Včeraj zvečer še normalno plačeval s Curve, danes hočem plačat malico z Garmin Pay in mi zavrne transakcijo, probam še enkrat in isto.V aplikaciji piše samo contact support, normalno sem potem plačal z drugo kartico na uri. Nakar vidim, da se je spremenila številka kartice in piše, da je nova na poti in naj bi prišla do 17. decembra. Nič jasno, saj mi je stara potekla pred parimi meseci in sem takrat dobil novo, tako kot vedno do sedaj seveda v naprej, da je bila stara še aktivna in sem jo lahko v miru zamenjal. Sedaj pa tole, brez kakršnegakoli opozorila, stara ("veljavna" še par let) enostavno ne dela več. Suppport zaenkrat ni še nič odgovoril. Na srečo sem lahko takoj posodobil Garmin in Apple Wallet, tako da lahko plačujem naprej, mi je pa zanimivo vse skupaj. Ko sem odprl Garmin Wallet, se je številka celo spremenila sama od sebe (najprej so se pokazale stare 4 štivlke in se nato čez sekundo osvežile na nove brez da bi ročno dodajal novo). Možno da je bilo isto tudi v Apple Walletu, ampak sem že prej pobrisal ročno in dodal novo. Mimogrede vidim, da imam tudi sedaj tudi drugačen yearly spending limit (poleg tega da so šle vse vrednosti za nazaj na 0). Je že kdo doživel podobno?