VW Caddy bencin

tomi

Guru
1. sep 2007
18.706
9.908
113
40
MB
1. ni 2k pod ceno
2. dizle dobiš bistveno ceneje kot za 10k kot ti namiguješ
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Ja potem pa ti povej koliko je vreden. Pa saj sem zato temo odprl? Če ga dobim za 5.000 - koliko je pod ceno?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.706
9.908
113
40
MB
ja nevem, nisi nič povedal keri motor ima, 75 al 80 konjski, če je tovorni al life z zadnim delom predelanim ... kolk pogledaš po avtu netu maš od 6k naprej SDI, 7-8k pa že TDIje

kot so ti že drugi povedali je tudi razlika kaj nameravaš prevažat. sej čisto verjetno bo izbira zadovoljiva ampak jaz takih kompromisov nisem pripravljen sprejemat, sploh če se ti gre za kruh oz tvoj posel, je pa res da za 2 leti lahko kupiš caddya 10 let starega za 1k pa boš isto pregural
wink-1.gif
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Jaz za 7.000 caddyja 2006 letnik ne najdem. Najdem ga sicer za 9.000, ampak ima pa 200.000 kilometrov ali pa je uvožen. Moj je kot nov in ima 75.000 s servisno knjigo.

Mašina je 1.4, 55kW, motor BCA, nosilnost 705kg. Zadnji del je zaprt, ima predelno steno. Če je life pa žal ne vem.
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Še tole sem našel, se pravi moj ni AUB:

55 kilowatts (75 PS; 74 bhp) @ 5,000 rpm; 128 newton metres (94 ft·lbf) @ 3,300 rpm — AHW, AXP, AKQ, APE, AUA, BCA, BBY, BKY
59 kilowatts (80 PS; 79 bhp) @ 5,000 rpm; 132 newton metres (97 ft·lbf) @ 3,800 rpm — BUD, CGGA
63 kilowatts (86 PS; 84 bhp) @ 5,000 rpm; 132 newton metres (97 ft·lbf) @ 3,800 rpm — BXW, CGGB
74 kilowatts (101 PS; 99 bhp) @ 6,000 rpm; 126 newton metres (93 ft·lbf) @ 4,400 rpm — AFH, AFK, AUB, BBZ (discontinued)
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
Glej, 2k pod ceno ga ne dobiš, pa si misli kar si hočeš... Saj ni na Karitasu. Je že razlog zakaj je tako poceni.
Seveda pa obstaja matematika nakupa 1.4 55kW Caddya če je:
- poceni,
- znana zgodovina, po možnosti od stare mame/tete/sestrične
- malo ali še bolje nič vožen,
- glihkar einfaran (torej boljši kot nov).

Ampak bodimo realni, taki so kot trezni Štajerci ali Sneguljčica in 7 palčkov. Baje da obstajajo, nihče pa jih še ni videl...
Oziroma drugače: zakaj bi ti nekdo dal tak avto 2k izpod cene, ki jo dobi za prvim vogalom?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
5k eur za avto toliko star take namembnosti in s toliko km je jasno "pod ceno". Realno so cene višje, tudi bencinarjev. Ne gledat avto.net ampak poglejte na recimo mobile.de kjer je večja baza.

Torej, ali:
- ima avto res dobro ceno in ga prodajajo ekskluzivno tebi ker te poznajo (veze itd.)
- ali je z avtom kaj narobe (kar verjetno tudi pomeni da nima samo 75k km)

ČE ne drugega se ga splača kupit pa potem prodat za 1k dražje!
grin1.gif
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Ker je moj dober prijatelj in meni da tako ceno. To že jaz vem zakaj je taka cena, se ti ne rabiš obremenjevat.

Torej avto je poceni, je znane zgodovine, je slovenski, je od prijatelja, ki je v enem letu naredil ene 5.000 kilometrov in ima BCA mašino.

Zdaj me pa več zanima prav o tej mašini, ker za to nisem našel podatka, da veliko pije (za razliko od AUB, ki se sploh ne dela več)
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.133
96
48
Avto, ki "je poceni, je znane zgodovine, je slovenski, je od prijatelja, ki je v enem letu naredil ene 5.000 kilometrov" se kupi, ne pa o njem sprašuje po forumih.
NOBEN motor v nobenem VW-ju iz leta 2006 ni tako zanič, da pod zgornjimi prepostavkami ne bi bil za kupit.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik tjuren pravi:
Ker je moj dober prijatelj in meni da tako ceno. To že jaz vem zakaj je taka cena, se ti ne rabiš obremenjevat.

Torej avto je poceni, je znane zgodovine, je slovenski, je od prijatelja, ki je v enem letu naredil ene 5.000 kilometrov in ima BCA mašino.

Zdaj me pa več zanima prav o tej mašini, ker za to nisem našel podatka, da veliko pije (za razliko od AUB, ki se sploh ne dela več)

BCA spada v osnovno serijo teh mašin, ki so nasledile stare 1.4 (60KM) mašine. Torej delali so jih tam od konca 90h let. Osebno ne poznam nikogar ki bi imel težave s tem motorjem, se pa seveda sliši vse sorte (predvsem tu na forumu). Je pa tole verjetno najbolj pogost motor v spodnjem rangu VAG koncerna v prejšnem desetletju.

Kako se razlikujejo posamezne serije (po oznaka) ti pa ne znam povedat, ker manjše razlike so verjetno bile.

Če ima avto 75k km in ga misliš imeti par let in z njim narediti 10k km letno potem je vseeno kaj se govori po forumih. Če je motor trenutno ok potem je 95% možnosti da bo delal ok še teh 30k km (ob predpogoju da je in da bo redno servisiran)!
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.834
113
Problematične so bile AUA (55kW) in AUB (74kW) mašine. Baje nekaj z obročki, odmičnimi, itd... Ostale naj ne bi bile problematične.
Problematičnost se pa začne kazat z nenormalno porabo olja, več pa vprašaj Masterrja
smile-1.gif
. Baje se ta poraba olja še poveča, če zadevo vrtiš v višjih vrtljajih. Govorimo pa o porabi 1 liter na 500-1000 km.