Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
jaz zlo ajnfoh dobim to GTE porabo, realno 8 delim z 1/3 kolkor bi na sto km v teoriji naredi na štrom
in pride 6,15
to je pač vožnja v kosu, sej ne rečem, včas bi mi zneslo tut s porabo 0 na sto
omejitve niso noben faktor, po njih niti ne moreš vozit
Skratka 2/3 poti bi mel na GTE porabo 8? Sorry, to pač ni normalna vožnja.
In ja, seveda prehitevaš. Če piše po omejitvah to pomeni po omejitvah - ne več ne manj (OK, tu in tam je pač kako majhno odstopanje gor ali dol zaradi prometnih razmer, ampak vsaj 95% po omejitvah). Zadnjič smo skupaj s HR/SRB kolegi delali en test poraba s Kadjarji 110 dCi po CRO. Sem bil najhitrejši, sem se krepko naprehiteval (ker je bolj ubog ta dCi to pomeni tiščat do konca), na gumah se je malo poznalo, povprečna hitrost je bila slabih 80 na uro (pa je bila isto 1/3 AC, pa kar precej po naseljih) - poraba pa 4,0 ... Lahko bi bila pri enaki povprečni hitrosti 5, lahko bi bila pa, če bi šlo precej počasneje (recimo 90 na uro po AC v zavetrju kamionov), tudi tam nekje 3,2 ...
Penzionersko speljevanje/pospeševanje itak ni najbolj varčno, tudi sicer se ne trudimo na normnem peljat izrazito varčno (če bi se, bi znala biti poraba pod 3). Normalno skratka, povprečno. Kot sem že prej napisal: tako, da je relevantno za večino voznikov. Tiščači naj si svojo porabo merijo (zanje je čas s steze), mečkači tudi. Niso relevantni.