Kamp Dolomiti, malce naprej od omenjenih dveh. Nameravali smo preko Italije, a je bil najprej kolaps na južni LJ obvoznici, potem pa še zaprta vipavska HC za prikolice zaradi burje. Pot od Špitala do Lienza po Dravski dolini je lepa, tudi brez prikolice ne gre dosti hitreje. Med Lienzom, ki je na 700 m in CdA, je sicer prelaz na 1500 m, cesta zavita na nekaterih delih, ampak se od Lienza počasi dviguje, CdA pa je na 1200 m, tako da ni velike višinske razlike. Ja, asfalt je presenetljivo vrhunski.tudi mi 14 dni nazaj...
kako pa s prikolo prides cez tiste prelaze? avto se mora kar namatrat? jest sem bil presenecn nad cestami... mi ni jasno kako to pluzijo, da je cesta tako lepa... na vrsic je cela zjahana, k plugi zapenjajo za asfat... kater kamp ste bli? mi smo bli cortina, pa je res oldstyle. drugic bo rochetta, cez cesto. v kamp je treba pridit do 9h-10h, dobis parcele. drugac pa lepo, prijetne temperature, lepa okolica in hribi. pivo je res drago, ostalo je nekako sprejemljivo.
aja, mi smo sli pa cez italijo. 3,5h pa smo bli parkirani. nazaj pa cez avstrijo...
Pa še ena izkušnja. Na Tri Cime pelje gorska cesta do 2500 m, cestnina je 30 €. Ko je parking za 300 vozil poln, cesto zaprejo. V koloni smo čakali 1 uro, ker dozirajo dostop, da se parkira pod nadzorom. V koloni smo se ustavili ob 7.30, do tja rabiš 45 minut od CdA, po rampi je bilo prostora le še za 30 vozil.
Prvič sem šel na tako "dolgo" pot s prikolico. Prej zgolj do Istre. Pa se kar vleče, sploh po AC, priznam, imam težko nogo na AC. Kar nekaj časa sem se redno vozil na večstokilometrskih razdaljah po AC v Evropi, kjer se nabere kar nekaj časovne razlike, če se pelješ 130 ali 150 +.
Nazadnje urejeno: