Vožnja hladnega turbo dizlaša v dolino?

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Citat:
stop/start funkcija v takšnih primerih ko niso izpolnjeni vsi parametri za varen izklop le -tega ne naredi, torej avta ne ugasne. Čisto preprosto

Mam multijeeta 1.6, pa ko pridem iz avtoceste na križišče, al pa iz obvoznice, avto ugasne. Tko da nisem prepričan, če ti maš ta sistem, al pa je Fiat res Fiat...

Kolega ma alfo in pravi da mu dela isto kot men. Takoj ko sem nabavil avto z start stop sistemom se mi je to zdelo precej čudno, na servisu so rekl, da je to ok... Tko da, se nisem več s'tem obremenjeval.

Ne vem pa kako je pri drugih znamkah, baje je pa Fiat prvi začel stem, tko da očitno le ne prihaja do okvar...
 
Nazadnje urejeno:

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Jest sem tudi ravno to zdele googlal, pa je tudi pri raznih BMW-jih in podobno isto. Torej, razen ce nimas nastavitev na "sport", kjer je ponavadi start/stop deaktiviran, bo kljub razgreti masini avto ugasnil na kriziscu. Pri Porscheju sem prebral, da sistem npr ne dela, ce motor se ni dovolj ogret, ali ce je zunaj manj kot -x stopinj, nikjer pa ni pisalo, da ne bi delal tudi v primeru, ce je temp olja vec kot y stopinj? Nekaj sem potem nasel, da pri novejsih turbinah, ki imajo vodno hlajenje, to vroce ugasanje ni vec tak problem, mogoce je to odgovor?
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
no očitno je potem pri vseh enako...... Čudno bi pa blo, če bi to res škodovalo turbinam ali pa motorjem, da se vse več proizvajalcev odloča za to funkcijo, ki je kao ekološko bolj prijazna do okolja...

Zgleda da je to buča...... Mrzel motor pa res ne ugaša in napiše start stop unavailable
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Citat:
stop/start funkcija v takšnih primerih ko niso izpolnjeni vsi parametri za varen izklop le -tega ne naredi, torej avta ne ugasne. Čisto preprosto

Mam multijeeta 1.6, pa ko pridem iz avtoceste na križišče, al pa iz obvoznice, avto ugasne. Tko da nisem prepričan, če ti maš ta sistem, al pa je Fiat res Fiat...

Kolega ma alfo in pravi da mu dela isto kot men. Takoj ko sem nabavil avto z start stop sistemom se mi je to zdelo precej čudno, na servisu so rekl, da je to ok... Tko da, se nisem več s'tem obremenjeval.

Ne vem pa kako je pri drugih znamkah, baje je pa Fiat prvi začel stem, tko da očitno le ne prihaja do okvar...

očitno ima BMW bolj izpopolnjen sistem.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
se popolnoma strinjam, samo vseno mi ni jasno, da se pri večih znamkah deluje sistem podobno... Je pa dejstvo vroč avto oz po domače, če ga tišiš po avtocesti, ko prideš teoretično do prve kolone in avto miruje ugasne......

Glede nato, da trdite, da je to zelo zelo škoduje turbini, motorju.... Men klele ni več jasno nič.... - garancije pa vsi podalšujejo?
 

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Vaginko, lahko poves iz prve roke, kako je potem pri bmw-ju? Ce vozis v normalnih nastavitvah, pa ga gonis, bo na semaforju ugasnil ali ne?
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Citat:
očitno ima BMW bolj izpopolnjen sistem.

En na forumu omenja, da se na BMW forumih pravijo isto..... Drgač če je to res tko napačno, se mi zdi skregano z logiko, da bi šli proizvajalci to delat.

Pri bavarcih je baje isto, samo v sport načinu imaš to funkcijo onemogočeno, kar je logično, saj tudi ne morš speljat v momentu, če maš to funkcijo vklopljeno...

stvar, ki ga omenjate, da to škoduje motorju je le en mit, prejšnih motorjev z navadnimi še bolj mehansko vodenimi turbinami...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vsi garancij ravno ne podaljšujejo, oz. je treba gledati drobni tisk.
smile-1.gif

Saj so bili zunaj nekoč raznorazni motorji super duper proizvajalcev, ki so že 10 let nazaj obljubljali motorje s servisi vsakih 30 jurjev km. In glej ga zlomka, cel kup teh motorjev je pristalo na odpadu nekje po 100 jurjih km. Ker je pač praksa pokazala, da jih je treba servisirat na vsakih 15 jurjev km.
smile-1.gif


Tukaj bo podobno. Računica je pa itak, večina folka naredi letno 15 jurjev km, garancija je dve leti, morda super duper 4 (z dva megabajta drobnega tiska), torej večina folka ne bo imela več kot 60 jurjev kilometrov za seboj, toliko bodo pa reči že zdržale.

Skratka, koliko se bodo te reči obnesle, bo jasno čez 5 let. Čas bo pokazal resnico in slabosti. Jaz samo povem, da vsi proizvajalci avtomobilov ne delijo menja, da se vroč turbo motor, kar tako ugaša, pa tudi olja ne menjuje vsake pol milijarde km.
smile-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Čak čak, veliko dizlov ma servisni interval na 30 jurjev oz v enem letu...... to pa ni od včeraj. Stop start ma vem da bavarc, Fiat je mislim, da je že povsod, renoult, nissan...

Zgleda da se vozijo tempirane bombe... Da bo zadeva še slabša, funkcije se da izklopit, vendar ko daš ključ ven jo moraš zopet izklopit, če nočeš da je start stop disejblan...

Mene osebno bolj kot motor skrbi zaganjač motorja, če tolkokrat vergla avto in vsa ta elektronka okol njega.
 

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Moje mnenje je, da to sicer skoduje motorju, kar vedo tudi proizvajalci, samo ne v taki meri, da bi znatno skrajsalo zivljensko dobo. Torej, da bos s tem sistemom namesto 200kkm naredil samo 190kkm, predno bos moral menjati turbino.. Se pa strinjam z ogotom, samo cas bo pokazal, kako je s tem.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Jest pa mislim, da je to pač normalno in da stvar ima dejansko neko kontrolo kdaj je sistem funkcionalen in kdaj ne... Mit se vleče pomoje iz obdobja unih turbin, katere so bile krmiljene mehansko, dons pr vsej tej elektroniki, pa mislim, da teh problemov naj nebi blo. Saj dons tud servisa brez računalnika ne morš narest...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik Ausc pravi:
Vaginko, lahko poves iz prve roke, kako je potem pri bmw-ju? Ce vozis v normalnih nastavitvah, pa ga gonis, bo na semaforju ugasnil ali ne?

lahko iz prve roke. Sredi poletja, ko sem ga dobil iz kopra proti počivališču Ravne. Tam sem zapeljal na bencinsko in bi moral ugasnit pa ni. Takrat sem začel biti pozoren na to tako da sem potem ugotovil kdaj vgasne in kdaj ne + kakšen pogovor s kom tudi pomaga.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
evo tu pri tej zadevi pa tudi jaz ne vem kako bo. Delam servise na 35.000 kot odšteva računalnik, serviser pravi tudi da se je potrebno ravnati po njem jaz pa jih toliko naredim v 9 mesecih. No bomo videli kako se bo to obneslo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Čak čak, veliko dizlov ma servisni interval na 30 jurjev oz v enem letu...... to pa ni od včeraj. Stop start ma vem da bavarc, Fiat je mislim, da je že povsod, renoult, nissan...

Zgleda da se vozijo tempirane bombe... Da bo zadeva še slabša, funkcije se da izklopit, vendar ko daš ključ ven jo moraš zopet izklopit, če nočeš da je start stop disejblan...

Mene osebno bolj kot motor skrbi zaganjač motorja, če tolkokrat vergla avto in vsa ta elektronka okol njega.

No, saj ogromno Renaultov servisiranih na vsakih 30 k km, je doživelo izvengarancijsko menjavo motorja, njihovi lastniki prazen TRR, modeli motorjev pa še črno listo pri odkupu starega vozila, kjer jih noben odkupovalec ne dira ni štapom. VW recimo pri podaljšani garanciji 4 leta zahteva obvezni servis na vsakih 15.000 km. Pa smo pri resnici.
smile-1.gif


Pri stop&start naj bi šlo za posebne zaganjalnike. In ja, reči niso poceni, čas pa še ni pokazal, kako se dolgoročno obnesejo. Zna biti, da bo reč OK, zna biti, pa da bo strošek servisiranja nekajkrat višji od stroška prihranjenega goriva. Čas bo pokazal svoje.
Edini potrjen start&stop je pač pri hibridih. Ampak tam niso v igri starterji, temveč pravi elektromotorji moči tudi do 50 kW, delujoči pri visoki napetosti, pa še ustavljajo in vrtijo navadne atmosferske bencinarje.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
men včasih če sem na klancu avto noče ugasnt... sej pravim, da ima kup dejavnikov ki kontrolirajo, sam da goniš po avtocesti in prideš recmio v kolono, avto ugasne, včasih pa se peljem penzjonistično in pri delovni temperaturi avto noče ugasnit....
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.818
113
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Čudno bi pa blo, če bi to res škodovalo turbinam ali pa motorjem, da se vse več proizvajalcev odloča za to funkcijo, ki je kao ekološko bolj prijazna do okolja...
Kaj je čudno? Proizvajalce predpisi silijo k zmanjševanju porabe in s start/stop sistemom brez težav znižaš normno porabo (edino to je pomembno
evil.gif
) za 5-10%. Sicer nekaj stane (tudi kupca), vendar na drugi strani kupec plača manj davka (običajno) in proizvajalci se hvalijo, kako so oh in sploh ekološki. Kar se vzdržljivosti tiče se 100% strinjam s temle spodaj:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Šele dolgoletna praksa bo pokazala resnico, oz. morebitne slabosti.

Pri BMW-ju ne rabiš imeti v sport načinu, saj imaš gumb za izključitev start/stop funkcije (vsaj pri predzadnji trojki je tako).

Glede ugašanje vročega turbo avta pa je po moje to kar lepa smrt za turbino. Slej kot prej. Čudno, da proizvajalci niso vnesli še te omejitve, da pač če je olje nad toliko in toliko stopinj, se avto ne izključi. Da ne bomo na pamet, pa je spodaj copy/paste omejitev katere veljajo za start/stop funkcijo pri VAG-u. Razen, če je ta omejitev glede temperature olja pod ostalimi dejavniki oz. če se navezuje na temperaturo baterije.

Conditions for the automatic engine shut down (stop phase)
The general conditions for the proper functioning of the “STARTSTOP”
system are listed in the following overview.
The gearshift lever is in Neutral.
The clutch pedal is not pressed!
The driver has fastened the seat belt.
The driver's door is closed.
The bonnet is closed.
The vehicle is at a standstill.
The factory-fitted towing device is not electrically connected to a trailer.
The engine has reached its operating temperature.
The charge state of the vehicle battery is sufficient.
The stationary vehicle is not on a steep slope or a steep downhill section.
The engine speed is less than 1200 1/min.
The temperature of the vehicle battery is not too low or too high.
The pressure in the brake system is sufficient.
The difference between the outdoor- and the set temperature in the interior is not
too great.
The vehicle speed since the last time the engine was switched off was greater than 3
km/h.
The particulate filter* is not being cleaned, see Owner's manual.
The front wheels are not turned
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.818
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
No, saj ogromno Renaultov servisiranih na vsakih 30 k km, je doživelo izvengarancijsko menjavo motorja, njihovi lastniki prazen TRR, modeli motorjev pa še črno listo pri odkupu starega vozila, kjer jih noben odkupovalec ne dira ni štapom. VW recimo pri podaljšani garanciji 4 leta zahteva obvezni servis na vsakih 15.000 km. Pa smo pri resnici.
smile-1.gif
No ja, pri Renaultih gre pač za slab dizajn motorja in posledično to pripelje do težav. Sicer se strinjam s tabo, da je brez veze furat na daljši interval (in sam tudi menjavam na krajšega), vendar recimo v Nemčiji brez težav šibajo variabilca in ni nekih težav z avtomobili. Seveda, če zadeva ni polizdelek. Tisto za obvezni servis na 15.000 km pri VAG-u je pa po moje zato, da še malo zaslužijo
wink-1.gif
.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
zaradi funkcije start stop ne plačaš nič manj davka....... to je nebuloza, ampak iz meritev porabe izpuha pri prižganem avtomobilu...

Tudi pri Fiatu imaš gumb za izključitev start stop...



pa za fiat je enko napisano za start stop..... prbližno

uporabnik je za bavarca napisal, da v sport načinu avtomatsko disejbla start stop... gumb imajo vsi, vendar je v vsakem potegu ključa iz ključavnico funkcija spet enable.....

Start stop funkcija je v uporabi že več kot 5 let :
Citat:
Some of the earliest production vehicles to use this technology were the Volkswagen Polo "Formel E" and Fiat Regata "ES"[5] models of the 1980s. The Volkswagen Group also adopted it in the Golf Ecomatic in 1994 and in the Volkswagen Lupo "3L" and the Audi A2 "3L" in 1999. Though these early implementations were considered rather disconcerting by many drivers, and high pricing failed to yield these cars much commercial success, both the Volkswagen Lupo and the Audi A2 (in their "3 litre" leverage) still hold the world record for most fuel efficient production car to date.

Citroën introduced a more refined system in its C2 and C3 models by 2006, named "Stop and Start". The Citroën implementation combines a SensoDrive automated gearbox and an electronically controlled reversible alternator[6] or integrated starter-generator (ISG). An ISG, also known as "integrated starter-alternator", combines the role of the starter and alternator into one unit; manufacturers include Valeo[7] and Denso.[8]

BMW is including the technology across many of its cars and the MINI line for 2008 as part of its Efficient Dynamics brand. BMW has been interested in ways to reduce parasitic losses on engines, so the company took the technology a step further. Instead of using an integrated starter generator, BMW has used an enhanced-starter which is nothing more than a conventional starter, developed by Robert Bosch GmbH, that can withstand the increased number of engine-starts in a stop-start vehicle. BMW has developed the system such that the alternator is not activated most of the time. This means that electrical components in the vehicle are normally running on battery power. When the battery needs to be charged or when decelerating or braking, the alternator is activated to recharge the battery (regenerative braking). Since this battery experiences very different load characteristics than a normal car battery, BMW used an absorptive glass mat type instead. Due to the use of regenerative braking, some have started calling this type of system a micro hybrid, a step below a mild hybrid system where the ISG can be used to assist the engine or even drive the vehicle.
.

tko da tehnologija, je vsekakor preizkušena.... Še enkrat v zvezi merjenjem izpusta start stop funkcija nima veze, kot jo nam ti hočeš predstaviti...

Torej jo vrivajo proizvajalci kupcem brezveze......., z namenom večjih težav, ker avto ni zaradi te funkcije nič manj davčno ugoden, kvečjemu dražji, ker maš to v nekaterih vozilih kot opcijo....

Skregano z pametjo in tvojim tolmačenjem...... Nekateri prikazujete to kot neko novo pogruntavščino, kar tudi ni.