odprl Haynes workshop data, vitara 2019 K14C motor, 10 vpoklicev, tudi naključno zaviranjeVitara, ventil na "break boosterju" - so vse avte z K14C motorjem vpoklicali.
ok my bad, če je turbo, thumbs upEmisije so bile pa ob prehodu iz NEDC v ne vem več katero shemo merjenja tako hud problem, da so K10C motor kar ukinili... Pa tudi drugi, sicer N/A motorji so po "prenovi" začeli več piti, kar so opazili tudi v Motoreviji...
No, sicer pa ta motor ni ravno za v koš, ima GDI in turbino, ko ga pritisneš, leti, pije pa spodobno malo... :-D
.....padel na tehničnem zarad tega sigurno ne bi.lani vpoklic, menjava airbaga na audi q5 8r 2011, zamenjali s kavico vred v eni uri.
Hvala nasvidenje
No pri "nas" so vedno bolj sitni....vidijo tudi pokvarjene stvari ki v resnici niso.Seveda ne, pri nas. Eno so predpisi, drugo je pa izvajanje teh v praksi.
Na naših tehničnih so pregledniki v samo 20ih letih postali tako zanikrni, da se jim že ene 10 let ne da niti odsesovalnikov izpušnih plinov primakniti k auspuhu, ko grejo gas tiščat, ker tako prihraniš pol minute dela... Za svoje zdravje, ker to dihaš 8 ur, se ti pa sladko je6e...
hja, če bi bila povezava v bazo tehničnih, bi skoraj moral - enako kot za vpoklic za dieselgate.....padel na tehničnem zarad tega sigurno ne bi.
Blazno je zanimivo, kakšen upad tehnične ekspertize se je zgodil BMWju... V 80ih so nehali šparati na razvoju (do takrat so bili prilično manjša firma in pogosto pri razvoju novega modela tudi kaj zreciklirali) in imeli za razvoj praktično neomejena sredstva (razvoj e32 je zamudil za leto in pol samo zato, da so vmes lahko šasijo razširili za 45 mm in razvili V12 motor, s ciljem prehiteti ves svet, čeprav je bil prototip ožje šasije že v proizvodnji in so z njim nato naredili tudi testiranja po javnih cestah - in so ga, Mercedes je bil ob prestavitvi nove e32 v takem šoku, da so prestavili naslednjo S klaso za več let)... Razvoj e39, kasneje, pa je bil še dražji...Nov vpoklic, tokrat za prakticno vse modele Bmw 2012-2018. Ne vem za katere motorje gre, saj buletin ne navaja. Nevarnost pozara zaradi kapljanja iz sistema povratka oljnih hlapov na konektor vodne pumpe.....