Blazno je zanimivo, kakšen upad tehnične ekspertize se je zgodil BMWju... V 80ih so nehali šparati na razvoju (do takrat so bili prilično manjša firma in pogosto pri razvoju novega modela tudi kaj zreciklirali) in imeli za razvoj praktično neomejena sredstva (razvoj e32 je zamudil za leto in pol samo zato, da so vmes lahko šasijo razširili za 45 mm in razvili V12 motor, s ciljem prehiteti ves svet, čeprav je bil prototip ožje šasije že v proizvodnji in so z njim nato naredili tudi testiranja po javnih cestah - in so ga, Mercedes je bil ob prestavitvi nove e32 v takem šoku, da so prestavili naslednjo S klaso za več let)... Razvoj e39, kasneje, pa je bil še dražji...
Danes pa jih gorijo avti že celo desetletje... Je to res samo posledica špraranja? Hitenja pri razvoju vseh 37ih modelov, včasih jih je bilo pa 10x manj? Obsedenega zmanjševanja mase z vsako generacijo zaradi CO2 gramov? Zlaganje komponent v motornem prostoru s CAD-om in 3D očali? :-D Zamenjave generacij tehničnega kadra, ki zna bolje tipkati kot šravfati (švasati?)? Še česa?