Vpoklici za bmw

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
963
113
Blazno je zanimivo, kakšen upad tehnične ekspertize se je zgodil BMWju... V 80ih so nehali šparati na razvoju (do takrat so bili prilično manjša firma in pogosto pri razvoju novega modela tudi kaj zreciklirali) in imeli za razvoj praktično neomejena sredstva (razvoj e32 je zamudil za leto in pol samo zato, da so vmes lahko šasijo razširili za 45 mm in razvili V12 motor, s ciljem prehiteti ves svet, čeprav je bil prototip ožje šasije že v proizvodnji in so z njim nato naredili tudi testiranja po javnih cestah - in so ga, Mercedes je bil ob prestavitvi nove e32 v takem šoku, da so prestavili naslednjo S klaso za več let)... Razvoj e39, kasneje, pa je bil še dražji...

Danes pa jih gorijo avti že celo desetletje... Je to res samo posledica špraranja? Hitenja pri razvoju vseh 37ih modelov, včasih jih je bilo pa 10x manj? Obsedenega zmanjševanja mase z vsako generacijo zaradi CO2 gramov? Zlaganje komponent v motornem prostoru s CAD-om in 3D očali? :-D Zamenjave generacij tehničnega kadra, ki zna bolje tipkati kot šravfati (švasati?)? Še česa?
Ne verjamem, da bi kdaj Mercedes prestavil lansiranje S klasse zaradi BMW. V proizvodnji dobi (cca 7 let) jih prodajo 2x toliko, kot BMW7 in Audi A8 skupaj. In imajo najvecjo lolajlnost strank.
 

B81

22. jul 2007
36.966
10.522
113
V EU se proda toliko S klas? saj pa te ni toliko starih dedov tu..
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Ne verjamem, da bi kdaj Mercedes prestavil lansiranje S klasse zaradi BMW. V proizvodnji dobi (cca 7 let) jih prodajo 2x toliko, kot BMW7 in Audi A8 skupaj. In imajo najvecjo lolajlnost strank.
Brez zamere, o e32, ki je ven prišla leta 1986, ko te morda še ni bilo niti na svetu, vem več, kot o vseh drugih avtih skupaj.

Na tiste stare kante sem pač čustveno navezan, po vicu o starem atu, Titu in kralju Aleksandru in razlogu, zakaj je bilo pod kraljem bolje, čeprav imamo danes super Titoizem: "tad sam bio mlad" :-D.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.071
5.653
113
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.444
1.441
113
Evo, docakal prvi vpoklic na Bmw. Zamenjati hočejo par imbus šraufov, s katerimi so v dno prtljaznika privite šine za predelno mrežo. Sploh nisem vedel da jih imam, ker imam korito čez. Seveda se vpoklica NE bom udeležil.
No pa sem ga fasal. Ob servisu naredili se to. Mislim da so glave sraufov zdaj drugacne, pogledam ob priliki. Ne vem sicer zakaj je Švabo rabil vec kot pol leta da je izdelal sraufe, ki se ne lomijo.....