Vpoklici za bmw

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Emisije so bile pa ob prehodu iz NEDC v ne vem več katero shemo merjenja tako hud problem, da so K10C motor kar ukinili... Pa tudi drugi, sicer N/A motorji so po "prenovi" začeli več piti, kar so opazili tudi v Motoreviji...

No, sicer pa ta motor ni ravno za v koš, ima GDI in turbino, ko ga pritisneš, leti, pije pa spodobno malo... :-D
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
Emisije so bile pa ob prehodu iz NEDC v ne vem več katero shemo merjenja tako hud problem, da so K10C motor kar ukinili... Pa tudi drugi, sicer N/A motorji so po "prenovi" začeli več piti, kar so opazili tudi v Motoreviji...

No, sicer pa ta motor ni ravno za v koš, ima GDI in turbino, ko ga pritisneš, leti, pije pa spodobno malo... :-D
ok my bad, če je turbo, thumbs up
 
2. jul 2020
5.300
6.834
113
1.0 turboti so še zdaj naprodaj po tujih trgih. Ravno tako nehibridni 1.4. Samo mi smo bolj papeški od papeža.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Takrat se je teoretiziralo v čem je problem: trdih delcih, NOxih, gramih CO2?

Ker, zanimivo je, da Suzuki ni šel v vsaj provizoričen GPF filter na turbo GDI motorjih...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Seveda ne, pri nas. Eno so predpisi, drugo je pa izvajanje teh v praksi.

Na naših tehničnih so pregledniki v samo 20ih letih postali tako zanikrni, da se jim že ene 10 let ne da niti odsesovalnikov izpušnih plinov primakniti k auspuhu, ko grejo gas tiščat, ker tako prihraniš pol minute dela... Za svoje zdravje, ker to dihaš 8 ur, se ti pa sladko je6e...
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.045
999
113
Seveda ne, pri nas. Eno so predpisi, drugo je pa izvajanje teh v praksi.

Na naših tehničnih so pregledniki v samo 20ih letih postali tako zanikrni, da se jim že ene 10 let ne da niti odsesovalnikov izpušnih plinov primakniti k auspuhu, ko grejo gas tiščat, ker tako prihraniš pol minute dela... Za svoje zdravje, ker to dihaš 8 ur, se ti pa sladko je6e...
No pri "nas" so vedno bolj sitni....vidijo tudi pokvarjene stvari ki v resnici niso.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.502
113
Nov vpoklic, tokrat za prakticno vse modele Bmw 2012-2018. Ne vem za katere motorje gre, saj buletin ne navaja. Nevarnost pozara zaradi kapljanja iz sistema povratka oljnih hlapov na konektor vodne pumpe.....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.502
113
Očitno so šele po 14 letih odkrili dodaten razlog za grill. Prej je blo vecinoma zarad egr
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Nov vpoklic, tokrat za prakticno vse modele Bmw 2012-2018. Ne vem za katere motorje gre, saj buletin ne navaja. Nevarnost pozara zaradi kapljanja iz sistema povratka oljnih hlapov na konektor vodne pumpe.....
Blazno je zanimivo, kakšen upad tehnične ekspertize se je zgodil BMWju... V 80ih so nehali šparati na razvoju (do takrat so bili prilično manjša firma in pogosto pri razvoju novega modela tudi kaj zreciklirali) in imeli za razvoj praktično neomejena sredstva (razvoj e32 je zamudil za leto in pol samo zato, da so vmes lahko šasijo razširili za 45 mm in razvili V12 motor, s ciljem prehiteti ves svet, čeprav je bil prototip ožje šasije že v proizvodnji in so z njim nato naredili tudi testiranja po javnih cestah - in so ga, Mercedes je bil ob prestavitvi nove e32 v takem šoku, da so prestavili naslednjo S klaso za več let)... Razvoj e39, kasneje, pa je bil še dražji...

Danes pa jih gorijo avti že celo desetletje... Je to res samo posledica špraranja? Hitenja pri razvoju vseh 37ih modelov, včasih jih je bilo pa 10x manj? Obsedenega zmanjševanja mase z vsako generacijo zaradi CO2 gramov? Zlaganje komponent v motornem prostoru s CAD-om in 3D očali? :-D Zamenjave generacij tehničnega kadra, ki zna bolje tipkati kot šravfati (švasati?)? Še česa?
 

B81

22. jul 2007
37.349
10.695
113
Pomeni pelješ 150 kmh na AC, se ti začne kadit spredaj, imaš sploh čas, da ustaviš?