Saj to sem hotel reči ... v knjigi samo piše, kolko mora biti lufta, uštimat jih pa moraš itak sam, ker niso plug and play ... Se pravi, da bi z manjšo režo na sesalnih tvegal prevročo mešanico? A ne bi MAF samodejno prilagodil izpljuvan bencin, da shladi zmes, tudi če začne zaugat kako nanosekundo prej? Vem, da na takšen način malo zhebeš tudi emisije ...
Saj za tako star avto ne ružijo preveč, ne bi pa rad letos delal vse to, da mi potem naslednje leto začnejo spet ružit. Če se mi zajebavanje s temi tolerancami ne obrestuje na nek sporazumni rok, potem je res bolje naredit na optimum.
Ta distančna ploščiča se pokrije z dročnikom? To je edina stvar, ki mi ni najbolj jasna, v manualu pa je malo čudno narisano. Vem, da maš na konici vsakega ventila eno ploščičo, ki ga drži, nižje je feder, na vse to gor pa pride dročnik. Je tako? Kam pa pride točno distančna ploščica? Ali je ta ploščiča že sama po sebi tista na vodilu ventila? Dam pikčr, če je potrebno.
Drugače itak tema za pet zvezdic, ko se mac in podobni razgovorijo!