Vozniški izpit

vozniški izpit sem naredili v


  • Skupaj glasov
    152

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
No, glede prometa v 80'ih in danes mi je prišlo eno na misel: kdor je Sloveniko preživel, so mu današnje ceste vseeno milina. Nekaj let sem dnevno vozil po njej in iskanje možnega prostora za golo preživetje na odstavnem pasu je bilo vsaj mesečno na sporedu. Takega kaosa danes na naših cestah več ni.
Se strinjam.
 

Dygscxpixm

Fizikalc
2. jun 2009
396
70
28
Sončna Štajerska
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
No, glede prometa v 80'ih in danes mi je prišlo eno na misel: kdor je Sloveniko preživel, so mu današnje ceste vseeno milina. Nekaj let sem dnevno vozil po njej in iskanje možnega prostora za golo preživetje na odstavnem pasu je bilo vsaj mesečno na sporedu. Takega kaosa danes na naših cestah več ni.

S tem se popolnoma strinjam.
Med vožnjo po slovenskih cestah imam še danes občutek, da je to dežela debilov, ampak v primerjavi s položajem pred 20+ leti je pa vseeno prišlo do določenega napredka.

Sam sem že v tistih časih preziral agresivni balkansko-primitivni stil vožnje, ki je takrat veljal za splošno sprejetega in normalnega.
Že takrat mi je bil ljubši skandinavski način, kjer se ne streže po življenju drugim udeležencem v prometu, ampak se vozi civilizirano in omikano ter se pazi na varnost sebe in drugih.

Ko sem takole po predpisih peljal 60 v naseljih, se mi je večkrat zgodilo, da se mi je na odbijač zalepil kakšen low-life scum z zariplim ksihtom, skozi sprednjo šipo kazal svoj edini zob in besno blendal, naj se že enkrat speljem s ceste, da bo on lahko v naselju šibal 90+, kakor pač pritiče pravemu slovenskemu id1otu.

Na Sloveniki je bilo prehitevanje v škarje nekaj čisto vsakdanjega in normalnega.
Peljal si po svojem voznem pasu in naenkrat pred sabo zagledal bebca, kako ti gre v škarje, drvi proti tebi ter ti blenda in pričakuje, da boš odmotal na odstavni pas, da bo on lahko zaključil svoje prehitevanje v škarje.
Če nisi hotel umreti v cvetu mladosti v zmečkani pločevini, si seveda tako tudi storil.

Če si hotel peljati vsaj približno po omejitvi, si spet imel na odbijaču bebce, ki so te hoteli izriniti na odstavni pas ali pa kar s ceste, da so lahko šibali svojih 150+.

Težava z umikanjem na odstavni pas je bila, da je v smeri od Celja proti Mariboru odstavnega pasu večkrat zmanjkalo (na mostovih čez potoke).
Spomnim se vsaj ene smrtne nesreče zaradi tega.
Voznik kombija, ki se je uklonil agresivnim bebcem za sabo in zapeljal na odstavni pas, se ni mogel pravočasno vrniti na vozni pas.
Zaletel se je v ograjo čez most in umrl.

Leta 1992 sem se začel voziti v službo v Maribor.
Poleti istega leta je prišlo na Sloveniki do katastrofalne nesreče - deset mrtvih.
Po tistem sem se Slovenike v glavnem izogibal, dokler niso naredili prave avtoceste.
Nekako sem presodil, da imam premalo skupnega s primitivci, ki so harali po Sloveniki, in sem se jim raje izognil.

Pa da ne bom samo off-topic:
B kategorijo sem opravil leta 1990 v prvem poskusu.
Predlani sem dodatno opravil kodo 96, tudi v prvem poskusu.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Alter je mel premal ur na voznjah, sej vidmo kasne stale se dogajajo.... To ni dobr fantje, da ste mel sam 10 ur, nesposobne so vas spustil na ceste, zdej si pa kamere kupujete pa limate filmcke in se hudujete. Lol.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.127
656
113
a če maš pa 60ur v avtošoli ali pa recimo 35+, s tem, da še parkrat padeš izpit si oa potem dober šofer?

a ni neko pravilo, da ko odvoziš (VARNO) cca. 100.000km si nekako zaslužiš, da si rečeš, da si voznik? pred tem si pa začetnik voznik.
 

ermej

Fizikalc
3. sep 2007
725
29
28
1995 G,H vse v prvo se prav ne spomnim a je bil sam poligon al tud kaj na cesti
1999 B,C,E,F Vožnja 20 ur C+12 ur E vožnja v prvo sem pa pado teorijo C. Avta ni blo treba vozit
2000 A mislim da 6 ur in izpitna kar me je stalo 27.000 SIT še mam nekje račune, zdaj je pa to kar drag špas ratal
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Citat:
Uporabnik Dygscxpixm

Sam sem že v tistih časih preziral agresivni balkansko-primitivni stil vožnje, ki je takrat veljal za splošno sprejetega in normalnega.
Že takrat mi je bil ljubši skandinavski način, kjer se ne streže po življenju drugim udeležencem v prometu, ampak se vozi civilizirano in omikano ter se pazi na varnost sebe in drugih.



To je en tak skoraj ze urbani mit o skandinavcih. Do zdej sem ene 3x sel iz Göteborga do Stockholma (ni neki ful ampak za obcutek glede kulture na cesti je dovolj) in je blo mogoce malo boljse kot v Sloveniji. Zmigavcev lih tolk ne uporabljajo, ko sm vozu po omejitvah (+10 po stevcu) so eni mimo mene meli prave fly-by, varnostna razdalja tud bolj slabo itd. Zakaj majo manj smrtnih zrtev je zarad cest, ki so boljse vzdrzevane in bolj ravne in zato manj nevarne.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Citat:
Uporabnik RagnarZ pravi:
Citat:
Uporabnik Dygscxpixm

Sam sem že v tistih časih preziral agresivni balkansko-primitivni stil vožnje, ki je takrat veljal za splošno sprejetega in normalnega.
Že takrat mi je bil ljubši skandinavski način, kjer se ne streže po življenju drugim udeležencem v prometu, ampak se vozi civilizirano in omikano ter se pazi na varnost sebe in drugih.



To je en tak skoraj ze urbani mit o skandinavcih. Do zdej sem ene 3x sel iz Göteborga do Stockholma (ni neki ful ampak za obcutek glede kulture na cesti je dovolj) in je blo mogoce malo boljse kot v Sloveniji. Zmigavcev lih tolk ne uporabljajo, ko sm vozu po omejitvah (+10 po stevcu) so eni mimo mene meli prave fly-by, varnostna razdalja tud bolj slabo itd. Zakaj majo manj smrtnih zrtev je zarad cest, ki so boljse vzdrzevane in bolj ravne in zato manj nevarne.



+1
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.587
2.630
113
še v SLO - ampak komaj
ne-ne-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Lahko ja! Pri nas naredijo na 20 km dolgi trasi zvijugane ceste na edinem ravnem odseku, ki je primeren za prehitevati, torej polno črto!
shocked-1.gif

Nihče ne ve, zakaj (glej cesto Zid.Most - Celje). V bistvu lahko gledaš ta primer vsepovsod po Slo!

Ceste polne tranzita s šleperji, ceste pa organizirane da bi bilo bolje peš iti, kot pa z avtom. Imaš lahko na začetku vožnje skandinavsko mrzle živce, pa boš po eni uri vožnje (cincanja) popizdil, tako je to pri nas urejeno!
crazy1.gif
Potem se pa naredi napaka in težava - kriv je pa "neprilagojeni šofer", nikoli pa upravljalec ceste.

Ko se že grete primerjati stanje med Slo in zahodno evropo.
 

Dygscxpixm

Fizikalc
2. jun 2009
396
70
28
Sončna Štajerska
Citat:
Uporabnik RagnarZ pravi:
To je en tak skoraj ze urbani mit o skandinavcih. Do zdej sem ene 3x sel iz Göteborga do Stockholma (ni neki ful ampak za obcutek glede kulture na cesti je dovolj) in je blo mogoce malo boljse kot v Sloveniji. Zmigavcev lih tolk ne uporabljajo, ko sm vozu po omejitvah (+10 po stevcu) so eni mimo mene meli prave fly-by, varnostna razdalja tud bolj slabo itd. Zakaj majo manj smrtnih zrtev je zarad cest, ki so boljse vzdrzevane in bolj ravne in zato manj nevarne.

Moj prispevek se je nanašal na vožnjo v 1990-ih letih.
Takrat se je pri nas vozilo kot v pristni balkanski vukojebini.
V tistih časih nam je bila Švedska v tem pogledu zagotovo lahko vzor izjemno civiliziranega obnašanja v prometu.

Od takrat so pri nas šle stvari nekoliko na bolje.
Švedsko obiskujem od leta 1992 in priznam, da sem bil na nekaj zadnjih obiskih tudi sam včasih nekoliko razočaran nad nekaterimi vozniki.

Veliko švedskih voznikov nam je najbrž lahko še vedno vzor, ni pa moč prezreti določenih bebcev za volanom, še posebej v okolici večjih mest.
Ob tveganju, da bom označen za rasista, naj pristavim, da je po mojih opažanjih tu pogosto šlo za lepo zagorele voznike, ki svojih neciviliziranih vozniških manir niso znali pustiti v svoji originalni domovini.

Prebral sem celo učeno študijo o tem, kako (ne)varno vozijo imigranti iz manj civiliziranih okolij na Norveškem, verjetno bi lahko ugotovitve veljale tudi za Švedsko.

Za tiste, ki se jim da brati, tukaj je:

https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:759157/FULLTEXT01.pdf