Ventili "ropotajo" ko je mrzel motor...

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Aha, razumem. Boma malce "posurfal".

A obsaja kaj, da "izboljša" delovanje, oz je priporočljivo vseeno vlit, čeprav ni nekih težav? No...moram sedaj videt če mi slučajno tale Castrol tudi pije, prej, ko sem imel valvoline, mi je. Torej je kaj proti porabi olja?

Zamenjaj batne obročke
smile-1.gif
No resno, ti "treatmenti" ne popravijo problema, ampak ga samo omilijo oz. prestavijo popravilo za xx tisoč kilometrov. Če ti motor, ki ga futraš z Magnatecom pije olje, potem je čas za generalni servis motorja.
Wynns je treatment za hidravlične ventile, ki nima nobene veze s porabo olja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.217
7.038
113
Problem je, da ne vem kako dolgo bom še imel ta avto in ne bi zdaj rad delal nekih generalk, ki pridejo par 100€.

Tale "tvoj" Wynns je res za ventile, a sem našel polno poduktov od iste firme, kateri bi naj bili "proti" porabi olja. Pri meni je poraba olja samo takrat, ko se vozim po AC, kajti vsakodnedna vožlja pri 4500rpm naredi svoje. Prej sploh nisem opazil, da bi kaj olja šlo.

No..bom videl kako je s castrolom.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Meni tudi pije olje. Reci piši približno 1 liter olja na 15k km mi spije.
crazy1.gif

Je pa res da se vozim zelo veliko po avtocesti s polnim avtom, tako da obremenitve definitvno so pa delam tudi kar precej km (tedensko 700-1000km, lahko tudi več).
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kaj pa je s tem narobe, to je cist normalno.Tisti ki pravi da njegov avto ne spije nic olja laze.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.217
7.038
113
Meni je valvolina šlo kakšen liter na 3000-5000km, kar je že malo tak...
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Meni tudi pije olje. Reci piši približno 1 liter olja na 15k km mi spije.
crazy1.gif

Je pa res da se vozim zelo veliko po avtocesti s polnim avtom, tako da obremenitve definitvno so pa delam tudi kar precej km (tedensko 700-1000km, lahko tudi več).

To je normalno.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
To ni nič in je normalno za takšno starost avta in malo več kilometrov. Kolko pa stane olje 10€/l, generalno pod lahko kar pozabiš 1000€ Dolivaj olje in vozi naprej ter ne kompliciraj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
Točno tko.......kupuj kak pocen 15w-40 olje kakga priznanga proizvajalca pa se voz dokler se ti voz
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.217
7.038
113
Kako pa se potem menjuje olje, če se vedno doliva? Potem sploh ni potrebno menjati olja?
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.217
7.038
113
Pa je potem enak inverval, torej 15.000 ali je zaradi "dolivanja" daljši?
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Če boš delal generalko, daj debelejše dročnike not. Jaz bom verjetno to storil še to zimo. Mam tudi mehanske ventile in kar fajn ružijo, s tem pa zraven še semering pušča in ventile marsikdaj osuši. Maš olje do max? Meni sproti izteka zaradi semeringa, ampak ko ga dolijem do vrha, manj šklepeta. Dročnike bi moral met z 0,32 lufta, bom pa najbrž dal 0,28.

Če avto pije olje, ni nujno, da so krivi batni obročki. Velika večina pozablja na tesnila ventilov - tam največkrat pušča, zato se delajo "veliki servisi". Če so batni obročki ali tesnila ventilov, to lahko pokaže test kompresije. Seveda lahko pušča tudi pri drugih tesnilih in se ti seveda zdi, da ti ga pije, v bistvu pa ti izteka.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
On ima hidravlične dročnike, ti nimajo lufta, ti pa imaš verjetno sistem z nastavlanjem ploščic (varianta fiat in motocikli). Potrebno se je držati navodil proizvajalca pri nastavlanju lufta v ventilih (kjer se nastavlja) ker drugače lahko kar hitro zgori izpušni ventil (ni odvajanja toplote preko glave). Test kompresije v bistvu ne pokaže dosti nič. Za slabo kompresijo je lahko več vzrokov. NAjbolje je narediti leak down test, kjer skozi svečko spustiš stisnjen zrak. Potem se pokaže kje dejansko spušča. Še enkrat povdarjam potrebno je prej narediti ekonomsko računico, če se sploh splača kakšen poseg na motorju. Na roverju se ne, vem ker imamo to garo doma in jo noben noče kupiti, cel avto dobiš za 1,5k€ tako, da vse kar presega velik servis na motorju čisto brezveze.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Pazi, mi smo garažarji. No, vsaj jaz. Mam kolega strojnika in dirkača pa je čist nor na šraufarijo, tako da mam tudi dobro družbo zraven, delava pa zastonj. Tistih 300 EUR za celotno garnituro bom pa že pozabil.
wink-1.gif


Leakdown test bo tudi, vendar z bencinom.
wink-1.gif

Pozabil sem povedat, da bova izpušne najbrž dala take, kot so v knjigi, zračne pa malo manj, da se malo prej odpre.
wink-1.gif
Misliš, da ne bi šlo?

Se pa strinjam, da se za 15 let stare gare v mojem primeru ne splača it do pooblaščenca, ker bi me vse skupaj prišlo najmanj 2k. Na koncu koncev pa se vsak avto čez čas razvrednoti in preseže tisto mejo, ko se ga še splača vozit na pooblaščenca.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
distancne ploscice se ne dajejo po knjigi ampak se meri reza in se potem prilagajajo ploscice tako da je reza enaka.Mora pa biti reza taka kot jo doloci proivajalec ker je to optimum.Z premajhno rezo bodo zgoreli ventili z preveliko pa bodo glasni.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Saj to sem hotel reči ... v knjigi samo piše, kolko mora biti lufta, uštimat jih pa moraš itak sam, ker niso plug and play ... Se pravi, da bi z manjšo režo na sesalnih tvegal prevročo mešanico? A ne bi MAF samodejno prilagodil izpljuvan bencin, da shladi zmes, tudi če začne zaugat kako nanosekundo prej? Vem, da na takšen način malo zhebeš tudi emisije ...

Saj za tako star avto ne ružijo preveč, ne bi pa rad letos delal vse to, da mi potem naslednje leto začnejo spet ružit. Če se mi zajebavanje s temi tolerancami ne obrestuje na nek sporazumni rok, potem je res bolje naredit na optimum.
Ta distančna ploščiča se pokrije z dročnikom? To je edina stvar, ki mi ni najbolj jasna, v manualu pa je malo čudno narisano. Vem, da maš na konici vsakega ventila eno ploščičo, ki ga drži, nižje je feder, na vse to gor pa pride dročnik. Je tako? Kam pa pride točno distančna ploščica? Ali je ta ploščiča že sama po sebi tista na vodilu ventila? Dam pikčr, če je potrebno.

Drugače itak tema za pet zvezdic, ko se mac in podobni razgovorijo!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Manjsa reze nima nobene veze z mesanico, ampak premajhna reza pomeni da ti je lahko ventil stisnjen v nepravem casu in povzroci uhajanje plinov ki skurijo lezisca ventilov ki potem vec ne tesnijo.
Tista ploscica ki je nad fedrom samo drzi v pravilni legi in drzi feder, cez je nataknjen drocnik in zgoraj v drocniku je distancna ploscica.Tam kjer odmikac odmicne gredi stiska ventil.Vsaka ploscica ima na spodnji strani napisano njeno debelino.Razlkike med ploscicami so zelo majhne in se razlikujejo mislim da na 5/10mm.Tako da pri nastavitvi je ponavadi pametno imeti cel komplet ploscic za nastavitev.Lahko pa se izmeri reza na vsakem ventilu in se izracuna za vsak ventil koliko je potrebna debelejsa ploscica.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Za kateri del točno govoriš? Kje uhajajo plini? Na izpušni ali sesalni strani? Jaz bi izpušne naredil po specifikaciji, sesalne pa bi malo prej odprl. Vem, da so izpušni zmeraj bolj kritični kot sesalni.

Kako pa zadevo rešijo tisti, ki menjajo odmične za take, ki držijo odprt ventil dlje? Ni tu potem ista logika? Saj je v bistvu vseeno, če imaš recimo odmično z večjim hribčkom ali pa malo manj lufta med dročnikom in odmično. Ali? Saj vem, da lahko z drugo odmično narediš radikalnejšo razliko kot pa z manipulacijo dročnikov, ampak vseeno ... a ni tu tveganje še večje?

Zdaj te moram izkoristit, če si se že razpisal.
wink-1.gif