Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In koliko košta razgradnja teh avtomobilov? Kam se da baterije...? Koliko je stroškov s polnenjem?
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In koliko košta razgradnja teh avtomobilov? Kam se da baterije...? Koliko je stroškov s polnenjem?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
No, saj to je to.
A imaš morda kakšno izkušnjo koliko ti ICE v Amperi pije pri 150 - 160 km/h? Hvala.
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In koliko košta razgradnja teh avtomobilov? Kam se da baterije...? Koliko je stroškov s polnenjem?
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In koliko košta razgradnja teh avtomobilov? Kam se da baterije...? Koliko je stroškov s polnenjem?
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
EU bi lahko tudi nehala dajati dizlu prednost, ker trenutno je še vedno bencin več obdavčen. Sicer bi bil dizel dražji kot bencin.
CNG je še bolj, v sosednji IT je recimo zelo popularen.Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
EU bi lahko tudi nehala dajati dizlu prednost, ker trenutno je še vedno bencin več obdavčen. Sicer bi bil dizel dražji kot bencin.
Zakaj ne forsirajo LPG namesto dizla in elektrike. Saj je tudi ekološki
Pa še predelava motorjev je enostavna.
Isto kot pri navadnih. Baterije gredo (in bodo šle še dolgo) v drugačno uporabo, ne v razgradnjo - kar je še bolj ekološko.Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In koliko košta razgradnja teh avtomobilov? Kam se da baterije...? Koliko je stroškov s polnenjem?
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Plin eksplodira, zakaj bi imel bombo v avtu?