Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Vrtiva se v krogu.
Citat:
Bolj imaš pregleden prehod, slabše je. Poleg tega pa je na taki ravnini težko določiti oddaljenost in hitrost vlaka, kar seveda zavaja voznike.
Če si ti v podobni situaciji, pelješ prek, ali rajši počakaš malo, a boljše ocenis situacijo, oz počakaš, da gre vlak mimo?
Tvoja vprašanja smo dokazujejo, da nimaš pojma o prometu - in k poznavanju prometne provblematike sudi tudi poznavanje vozniške psihologije.
Velika večina (vsaj 90%) tistih, za katere se izkaže, da niso vedeli, kako blizu je v resnici vlak (in kako hiter je in kako hitro bo v resnici na prehodu), ne gre čez po sistemu "hmm, nimam pojma, ali se bo to izšlo ali ne, ampak probajmo", ampak so enostavno 110%, da je prostora dovolj, pa ga ni, in to enostavno zato, ker popolnoma narobe ocenijo situacijo, ne da bi se tega sploh zavedali.
In mimogrede: raziskave so že zdavnaj pokazale, da je v prometu, da je ne glede na vozniško znanje (če je še tako vrhunsko in če je šofer še tako kulturen, umirjen, zaonspoštujoč), 1 od 500 vozniških odločitev napačna. To ne pomei da sledi nesreča, večine teh kiksov itak nihče ne zazna, ker jih je večina povsem nenevarnih. Ampak če je ta 1 od 500 slučajno na nezavarovanem želežniškem prehodu, se vse skupaj lahko tragično konča (ni pa nujno). Po domače to pomeni, da je seveda čisto mogoče, da razdaljo nenamerno in ne da bi se tega zavedal narobe oceni čisto OK, sicer zelo varen šofer, in zaradi tega umre - pa še kdo z njim.
Ali drugače: napake se bodo vedno dogajale, naloga države je, da tudi z infrastrukturo poskrbi, da so posledice čim manjše - ne pa kot pri nas, ko se celo državne ustanove hvalijo (SPV pa iz tega naredi celo reklamno kampanjo), da je vozniška napaka kaznovana s smrtjo ...