Vpoklici za bmw

tony

Guru
23. jul 2007
9.634
1.475
113
Emisije so bile pa ob prehodu iz NEDC v ne vem več katero shemo merjenja tako hud problem, da so K10C motor kar ukinili... Pa tudi drugi, sicer N/A motorji so po "prenovi" začeli več piti, kar so opazili tudi v Motoreviji...

No, sicer pa ta motor ni ravno za v koš, ima GDI in turbino, ko ga pritisneš, leti, pije pa spodobno malo... :-D
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.517
420
83
Emisije so bile pa ob prehodu iz NEDC v ne vem več katero shemo merjenja tako hud problem, da so K10C motor kar ukinili... Pa tudi drugi, sicer N/A motorji so po "prenovi" začeli več piti, kar so opazili tudi v Motoreviji...

No, sicer pa ta motor ni ravno za v koš, ima GDI in turbino, ko ga pritisneš, leti, pije pa spodobno malo... :-D
ok my bad, če je turbo, thumbs up
 
2. jul 2020
4.924
6.456
113
1.0 turboti so še zdaj naprodaj po tujih trgih. Ravno tako nehibridni 1.4. Samo mi smo bolj papeški od papeža.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.634
1.475
113
Takrat se je teoretiziralo v čem je problem: trdih delcih, NOxih, gramih CO2?

Ker, zanimivo je, da Suzuki ni šel v vsaj provizoričen GPF filter na turbo GDI motorjih...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.634
1.475
113
Seveda ne, pri nas. Eno so predpisi, drugo je pa izvajanje teh v praksi.

Na naših tehničnih so pregledniki v samo 20ih letih postali tako zanikrni, da se jim že ene 10 let ne da niti odsesovalnikov izpušnih plinov primakniti k auspuhu, ko grejo gas tiščat, ker tako prihraniš pol minute dela... Za svoje zdravje, ker to dihaš 8 ur, se ti pa sladko je6e...