odprl Haynes workshop data, vitara 2019 K14C motor, 10 vpoklicev, tudi naključno zaviranjeVitara, ventil na "break boosterju" - so vse avte z K14C motorjem vpoklicali.
ok my bad, če je turbo, thumbs upEmisije so bile pa ob prehodu iz NEDC v ne vem več katero shemo merjenja tako hud problem, da so K10C motor kar ukinili... Pa tudi drugi, sicer N/A motorji so po "prenovi" začeli več piti, kar so opazili tudi v Motoreviji...
No, sicer pa ta motor ni ravno za v koš, ima GDI in turbino, ko ga pritisneš, leti, pije pa spodobno malo... :-D
.....padel na tehničnem zarad tega sigurno ne bi.lani vpoklic, menjava airbaga na audi q5 8r 2011, zamenjali s kavico vred v eni uri.
Hvala nasvidenje
No pri "nas" so vedno bolj sitni....vidijo tudi pokvarjene stvari ki v resnici niso.Seveda ne, pri nas. Eno so predpisi, drugo je pa izvajanje teh v praksi.
Na naših tehničnih so pregledniki v samo 20ih letih postali tako zanikrni, da se jim že ene 10 let ne da niti odsesovalnikov izpušnih plinov primakniti k auspuhu, ko grejo gas tiščat, ker tako prihraniš pol minute dela... Za svoje zdravje, ker to dihaš 8 ur, se ti pa sladko je6e...
hja, če bi bila povezava v bazo tehničnih, bi skoraj moral - enako kot za vpoklic za dieselgate.....padel na tehničnem zarad tega sigurno ne bi.