Viadukt Tržiška Bistrica

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.773
548
113
42
povsod malo
No no danes so odprli 10 km avtoceste Vrba-Peračica in je kar lepo vozna malo je čuden občutek ko se voziš od Hrušice pa do Vrbe ko ni odstavnih pasov in potem se kar na enkrat potemni (nov asvalt) in razširi
cool-1.gif
zaradi teh trapastih gradbišč pa pogledam na promet.si je pa tako kot novoletna jelka.
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
ej folk kaj je z vami.vsi znate samo grajati.ene pohvalne besede ne poznate.se spomnite morda prometa izpred 20tih let. aja ste vsi še premladi.mi slo gradimo ceste. veliko stvari je bilo neznananih ,na napakah se učimo.lahko je s prstom kazati na izvajalce.izvajalec vgradi tisto kar je dars oziroma država predvidela (projekt pregleda nadzor, če se strinja je dobro)ne more biti izvajalec kriv za napake projektive in nadzora.zakaj nihče ne pohvali primorja zaradi viadukta črni kal.

glede peskanja na mostu in vožnja po omejitvah pa menim da so vsi 99% vozniki omejeni na podstrešju.vozijo neodgovorno .
vožnja po omejitvi je zaradi varnosti na gradbišču in cesti.nikli ne veš kaj lahko prileti z gradbišča, se stroj obrne, karkoli kako boš ustavil avto pri veliki hitrosti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
A ni črni kal delal "uradno" SCT? Vsaj v videospotu so se hvalili z njim. Kdo je bil direktni izvajalec pa ne vem.
Pred 20 leti res še nisem vozniške (razen za bicikel) vem pa da se še danes vozimo po "hitlerjevih" cestah ki pa so marsikje boljše kot pa "janševe in kučanove"

Me prav zanima koliko ima izvajalec garancijskih popravil (je garancija samo "papirnata" ali kaj več)
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Katere pa so te "hitlerjeve" ceste, ki da so boljše od današnjih?
grims-1.gif


Drugače pa ja, izvajalci imajo precej garancijskih popravil, samo novinarji o njih ne pišejo, ker pač takrat ne odpada omet in hkrati ni volitev v bližini.
smirk-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
A ni Jeprca - Kranj "njegovo" delo(pa še kaka pa so jo uspeli že preplastit). Sicer res da je betonska in da so dilatacije, ampak lukenj, posedanj in podobnih zadev ni veliko kljub temu da so jo delali že pred 65 leti.
 

xmovc

Pripravnik
2. okt 2007
110
0
16
Olimpijsko mesto
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
niti ne vem ali sem bil hitrejši za 10 minut ali ne
sprasujem se.gif

Nisi, ker si prvič čakal na "novem" koncu AC pred Peračico, drugič pa pred CP Torovo, kjer je za smeri KR odprt en pas za prehod skozi cestninsko postajo v smeri LJ pa celo dva, vendar je vsaj kilometer pred tem zožanje na en pas.

Tudi delana viaduktu Tržiška bistrica se odvijajo - pred viaduktom so postavili škatlo za radar. Očitno gre za "nov" način samoprispevka za nakup diletacije.

In ker večina tako opeva posebne zasluge aktualnega ministra - rok za izgradnjo preostalega dela AC (Peračica-Podtabor) so prestavili na predvidoma "pred začetkom turistične sezone 2010". Seveda se v zadnjem obdobju tega odseka ni nihče niti dotaknil, čeprav je bilo že na začetku jasno, da bo prenova 2 viaduktov in tunela vzela največ časa.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Na Darsovi strani v poročilu o otvoritvi tega odseka piše tudi tole:
Citat:
V lokacijskem načrtu za izvedbo avtocestnega odseka med Peračico in Podtaborom sta predvideni dve gradbeni fazi. Prva gradbena faza (izvedba novega levega smernega pasu) je bila predana prometu konec novembra lani. Začetek del pri izvedbi druge gradbene faze (obnova nekdanje hitre ceste) pa je bil odvisen od stopnje dotrajanosti konstrukcij objektov in predora (zgrajenih v letu 1965). Investitor je ocenil, da stanje objektov in predora ne nudi ustrezne prometne varnosti oz. ne nudi standarda, ki je sicer običajen za ceste, ki jih upravlja DARS d.d., zato se je odločil, da se takoj pristopi k celoviti rekonstrukciji desne polovice avtoceste; ta je, kakor je znano, med predsedovanjem Slovenije EU služila kot nadomestna cestna povezava, če bi slučajno morali zapreti za promet novozgrajeno polovico avtoceste.

"kakor je znano"?
Kaj si vsega še ne bodo izmislili.
stupid-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik xmovc pravi:
Tudi delana viaduktu Tržiška bistrica se odvijajo - pred viaduktom so postavili škatlo za radar. Očitno gre za "nov" način samoprispevka za nakup diletacije.
.

Povsem predvidljivo. sem to že prerokoval na prejšnji strani.
 

xmovc

Pripravnik
2. okt 2007
110
0
16
Olimpijsko mesto
Gorenjska avtocesta (kako rslišim tudi dolenjska, primorska in štajerska) je povsem zmagovit prikaz kako uspešno graditi in popravljati avtoceste. Na razdalji manj od 60km trenutno naletiš 4x na "delo" na cesti (če se kaj dela je pa že drugo vprašanje).
1. Torovo, povprečna izguba časa od 15-30 min
2. Tržiška bistrica
3. Podtabor-Peračica
4. Galerija Moste-Lesce

Imam občutek, da so dobro vedeli zakaj so raje pospravili rampe na mitnicah.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Čez mejo pri sosedih je gradbišč dovolj, ta "pojav" ni samo pri nam.

Je pa res naš sistem varovanja gradbišč malo preveč restriktiven -> nepotrebne kolone. Še vedno mi ni jasno, kako Dars ne zna na 10 metrov širine spraviti 4 vozne pasove. Znajo namreč povsod drugje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
na 10 metrov precej na tesno spraviš 4 pasove, to ti mora biti jasno ker predvidevam da delašv tej branži.
Pri sosedih imajo gradbišča, samo se bojim da imajo na malo starejših odsekih kot je recimo tržiška bistrica, predor šentvid, viadukt trojane.....
wink-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
vmes med obema smernima tokovoma pa nevidna bariera, ki jo predstavlja rumena neprekinjena črta na tleh?
grin1.gif

no resno, pas za avtomobile je lahko širok samo 2m, med smerna pasova pa se postavi new jersey
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Kar je pa čisto dovolj, poleg tega vmes niti ne daješ pravega newjerseya, ampak te novejše kovinske bariere, ki zavzamejo precej manj prostora, pa so še vedno dovolj varne, vsekakor precej bolj od klemfiksov. To je pač začasni ukrep na gradbišču, ne rabiš nujno prehitevat (pogumni si tudi to upamo), že to, da se lahko dva peljeta kvazivzporedno, se pretočnost takega odseka najmanj podvoji. V primeru crknjenega vozila na takem odseku pa sploh omogoči bilokakšno prevoznost (pri nam je s tem avtocesta v eno smer popolnoma zaprta). Če so to pogruntali v Avstriji, Nemčiji, Italiji in še kje, potem bi lahko tudi pri nam.
Izjeme so samo pri sanaciji predorov (kot je recimo trenutno Golo rebro in Pletovarje na štajerski avtocesti).
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
2,3 metra za avto se mi nekako zdi srejemljivo, 2,7 m pa nekam malo za kamione ob njihovi širini 2,5+ metra (čeprav vsaka čast šoferjem kamionov ker včasih vozijo res na cm, samo pri 60kmh (ali koliko je omejitev na takih zožanjih katerih se ne držimo) voziti na vsaki strani z manj kot 10 cm....ajaja
Itak pravijo da so pri nas na račun varčevanja ožji pasovi kot v tujini. In zaradi teh pasov so potem težave pri takih ukrepih 4 pasovi v 3.
V okolici dunaja sem pred leti precej lažje peljal po takem zožanju cca 100 na uro(v ritmu ostalih) medtem ko pri nas že pri 80 konkretno ogledaš ogledala kdaj bo pokalo.....
Raje se držimo tistega načela da se peljemo po obeh pasovih in res samo v izjemnih primerih uporabljamo dva pasova. (ko se najde kak ki (ali pa misli da zna) dobro voziti ali ko na en pasu postavni odstavni in ti vne ostane drugega kot da se gužvaš mimo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Avstrijci pa Nemci imajo kar enake širine voznih in odstavnih kot mi, vsaj na starih avtocestah, pa vseno stlačijo 4 pasove (šleparski +1,9 m avtomobilski - že videl, res zgleda ozko), je pa odvisno od odseka. Nemci na starih štiripasovnicah, ki imajo pasove po 3,5 m brez odstavnih pasov, vseeno stlačijo 3 pasove (na 7-7,5 metra), enega zelo ozkega pa na nasprotno stran in potem delajo po fazah. Za nas je pa to očitno višja znanost.