Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.
Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.
Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.
Seveda računam vožnjo po omejitvah, torej na AC 130 km/h.
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.
Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.
Seveda računam vožnjo po omejitvah, torej na AC 130 km/h.
Zanimiva definicija omejitve... Omejitev je MAX 130, se pravi po omejitvah je tudi 125 itd...
Citat:
By any measure, it's been a tough year at VW. The details of who, exactly, is to blame for the diesel cheat scandal are still coming out, but for the other tens of thousands of employees who didn't have anything to do with the mess, things were rough. Diesel, as a brand, has tanked, and it seems that the people in charge at VW realize that something needs to change. That's going to happen at the upcoming Paris Motor Show.
VW's new slogan is not subtle: "Think New."
During an promotional event this week in Germany focusing on electromobility, Jürgen Stackmann, a member of the VW Board of Management, said that an upcoming concept will show the world the company's new public face after a year full of "hard work" for the company. VW's new slogan for Paris is not subtle: "Think New,"
Leaf naredi 120 km pri zelo nežni vožnji. Pri pravih AC brzinah (130, 140 km/h) padeš na 60 do 70 km dosega.Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.
Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.
Omejitev je 130, ampak vožnja po omejitvi je vse kar je pod 130, a nad spodnjo omejitvijo. In omenjala se je vožnja po omejitvah, ne do omejitve.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.
Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.
Seveda računam vožnjo po omejitvah, torej na AC 130 km/h.
Zanimiva definicija omejitve... Omejitev je MAX 130, se pravi po omejitvah je tudi 125 itd...
Ne, omejitev je točno 130. Lahko se sicer voziš manj (a nad spodnjo omejitvijo), a ker je bistvo vožnje da čim prej kam prideš (drugače bi lahko hodili tudi peš), gledam pač zgornjo mejo, torej omejitev.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Leaf naredi 120 km pri zelo nežni vožnji. Pri pravih AC brzinah (130, 140 km/h) padeš na 60 do 70 km dosega.Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.
Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.
Vozi se sicer fenomenalno (pospeški, navor, tišina), samo to enostavno še ni to. Če bi ga zadel na "podarim-dobim" bi ga verjetno imel. Za na šiht vozit si ne predstavljam boljšega avtomobila
To seveda popolnoma drži, ampak jaz bi bil raje glede tega tiho. Ker če se številke spravijo na uradno raven, bodo šle cene avtomobilov v precej državah konkretno gor (ne za par 100 EUR, temveč tudi za 20%), ker seveda davkov ne bodo spreminjali.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kar se tega področja tiče, je evropska regulativa popolni polom, ker dela več škode, kot koristi (tako pri porabi fosilnih goriv X.Y litrov/100km, emisij, dosegov električnih vozil), ker so številke, do katerih pridejo, popolnoma napačne.