VW Golf GTE

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
.. in 6,7 s Priusom, na spritmonitor jih je 7 od 555, ki ima večjo porabo, toliko o relevantnosti Siolovega kroga.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
jaz zlo ajnfoh dobim to GTE porabo, realno 8 delim z 1/3 kolkor bi na sto km v teoriji naredi na štrom
in pride 6,15
to je pač vožnja v kosu, sej ne rečem, včas bi mi zneslo tut s porabo 0 na sto
cheer.gif

omejitve niso noben faktor, po njih niti ne moreš vozit
grims-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Pozabljaš, da ko mu baterije zmanjka vseeno ni navaden 1.4 TSI, temveč je vseeno hibrid, Jetta je čez lužo na voljo v taki konfiguraciji brez vtičnice, na fuelly.com in tudi EPA je razpon med 5,2 do 6 l/100 km.

Prehitevanja nimajo kaj dosti veze, bistveno je predvidevanje da čim manj zaviraš, pri malo bolj dinamičnimi ali pa mestni vožnji z zavorami pokurimo največ goriva
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
jaz zlo ajnfoh dobim to GTE porabo, realno 8 delim z 1/3 kolkor bi na sto km v teoriji naredi na štrom
in pride 6,15
to je pač vožnja v kosu, sej ne rečem, včas bi mi zneslo tut s porabo 0 na sto
cheer.gif

omejitve niso noben faktor, po njih niti ne moreš vozit
grims-1.gif

Skratka 2/3 poti bi mel na GTE porabo 8? Sorry, to pač ni normalna vožnja.
In ja, seveda prehitevaš. Če piše po omejitvah to pomeni po omejitvah - ne več ne manj (OK, tu in tam je pač kako majhno odstopanje gor ali dol zaradi prometnih razmer, ampak vsaj 95% po omejitvah). Zadnjič smo skupaj s HR/SRB kolegi delali en test poraba s Kadjarji 110 dCi po CRO. Sem bil najhitrejši, sem se krepko naprehiteval (ker je bolj ubog ta dCi to pomeni tiščat do konca), na gumah se je malo poznalo, povprečna hitrost je bila slabih 80 na uro (pa je bila isto 1/3 AC, pa kar precej po naseljih) - poraba pa 4,0 ... Lahko bi bila pri enaki povprečni hitrosti 5, lahko bi bila pa, če bi šlo precej počasneje (recimo 90 na uro po AC v zavetrju kamionov), tudi tam nekje 3,2 ...

Penzionersko speljevanje/pospeševanje itak ni najbolj varčno, tudi sicer se ne trudimo na normnem peljat izrazito varčno (če bi se, bi znala biti poraba pod 3). Normalno skratka, povprečno. Kot sem že prej napisal: tako, da je relevantno za večino voznikov. Tiščači naj si svojo porabo merijo (zanje je čas s steze), mečkači tudi. Niso relevantni.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
tist navaden hibrid si lahko tut nekam vtaknejo, isti [cenzura] kot coasting funkcija - če je tko kt pr priusu. ne pomen da je slaba, sam da majo to tko rešen tut običajni avti.
mene pr takih vozih zanima izključno električni način, torej da klasika ne trzne, dokler res ne zahodiš gasa in se lahko pelješ na štrom tut 130 če je treba. podpiram tut elektromotor kot podporo klasiki, torej za boljše zmogljivosti
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
čak mal, gte ma če kej vem 150 bencinskih konjev. poraba 8 je normalna, ajde rečmo 7.5...še zmer smo pol na 6 litrov..za moje pojme zelo sprejemljivo za 204 konjski avto. v tej povprečnosti si pozabu, da si take rakete ne kupujejo šank mojstri k se kurčijo v kafani, kolk mal jim avto pije. jaz bi ga kupu da se kao đabe vozu kuča-poso-kuča (in se pol kurčil v kafani
grin1.gif
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
briga me majstr, sam povem ti, un k ma 204 konje in da sanja o neki nizki porabi pa šparanju nej si kup neki z 20,4 konji
cry12bpy.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
ja, ja pa konje je treba nafutrat, pa ni važno ali je Transporter ali Polo
aplauz.gif


Avto potrebuje energijo samo za premagovanje kotalnega in zračnega upora, bistvo hibrida je to da motor deluje samo v učinkovitem območju, še enkrat preberi si kakšen test Jette hybrid, ki ima isti motor in podobne konje samo nima vtičnice.

Do takrat pa prosim ne smetit te teme.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
točno to:D
skoraj vse dnevne vožnje čez teden bi sigurno opravil skoraj samo na elektriko, za vikend in ostalo bi pač tekel (čipan?) TFSI...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
trenutno vozim tretji avto, ki je bil kupljen z okvaro in popravljen v lastni režiji
ne vidim razloga, zakaj ne bi temu sledil tudi pri omenjenem avtu
drugače se pa strinjam, ja

ni mi sicer čisto jasno, ko berem SSP od Egolf in GTE; zakaj ima GTE temperirane baterije (hlajene), Egolf pa ne...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Domnevam, da zato, ker imajo GTE-ji(PHEV) manjšo kapaciteto baterij od BEV-jev (eGolf, eUp!) in posledično večje C obremenitve in posledično večjo možnost za pregrevanje baterije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ja sej. C obremenitev je na GTE-ju večja, kot na eGolfu za enak stil vožnje v električnem načinu.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
v SLO je bil aktiven Egolf z dodatno vgrajeno baterijo (Li-Po)
se pa ne bi branil, če ma kdo kako VAG vezo, za vikend dobiti GTEja...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Pokliči na Porsche na Bravničarjevo. Po moje ga ne bi bilo problema dobiti.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
majstore poglej mal, kdaj sem se oglasu.k se je tle začel neki usran periu prat. drugič.
grims-1.gif

tko da ne mi špilat smetarja pa ne vem kaj
grin1.gif

jetta je pa isti jebeštrga kr prius, sam da clo nekam gre. pr nas je pa glede na ceno predraga in glede na teren ne služ namenu al zakaj mislš, da ni na ceniku?
rolleyes-1.gif