Ampak z(a)govarjat se pa znaš.
Bodo ugotovili v tem desetletju kdo je odgovoren za škodo. Če bodo, bodo mogoče v naslednjem desetletju narredili analizo kaj se zgodilo in zakaj je do tega prišlo. Po letu 2020 bodo začeli ugotavljat kaka bi bila prva dilatacija da se zgodba po 2 letih uporabe ne bi ponovila. To bodo ugotovili leta 2030 ko bodo razpisali javni razpis za novo dilatacijo. PO nekjakratnih razveljavitvah razpisa bodo dilatacijo lahko naročili leta 2040. Ker je pri proizvajalcu dolga čakalna jo bodo dobili leta 2050. Iskali bodo montažerja ki pa so zaradi obilice dela vsi zasedeni in jo bodo zmontirali šele leta 2060.
A se je mogoče vprašate kaka škoda bo nastala na objektu in na prevoznih sredstvih v teh 60 letih ko ne bo dilatacije?
Pa naj kamenčke pometejo s ceste, če se bojijo "peskanja-kamenjanja".
Zveč!r prilepim sliko "sanirane" domžalske dilatacije po kateri se brez omejitev vozija vozila že več kot leto.
Očitno je Tržiška bistrica drugačna, ai pa se ne upajo naredit take "blamaže"
Bodo ugotovili v tem desetletju kdo je odgovoren za škodo. Če bodo, bodo mogoče v naslednjem desetletju narredili analizo kaj se zgodilo in zakaj je do tega prišlo. Po letu 2020 bodo začeli ugotavljat kaka bi bila prva dilatacija da se zgodba po 2 letih uporabe ne bi ponovila. To bodo ugotovili leta 2030 ko bodo razpisali javni razpis za novo dilatacijo. PO nekjakratnih razveljavitvah razpisa bodo dilatacijo lahko naročili leta 2040. Ker je pri proizvajalcu dolga čakalna jo bodo dobili leta 2050. Iskali bodo montažerja ki pa so zaradi obilice dela vsi zasedeni in jo bodo zmontirali šele leta 2060.
A se je mogoče vprašate kaka škoda bo nastala na objektu in na prevoznih sredstvih v teh 60 letih ko ne bo dilatacije?
Pa naj kamenčke pometejo s ceste, če se bojijo "peskanja-kamenjanja".
Zveč!r prilepim sliko "sanirane" domžalske dilatacije po kateri se brez omejitev vozija vozila že več kot leto.
Očitno je Tržiška bistrica drugačna, ai pa se ne upajo naredit take "blamaže"