Citat:
Uporabnik kaligula pravi:
Mogoče nism ravno dojel, kaj si hotel povedati z zapisom "ker so motorji zahtevni za vzdrževanje in tudi porabijo preveč". Sam imam S80 D5. Trenutna povprečna poraba na 5 tankov 5,8 po board computerju 5,7.Pozimi z zimskimi gumami ter konstantno vklopljenim predgretjem motorja in notranjosti je poraba 6,3. Avto je opremljen z avtomatskim menjalnikom. Vozim normalno, kar pomeni, da nisem semaforski dirkač ali podiralec rekordov na avtocesti. Je pa vožnja nenehno nad omejitvami, cca. 65 % mestne vožnje, ostalo relacija. Servisi samo redni. Težav z avtom po 160 kkm ni. O udobju ne bom izgubljal besed. 60-tka je bila, ko sem se odločal za nakup, rahlo premajhna (zadnja klop in prostor za sopotnike). Avto ima vso možno dodatno opremo, kar si jo lahko zbasal takrat v S80. Letnik 04. Naj dodam le še nenormalno dober audio sistem. Ravno opravljen veliki servis na pooblaščenem servisu. Vgrajeni originalni nadomestni deli = 1.233 €. Zamenjano vse, kar pač tak postopek zahteva + menjano olje menjalnika, čeprav ni bilo po tem potrebe (na mojo željo), dopolnjena klima, skratka vse. Drago?
Vrednost sicer dejansko pada, vendar za cca. 16-17 K €, kolikor bi tak avto s podobno opremo, ta letnik, prišel danes, verjetno nima konkurence. Je pa spet odvisno kaj želiš od avtomobila. Meni sta udobje in varnost na prvem mestu, če pa je še poraba taka kot je, je to zmaga na loteriji. Moj je sicer face liftan zato malo drugače zgleda po zunanjosti kot tiste 80-tke letnika 01,02. Spremenjene so zadnje luči (led diode, drugačne oblike), spremenjene sprednje luči ( zatemnjene bi-ksenon) in daje avto drugačen videz. Seveda tudi črna barva in 17" ocean race feltne naredijo svoje. Glede na težo vozila, števila konjev, prostornine, je poraba noro nizka.
Edina napaka, ki sem jo imel do sedaj (in je tudi še nisem odpravil) so crknjene žarnice za osvetlitev zadnje reg. tablice. Ker je prišla voda v ohišje, je vse korodirano in nisem imel ne časa ne volje to porihtati. Drugih težav ali napak z avtom enostavno zaenkrat ni. Prej sem si lastil passata in sem bil na servisu bistveno večkrat zaradi raznih živce parajočih napak in napakic. Nikakor v avto nisem zaljubljen, vendar je tole glede na price/performance absolutni zmagovalec.
Ko sem se lansko leto odločal za nakup sem izbiral med:
- S60
- audi A6
- bmw 5
- mercedez E
Z vsemi sem se vozil in vozila dodobra spoznal (kolikor jih pač lahko v weekend vožnji). 80-tka je padla iz neba in sploh ni bila v prvotnem izboru. Ni mi žal odločitve o nakupu. Bo pa avto verjetno res malo težje prodati, ker se vsak ustraši dimenzij in "napihnjenih" stroškov vzdrževanja, ki krožijo med "poznavalci" avtomobilov.
No ena napaka pa je vendarle bila in sicer mi je letos pozimi počila ekpanzijska posoda hladilne tekočine. Uradni servis - cena 33 € z delom vred. Res nenormalno visok strošek
Če bi se ponovno moral odločati med 80-tko in 60-tko, bi absolutno posegel za 80-tko, ker dobiš za približno enak denar ogromno več avtomobila, udobja, varnosti in predvsem bistveno bolj kvalitetno izdelavo ter boljše materiale.