Viadukt Tržiška Bistrica

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Ampak z(a)govarjat se pa znaš.
Bodo ugotovili v tem desetletju kdo je odgovoren za škodo. Če bodo, bodo mogoče v naslednjem desetletju narredili analizo kaj se zgodilo in zakaj je do tega prišlo. Po letu 2020 bodo začeli ugotavljat kaka bi bila prva dilatacija da se zgodba po 2 letih uporabe ne bi ponovila. To bodo ugotovili leta 2030 ko bodo razpisali javni razpis za novo dilatacijo. PO nekjakratnih razveljavitvah razpisa bodo dilatacijo lahko naročili leta 2040. Ker je pri proizvajalcu dolga čakalna jo bodo dobili leta 2050. Iskali bodo montažerja ki pa so zaradi obilice dela vsi zasedeni in jo bodo zmontirali šele leta 2060.

A se je mogoče vprašate kaka škoda bo nastala na objektu in na prevoznih sredstvih v teh 60 letih ko ne bo dilatacije?
Pa naj kamenčke pometejo s ceste, če se bojijo "peskanja-kamenjanja".

wink-1.gif

Zveč!r prilepim sliko "sanirane" domžalske dilatacije po kateri se brez omejitev vozija vozila že več kot leto.
Očitno je Tržiška bistrica drugačna, ai pa se ne upajo naredit take "blamaže"
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A se je mogoče vprašate kaka škoda bo nastala na objektu in na prevoznih sredstvih v teh 60 letih ko ne bo dilatacije?
Pa naj kamenčke pometejo s ceste, če se bojijo "peskanja-kamenjanja".
Kakšna škoda?
Ko bodo omejitev dali dovolj nizko in zraven še škatlo z radarjem, bo denar pritekal v potokih.

Khmm, če maš pa ti škodo na amortizerjih... pa koga to briga. Sej boš ti plačal ne država. Povrnil ti jo pa ne bo nihče, saj ne bo nihče drug kriv kot ti. Pa še ddv od novih rezervnih delov bodo pokasirali...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Se strinjam, sanacijo čez 10 let zaradi dilatacije ki je ne bo bomo pa itak iz proračuna sprejeli(saj bomo še kak dolgoročni kredit do leta 2100 vzel)
Sicer pa evo obljubljene slike domžalskega nadvoza:(slikano z mobitelom, upam da bo razvidno).
MOram mal altov pokurit
evil.gif

450854-DSC00114.JPG
 

Priponke

  • 450854-DSC00114.JPG
    450854-DSC00114.JPG
    63 KB · Ogledi: 100
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Desni del zgornje slike prikazuje "dilatacijo" pločnika, levo pa dilatacijo vozišča,ki recimo da je še OK, čeprav se ob vožnji avtov že pošteno premika in je samo ? časa kdaj ko bo kak ven vrgel.
450871-DSC00115.JPG
 

Priponke

  • 450871-DSC00115.JPG
    450871-DSC00115.JPG
    59,9 KB · Ogledi: 122
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
zgornja slika je posneta diagonalno na drugem koncu viadukta, kjer je dobro vidna jama pred dilatacijo. KO avto zapelje v to jamo, dilatacijo pošteno premakne in je samo vprašanje časa kdaj jo bo nekdo za sabo potegnil
450874-DSC00116.JPG
 

Priponke

  • 450874-DSC00116.JPG
    450874-DSC00116.JPG
    62,2 KB · Ogledi: 110
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
na zgornji slike se lepo vidi kako so odpadlo dilatacijo nadomestili z asfaltom in kako širok del asfalta (ob dilataciji) je manjkal ko so flikali. Prav tako je dilatacija na pločniku v obupnem stanju.
sprasujem se.gif

450881-DSC00117.JPG
 

Priponke

  • 450881-DSC00117.JPG
    450881-DSC00117.JPG
    68,4 KB · Ogledi: 101

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Zgoraj še ena slika iste dilatacije ki pokaže da manjka skoraj po celi širini voznega pasu
Spodaj pa ena slika cele dilatacije
450884-DSC00118.JPG
 

Priponke

  • 450884-DSC00118.JPG
    450884-DSC00118.JPG
    62,1 KB · Ogledi: 90
Nazadnje urejeno:

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Hanzi. Tale nadvoz o katerem govoriš je dolg ene 60-70m, viadukt Tržiška Bistrica pa 480m. Termično raztezanje, krčenje betona. Pomisli, zakaj so dilatacije na tako dolgem viaduktu malce zahtevnejše. Ne moreš kar asfalt not nabit. Nastane konkretna "fuga".

Drugače pa, ta nadvoz pri Domžalah je kar zanimiv. Ali je kdo sploh opazil, da je cel nadvoz od spodaj poštrihan. Pa usput, spodaj so nalimane karbonske lamele. Le zakaj?
17758-icon_confused.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
vem da ima dolžina vpliv na dilatacijo,
S temi slikami sem hotel samo opozoriti da Tržiška bistrica ni edini problem (poleg šentvida) naših cestarjev. Meni se taka sanacija dilatacije ne zdi ustrezna. Od poškodbe je minilo leto ali celo dve, pa dilatacije še vedno ni in je njabrž ne bo, dokler ne bodo "ugotovili" da je nadvoz potreben konkretne sanacije, In takrat se bodo spogledali ko bodo ugotovili da je za to kriva "čudna" dilatacija.

Še eno vprašanje:
Zakaj se na vse nadvoze blizu tega pripelješ preko skakalnice-stopnice. Na pločniku je robu že skoraj za cel robnik in s kolesom čez take skakat. A se nasipa ne da primerno utrdit pravočasno oziroma kako drugače rešit ta problem
Vem da je bil najbolj problematičen tisti med Dobom in Gorjušo, vendar so skakalnico po posredovanju župana nekoliko sanirali.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Objekt je drugače temeljen kot pa priključni nasip. Na slabih tleh so to vedno problemi (ne samo pri nam). Tla okoli domžalske avtoceste so pa sploh slaba, praktično barjanska -> razlog, zakaj je zraven priključka na avtocesti sploh viadukt, prvotno je bil namreč mišljen nasip.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Ja mi je jasno da je nadvoz na pilotih, nasip je pač nasip.
Samo verjemite da pri nasipu ni vse narejeno "po regelcih".Te pogoje je najbrž postavil že "naročnik" " ko pa je imel izvajalec žegen si jih je pa še malo "prilagodil". Mislis, da so utrjevali nasip vsakih 20 cm?
Saj nekako vemo kako se delajo meritve nosilnosti tal æe so problemi.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
pa tudi če so bili nasipi izvedeni po regelcih, sam veš, da za kosolidacijo rabijo svoj čas - leto, dve, lahko tudi več. na žalost pa časa ni vedno dovolj na razpolago, saj zadaj vedno stojijo politiki in pritiskajo z roki
frown-1.gif

me zanima, kakšna bo pomurska AC čez par let. tam nasipi niti pod razno niso imeli dovolj časa, da bi se dovolj skonsolidirali, poleg tega pa tudi v nasipe niso vgrajevali ravno najboljših materialov, ampak bolj ko ne improvizirali s tistim, kar so imeli na voljo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Predvidevam številne skakalnice, čeprav po drugi strani so pa temeljna tla že v osnovi kar dobra, tako da kakega barjanskega scenarija po moje ne bo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Sass: saj sem napisal da je take pogoje postavil že "naročnik" (kar v tem primeru je DARS oziroma politika), izvajalec je pa namesto na 20 cm valjal na vsak meter. Saj v primeru posedkov se bo zgovarjal na "konsolidacijo" katere pa s stroji ne moreš preprečit, časa pa niso imeli zaradi "naročnikovega "roka
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Bil sem enkrat na Inženirjevi kontroli konsolidacije nasipa enega od nadvozov na naših avtocestah. Na dotičnem nadvozu je bil problem, ker je bil nasip (oz. kolikšen je do takrat bil) nekoliko preveč utrjen (vremenske razmere, sestava vgrajenega materiala, preveč vneto vgrajevanje). No, po petih letih zaenkrat ni tam prav nobene skakalnice ali kakršnih koli problemov.

Tako da ne kupim kakršnekoli izjave, da politika narekuje, kako se bo vgrajeval priključni nasip za nadvoz.
stupid-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
je že bil "napiovedana" kontrola? in naj ne bi bilo težav.
Imam lastno izkušnjo kako je delovodja rešil zasuto blato in odpadke -je ravno tam meril Igmatov kontrolor in seveda ni bilo dobro.
Ker je bil to moja pripravniška sem bil kar malo v strahu koliko stroškov in dela bo to za seboj potegnilo. Več kaj je naredil (kar ni rečeno da so to naredili tudi pri vas)
Odkopal cca pol metra, "reskiral" hruško betona in nekaj svoh mrež in odpadnega železa in na koncu vse skupaj zasul z nekaj lomljenca.
Kontrolorju ni bilo jasno, kako smo čez nekaj tednov dosegli dosegli "odlične" rezultate (kot vam tudi ne )
wink-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
je že bil "napiovedana" kontrola? in naj ne bi bilo težav.

Ne vem, ena od dokaj rednih. Še isti dan sem bil z istim kontrolorjem 30 km, pa je bilo vse drugače (torej slabo). Ko bi ljudstvo vedelo, da je veliko naših cest dobesedno tlakovanih s piksnami pira.
evil.gif

Ali pa ko je en drug nadzornik ukazal venmetanje že položenega asfalta (za AC), pa to ne ravno majčkene flike, ker je bilo v njemu preveč nesnage. Tudi tisti odsek je še vedno v tiptop stanju.

Tako da, ni povsod kar "zmenjeno". Drugače pa tudi nadzorniki ne morejo biti 24 ur na dan na vsakem gradbišču, zato se dogaja marsikaj.