Vožnja hladnega turbo dizlaša v dolino?

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Turbina miruje samo, ko je motor ugasnjen.

Sicer tvoja vožnja turbini ne škodi, ker če se voziš brez dodajanja plina, dotoka goriva v motor ni - torej ni niti izpušnih plinov, ki dodatno ekspandirali v turbini...
Torej: turbina se vrti, vendar (skoraj) ni obremenjena


A moreš vsakič popametnjačit. Ja turbina dela, ampak njega zanima obraba turbine, ki je takrat minimalna, oz. najmanj obremenjena glede na dane pogoje.

To je relativno da turbina dela, če bi delala bi filala, zdaj pa ne fila, torej je prižgana. Ker po tvoji teoriji tut turbina ki je hin, še vedno "dela" in potemtakem ni pokvarjena?

Avto potem tut dela ko je prižgan, čeprav je avtomacki menjalnik zabilo že lani.

...

Kaj tebi ni jasno?
A si kaj drugega napisal, kot sem napisal jaz?

In če je samodejni menjalnik v okvari, to pomeni da avto ne dela - motor pa (lahko) še vedno.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.768
113
Zakaj pa se dizel kasneje ogreje? To, da se, mi je jasno, kaksna pa je fizikalna razlaga?
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
večja masa motorja in toplotno induciran vžig.tu je že par " zanimivih " odgovorov na vprašanje čeprav s enoben ni fprašo kakšen je blok pa puše a so nikasil ali krom,kake so tolerance itd
ne vemo o kakem motorju se pogovarjamo pa lahko pametujete eno leto pa ne boste prišli nikamor.za en motor je 1344rpm optimalno da vse pade v en lep ekvilibrij in se ne troši tak fejst.pri 1200 pa mogoče dela štalo.gledati na turnceler je laganje samemu sebi zaradi tega bo ojnica še vedno tolka v glavno gred ko je mrzel ali pa bat poplesaval pa če se pelaš po bregu gor ali dal ali stojiš na rdeči pri štandgasu
je blo že več takih uberdebat je kar zabavno za brat
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Zakaj pa se dizel kasneje ogreje? To, da se, mi je jasno, kaksna pa je fizikalna razlaga?

Zaradi boljšega toplotnega izkoristka krožnega procesa (termodinamičnega).
Po domače: več toplote prevori v mehansko energijo. Bencinarji imajo večje toplotne izgube zaradi krožnega procesa - posledično je tudi poraba višja.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
sedi 5
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
več dejavnikov...prvi da se (običjano) vozi pod nižjimi obrati, drugi da je motor zasnovan bolj na 'konkretno' zaradi višjih pritiskov (torej večja teža pomeni dajše segrevanje), tretji pa v samo termodinamiki procesa diesla, ki ima višji izkoristek od ottovega.

In ko združiš vse troje se pozna.

Itak pa, če imaš avto zunaj je treba zdaj zunaj praksat šipe, in če se ti prej da vtaknit ključ in obrnit itak že začne gret predno se odpelješ. Če premalo ga pa pritisneš na 3 jurje obratov pa držiš v tem območju...stvar rešena.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik reality pravi:
.

No, saj ogromno Renaultov servisiranih na vsakih 30 k km, je doživelo izvengarancijsko menjavo motorja, njihovi lastniki prazen TRR, modeli motorjev pa še črno listo pri odkupu starega vozila, kjer jih noben odkupovalec ne dira ni štapom. .

kje se pa da videt te podatke? aja pozabo to je spet baba cula baba rekla
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
Citat:
Probaj z vročo ponvico in oljem. Tam kjer je temperatura najvišja olje "pobegne".

A si poskusil to z motornim oljem??? Nisi, a? Torej najprej to preizkusi (lahko posnameš... pa vzami kako ponev, ki ni namazana s teflonom ali emajlom, v bistvu mora bit jeklena), pa kaj si preberi o tehnologiji maziv, potem pa naprej z debato
smile-1.gif

Sem imel tribologijo na svojem šolskem kurikulumu svoje čase, nič bat.

Odvisno tudi od indeksa viskoznosti oziroma aditivov ki to uravnavajo
nahrung002.gif
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik reality pravi:
.

No, saj ogromno Renaultov servisiranih na vsakih 30 k km, je doživelo izvengarancijsko menjavo motorja, njihovi lastniki prazen TRR, modeli motorjev pa še črno listo pri odkupu starega vozila, kjer jih noben odkupovalec ne dira ni štapom. .

kje se pa da videt te podatke? aja pozabo to je spet baba cula baba rekla

Na Renojevih motorjih niso problem turbine niti motorji sami. Problem so dize, ki rade crkujejol. Te pa nimajo dost veze z kakovostjo olja
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.599
483
83
Citat:
Uporabnik yamahafazer pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik reality pravi:
.

No, saj ogromno Renaultov servisiranih na vsakih 30 k km, je doživelo izvengarancijsko menjavo motorja, njihovi lastniki prazen TRR, modeli motorjev pa še črno listo pri odkupu starega vozila, kjer jih noben odkupovalec ne dira ni štapom. .

kje se pa da videt te podatke? aja pozabo to je spet baba cula baba rekla

Na Renojevih motorjih niso problem turbine niti motorji sami. Problem so dize, ki rade crkujejol. Te pa nimajo dost veze z kakovostjo olja
daj kaj več napiši o teh dizah, me zanima
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Pri 1.5dci je pogosta napaka, da se "razleti" visokotlačna črpalka in pridejo opilki do šob, ki se potem zamašijo.
Strošek čiščenja sistema in menjave visokotlačne črpalke ter 4 šob pa zna biti precej visok.
Obstajata pa dve vrsti črpalk, Delphi in še ena. Pri eni se to dogaja kolikor toliko pogosto, druga pa naj nebi imela teh težav.

Za crknovanje turbin na 1.9dci pa nekateri krivijo zasnovo motorja, pravtako tudi pri 2.2dci.
 
Nazadnje urejeno:

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Pri 1.5dci je pogosta napaka, da se "razleti" visokotlačna črpalka in pridejo opilki do šob, ki se potem zamašijo.
Strošek čiščenja sistema in menjave visokotlačne črpalke ter 4 šob pa zna biti precej visok.
Obstajata pa dve vrsti črpalk, Delphi in še ena. Pri eni se to dogaja kolikor toliko pogosto, druga pa naj nebi imela teh težav.

Za crknovanje turbin na 1.9dci pa nekateri krivijo zasnovo motorja, pravtako tudi pri 2.2dci.

lucasove crpalke so tiste, ki crkujejo ...
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Problem je "suha" nafta. Ležaji v pumpi potrebujejo dodatno mazanje, ki pa ga ne dobijo, ker je nafta presuha.

Če pomislite. Pred 20 leti si dobil kapljico nafte na obleko in nisi spravil ven. Sedaj se poliješ in ko se posuši se skoraj ne vidi madež ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.818
113
Pred 20 leti smo se z Golfom 2 dizlarjem okrog trogali, zdej se pa v Renojih.
Če Reno ni sposoben slediti razvoju potem ne morem pomagat.... Čudno, da ostale gare zmorejo delat na to suho nafto, brez da bi se razletele...
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Stare gare lahko prenesejo, ker so narejene tako robustno.
Novi pa sledijo zahtevnim standardom majhne porabe in malo co2 izpusta ter najvažnejše za firmo - čim nižji stroški izdelave.

In to s suho nafto imajo problem vse znamke tudi zloglasni bmw in to v Nemčiji...