malo zaskrbljujoče.

Poleg tega v zgornji novici piše, da bodo prišparali 10 milijard EUR na račun razvoja, verjetno je mišljeno klasičnih pogonov, ampak če hočejo uspeti v EV sceni bodo morali investirati milijarde v EV razvoj, obnašajo se kot, da je to na izi ali pa želijo vse ključne dele (baterije, motor, elektroniko) dati delat drugim in pogonski sklop samo sestavljat skupaj kot lego kocke. Meni se to ne sliši kot nekaj dobrega za celoten koncern.